خبرگزاری کار ایران

آشنایی با چاپ دیجیتال در سال 2021

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۸۲

چاپ دیجیتال بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر دستگاه چاپ و جوهر یا تونر ، تجهیزات دیگری مورد نیاز نیست. هزینه ممکن است بسته به کیفیت جوهر ، پیچیدگی دستگاه و نوع بستر متفاوت باشد. با این حال ، در مقایسه با سایر روش ها ، چاپ دیجیتال معمولاً هزینه کمتری دارد.

آشنایی با چاپ دیجیتال در سال 2021

چاپ دیجیتال شامل انتقال تصویر دیجیتالی به سطح است. این کار را می توان با ابزارهای مختلف ، از یک دستگاه کپی ساده چاپگر تا دستگاه های پیچیده چاپ روگاتور مانند آنچه شما مجلات چاپ کاتالوگ را مشاهده می کنید ، انجام داد.چاپ دیجیتال (یا پرس دیجیتال) با ارسال قطرات جوهر از یک دستگاه چاپ به یک سطح انتخاب شده در الگویی متناسب با یک تصویر از پیش تعیین شده کار می کند. فایلهای حاوی تصاویر مختلف مستقیماً به دستگاه چاپ می روند و آنها را به سطحی منتقل می کنند که از کاغذ و مقوا تا پارچه و پلاستیک متفاوت است. حتی اگر تحول دیجیتال نیاز به کاغذ بازی را کاهش دهد ، چاپ دیجیتال هنوز بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره است.

صحبت از تحول دیجیتال است ، ما می خواهیم مطمئن شویم که شما با ادامه روند پیشرفت دنیای فناوری ، دقیقاً به آنچه که کسب و کار شما نیاز دارد ، می دانید. ما در حال توضیح دادن فناوری دفتر و اینکه چاپ دیجیتال چه کاری می تواند برای تجارت شما انجام دهد.

مزایای چاپ دیجیتال چیست؟

چاپ دیجیتال مزایای مختلفی دارد. در اینجا برخی از برجسته ترین موارد ذکر شده است:

کیفیت: حتی اگر انواع چاپ دیگر ، مانند افست و صفحه نمایش ، می توانند کیفیت خوبی تولید کنند ، چاپ دیجیتال نتایج چشمگیری را ارائه می دهد. بر خلاف برخی روش های دیگر ، کیفیت محصول اول همان محصول قبلی است.

سرعت: فرآیند چاپ دیجیتال شامل انتقال مستقیم جوهر به بستر است - به همین دلیل بسیار سریعتر از سایر گزینه های چاپ است. در صورت عدم نیاز به حجم بسیار زیاد ، چاپ دیجیتال سریعترین فرآیند است برای مثال تولید یک بروشور تبلیغاتی تور آنتالیا

هزینه: چاپ دیجیتال بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر دستگاه چاپ و جوهر یا تونر ، تجهیزات دیگری مورد نیاز نیست. هزینه ممکن است بسته به کیفیت جوهر ، پیچیدگی دستگاه و نوع بستر متفاوت باشد. با این حال ، در مقایسه با سایر روش ها ، چاپ دیجیتال معمولاً هزینه کمتری دارد.

آشنایی با چاپ دیجیتال در سال 2021

انعطاف پذیری: وقتی صحبت از شخصی سازی محصول نهایی یک پروژه چاپی می شود ، چاپ دیجیتال سریع و انعطاف پذیر است. تمام کاری که شما باید انجام دهید تنظیم فایل دیجیتال است و دستگاه متن یا تصویر مورد نظر را چاپ می کند. به همین دلیل چاپ دیجیتال یک روش ترجیحی برای کارهای چاپ ناپایدار است.

سادگی: چاپ دیجیتال شامل فشردن چند دکمه و گرفتن نتیجه در عرض چند ثانیه است. برای انجام کار به مهارت و دانش خاصی احتیاج ندارد - روند کار کاملاً خودکار است.

پایداری: چاپ دیجیتال جوهر افشان میزان زباله را کاهش می دهد زیرا فقط جوهر را به قطعات چاپ می کند. برخلاف چاپ افست ، هیچ تمیزکاری تجهیزات لازم نیست.

انتخاب مواد : از آنجا که چاپ دیجیتال ارتباط مستقیمی با سطح ندارد ، انتخاب مواد چاپی مختلف از پلاستیک گرفته تا پارچه های ظریف امکان پذیر است.

قابل حمل: می توانید تصاویر خود را بر روی هارد دیسک یا cloud ذخیره کرده و در صورت لزوم آنها را چاپ کنید. با استفاده از سایر روش های چاپ ، چاپ عمده به راحتی و ارزان تر است ، بنابراین فضای ذخیره سازی را اشغال می کنید.

پتانسیل بالا: مزایای بیشمار چاپ دیجیتال آن را به عنوان یک موضوع تحقیق و توسعه مستمر قرار داده و بنابراین تجربه کاربر را بهبود می بخشد و حداکثر قابلیت ها را می دهد.

به طور کلی ، چاپ دیجیتال ارزان تر ، آسان تر و انعطاف پذیرتر از سایر روش های چاپ است. به همین دلیل محبوبیت جهانی پیدا کرد و جایگزین گزینه های قدیمی و پیچیده تری شد.

آشنایی با چاپ دیجیتال در سال 2021

چاپ دیجیتال در مقابل چاپ افست: تفاوت چیست؟

در حالی که چاپ دیجیتال بسیار سودمند است ، روشهای دیگری هنوز استفاده می شوند. یکی از آنها چاپ افست است.چاپ افست (یا پرس افست) یک روش چاپ سنتی است. از صفحات چاپی ، پتوهای لاستیکی و جوهر استفاده می کند. صفحات آلومینیوم یک تصویر را روی پتو لاستیکی منتقل می کنند ، که به نوبه خود روی یک ورق کاغذ می غلتد و یک چاپ باقی می ماند.چاپ افست معمولاً در مواردی که به مقدار زیادی نیاز باشد ، استفاده می شود. پس از راه اندازی ، روند کار سریع و دقیق است.

مزایای چاپ افست:

کیفیت تصویر بهتر (با این وجود تجهیزات پیشرفته چاپ دیجیتال امروزی می توانند با کیفیت مطابقت داشته باشند).دقت و تعادل رنگ بهتر است.مقرون به صرفه برای مشاغل تجاری با حجم بالا می باشد.رنگ های اضافی را می توان از طریق جوهر مانند فلزات مانند نقره و طلا اضافه کرد.

معایب چاپ افست:

هزینه های زیاد برای کارهای کم و متوسط،یک فرایند طولانی،عدم انعطاف پذیری (در صورت اشتباه تایپی یا خطا ، کل گروه خراب است)در بعضی موارد ، چاپ افست می تواند انتخاب مناسب تری برای کارهای چاپی با حجم بالا و بدون مهلت محدود باشد. با این حال ، نوع چاپ به نیازهای خاص کارمندان و مشتریان شما بستگی دارد.  

چاپ دیجیتال در مقابل چاپ صفحه: کدام یک بهتر است؟

چاپ صفحه شامل استفاده از استنسیل (یا "صفحه") برای اعمال لایه های جوهر بر روی یک سطح ، یک بار. صفحه ها معمولاً از مواد متخلخل مانند مش ساخته می شوند. استنسیل های دارای تصویر بر روی بستر قرار می گیرند ، و سپس یک چاپگر جوهر را روی صفحه فشار می دهد تا تصویر را از طریق صفحه به سطح فشار دهد.هر رنگ به یک صفحه نمایش جداگانه نیاز دارد. چاپ روی صفحه فشار وارد نمی کند. به همین دلیل است که اغلب برای چاپ روی لایه های ظریف مانند بادکنک یا پارچه های نازک استفاده می شود.

با بهره گیری کامل از قابلیت های چاپ دیجیتال ، می توانید محصولات و محصولات بازاریابی با کیفیت بالا ایجاد کنید و در عین حال شهرت یک شرکت با تکنولوژی بالا را حفظ کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ دیجیتال ، انتخاب تجهیزات اداری یا برون سپاری کارهای مهم چاپ ، امروز با یکی از مشاوران فناوری تجارت چاپ آرمانی تماس بگیرید . ما اینجا هستیم تا به شما آرامش خاطر بدهیم تا به شما کمک کنیم کسب و کار بیشتری کسب کنید.

5 مزیت چاپ دیجیتال چیست؟

نتیجه بهتر تصویر برای چاپ دیجیتال

تمام رنگی. امکان طراحی متنوع با چاپ تمام رنگی و درجه بندی بدون محدودیت رنگ.

تحویل سریع. ...

زمان تطبیق رنگ کاهش می یابد. ...

کم هزینه. ...

ساده. ...

تولید با حجم کم ...

ارزش افزوده بالا ...

سازگار با محیط زیست.

منبع: سئو سایت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز