خبرگزاری کار ایران

کاتالوگ ها تصمیمات خرید را تقویت می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۷۷

طبق یک گزارش ، 72٪ از افراد در این نظرسنجی اظهار داشتند که مرور یک کاتالوگ باعث علاقه بیشتر آنها به محصولات یک خرده فروش می شود. 84٪ گفتند که آنها کالایی را پس از دیدن در کاتالوگ خریداری کرده اند. این نباید تعجب آور باشد. انسان موجودی بصری است. ما به اطلاعات بصری بهتر از هر نوع اطلاعات دیگری پاسخ می دهیم.

چاپ کاتالوگ محصولات فرصتی است برای تبدیل کل انتخاب محصولات به خود ابزارهای سودآور فروش و بازاریابی. این امکان را به شما می دهد تا همه چیزهایی که خاص بودن هر محصول را در مرکز خود قرار می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که شک و تردید در مورد خرید صحیح خریدار را از بین ببرید.و این کار را با محصولات منتخب استراتژیک انجام می دهد. آنهایی که بیشتر خرید می کنند ، کسانی که می خواهید بفروشید و آنهایی که در طول تاریخ فروش خوبی نداشته اند. به ترتیب این توانایی را برای شما فراهم می کند تا آنچه را که می خواهند ببینند ، به نمایش بگذارد با بالاترین حاشیه ، و تخفیف و تبلیغات را برای موجودی سرسختانه نشسته تعیین کنید.

کاتالوگ ها همچنین یک روش اثبات شده برای جستجوی مشتریان جدید هستند. خریداران از کجا می توانند در مورد محصولات شما و معاملات عالی شما اطلاعات کسب کنند؟ و اینکه آیا معاملات عالی شما بهتر از قیمتی است که از فروشندگان فعلی خود در دنیای چاپ دیجیتال می گیرند؟

کاتالوگ دیجیتال چیست؟

یک مرد باهوش یک بار گفت ، "کاتالوگ کاغذ اینترنت قبل از اینترنت بود."

خوب ، اکنون اینترنت داریم. و از نظر ظاهری ، با کاتالوگ چاپی تفاوت چندانی ندارد. اما کمی بیشتر عمیق شوید و یک گنجینه مطلق پیدا خواهید کرد.یک کاتالوگ دیجیتال - همچنین برای اهداف ما ، کاتالوگ تجارت الکترونیکی B2B یا بازار عمده فروشی نامیده می شود - ویترین برنامه آنلاین یا موبایل از تمام کالاهایی است که می فروشید. این شامل تصاویر (و حتی فیلم) از محصولات و اطلاعات دقیق محصول است. که می تواند شامل توضیحات ، مشخصات ، قیمت ها و هر چیز دیگری باشد که مورد علاقه شما قرار می گیرد.اما این دقیقاً از همان جایی است که شروع می شود.

کاتالوگ دیجیتال در مقابل کاتالوگ کاغذ: جوانب مثبت و منفی

تفاوت های اساسی بین کاتالوگ های دیجیتال و کاتالوگ های کاغذی وجود دارد. همانطور که بیان شد ، کاتالوگ چاپی به طور کلی شامل مجموعه ای متشکل از هر محصولی است که شما می توانید تهیه و یا تهیه کنید. اما یک کاتالوگ دیجیتالی شامل هر محصول موجودی شماست. و این کار را بدون به خطر انداختن قابلیت استفاده خود انجام می دهد.

این به خاطر دو چیز است:

به راحتی و بدون هیچ گونه هزینه اضافی می توانید دسته بندی محصولات ، لیست ها و راهنماهای سفارش را ایجاد کنید. این به مشتریان شما امکان دسترسی آسان به محصولات متداول خریداری شده شما را می دهد.مانند چاپ کاتالوگ تور استانبول برای یک آژانس ،فناوری جستجوی قوی که جستجو ، فیلتر کردن و مرتب سازی از طریق کاتالوگ محصولات را آسان می کند. مشتریان می توانند محصولات جدیدی را که در غیر اینصورت هرگز نمی بینند کشف کنند و درباره آنها اطلاعات کسب کنند.

