خبرگزاری کار ایران

آشنایی با انواع دستگاه لیفت و جوان‌سازی و درآمدزایی از طریق آن‌ها!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۵۶

این رپورتاژ بیان کننده مسیری برای ایجاد یک کسب و کار شخصی یا خانوادگی است.

پیشرفت های صنعتی و به دنبال آن آلودگی هوای شهرها، تغذیه نامناسب و عدم محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، عوامل اصلی ازدست‌رفتن شادابی، شلی و افتادگی، ایجاد چین‌وچروک و لکه‌های پوستی است. به همین دلیل امروزه افراد زیادی به دنبال راه‌حل سریع و دائمی برای لیفت و جوان‌سازی پوست هستند که یکی از روش‌های آن استفاده از دستگاه‌های متنوع لیفت و جوان‌سازی است.

با توجه به مطالب گفته شده و اقبال روزافزون مردم، خرید و استفاده از این دستگاه‌ها در کلینیک‌های زیبایی می‌تواند درآمدی مناسب و پرسود را برای شما به ارمغان بیاورد.

انتخاب صحیح و خرید دستگاه‌های متناسب با نوع کسب و کار از مهم‌ترین مراحل راه اندازی کلینیک‌های زیبایی است که گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر شما را در این امر یاری می‌کند.

دستگاه‌های لیفت و جوان‌سازی

دستگاه‌های لیفت و جوان‌سازی انواع و اقسام مختلفی دارد که سه تکنولوژی اصلی آن عبارت‌اند از هایفو، میکرونیدلینگ و مزوتراپی که در ادامه مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

هایفو

روش هایفوتراپی در واقع استفاده از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالاست که این امواج مشابه با دستگاه سونوگرافی است. با استفاده از دستگاه‌های هایفو، امواج فراصوت (اولتراسوند) به لایه‌های خاصی از پوست وارد شده و با تحریک سلول‌های تولیدکننده رشته‌های پروتئینی کلاژن، سبب استحکام و ترمیم بافت پوست شده و چین‌وچروک‌ها را از بین می‌برد. به‌کارگیری این امواج برای سایر بافت‌های اطراف پوست مانند ماهیچه‌ها و اعصاب کاملاً بی‌ضرر است. این روش درمانی برای افرادی که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند بسیار مناسب است و پیری پوست را به طور مؤثری با تعداد جلسات کم کاهش خواهد داد. دیگر مزایای دستگاه‌های هایفو عبارت