کاتالوگ ها تصمیمات خرید را تقویت می کنند

این تفاوت بیش از آنچه به نظر می رسد مهم است.

بین کاتالوگ B2C مانند مجله یا بخشنامه خرده فروشی و کاتالوگ B2B فاصله زیادی وجود دارد. خریداران B2B به دنبال محصولات خاص و اطلاعات محصول مورد نیاز خود هستند. خریداران B2C در حال مرور هستند و به راحتی تحت معاملات و تبلیغات قرار می گیرند.همانطور که می توانید تصور کنید ، این به سرعت پیچیده می شود. به خصوص اگر شما تولید کننده یا توزیع کننده B2B با صدها یا هزاران محصول هستید. بررسی لیست محصولات شما فوایدی دارد. اما اگر خریدار محصولی را که حمل می کنید پیدا نکند ، می تواند باعث شود پول روی میز بماند.

یک فهرست دیجیتال چه کاری می تواند انجام دهد که یک فهرست چاپی نمی تواند انجام دهد؟

چاپ ، توزیع و استفاده از آن آسان تر است

هر کاتالوگ کاغذی که چاپ می کنید هزینه بالایی دارد. نه فقط برای چاپ خود کاتالوگ ، بلکه برای توزیع آن در بین مشتریان و چشم اندازهای شما. و هر بار که محصول شما تغییر می کند یا تغییر قیمت می دهد ، شما باید کاتالوگ را به روز کنید ، دوباره چاپ کنید و دوباره توزیع کنید. اگر موفق به انجام این کار نشوید ، نمایندگان فروش شما باید درمورد موجودی و موجودی شما با مشتریان رفت و برگشت کنند. و قیمت فعلی محصولات درمقابل منتشر شده چقدر است. این یک ظرف غذا گران قیمت و وقت گیر است.

دسترسی ، اشتراک گذاری و خرید آسان تر است

یک کاتالوگ کاغذی برای یک توزیع کننده بزرگ می تواند خیلی سریع سنگین شود. ما برخی از اندازه دفترچه تلفن را دیده ایم. این بدان معناست که هیچ کس بیش از یک نسخه از آن نمی خواهد. هیچ کس نمی خواهد آن چیز را دور و برش کند. بنابراین ، در نهایت ، باید در مرکز قرار داشته باشد و فقط به صورت حضوری و در محل قابل دسترسی است. این برای شخصی که می خواهد به شما پول بدهد بسیار ناراحت کننده است. برای مقایسه ، یک کاتالوگ دیجیتال ماهیتاً وزنی ندارد. این برنامه در هر زمان و از هر مکانی قابل دسترسی است و همه آنچه شما نیاز دارید کامپیوتر ، تلفن یا رایانه لوحی و اتصال به اینترنت است. نه تنها این ، بلکه به اشتراک گذاری محصولات یک کاتالوگ دیجیتال آسان تر است.

به نقل از seoword

سایت شما کاتالوگ نیست پس زیاد شلوغش نکنید

کاتالوگهای چاپی یک بار عالی بودند. اما آنها اکنون یادگارهایی هستند. طبق یک مطالعه اخیر ، 69٪ از مشاغل به دلیل راحتی در حال برنامه ریزی برای جایگزینی کاتالوگ چاپی خود با کاتالوگ دیجیتال هستند. اما راحتی فقط بخشی از این معادله است. صرفه جویی در هزینه ها ، کارایی عملیاتی و تجربه بهبود یافته خریدار همه با هم ترکیب می شوند و تصمیم گیری را بدون هیچ مشکلی انجام می دهند. می توانید صرفه جویی در هزینه را در جیب مشتریان خود قرار دهید و پیشنهادات خود را رقابتی تر کنید. یا ، می توانید آن را درست در جیب خود قرار دهید.

برای دیدن استانبول فقط نباید در مجلات رنگارنگ و چاپ شده بدنبال دیدن این همه زیبایی باشید بهتر است با سایت توریاب و رزرو یک تور مسافرتی از این زیبایی ها دیدن کنید و حتما کباب ترکی و چای سنتی ترک ها در برنامه سفر شما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز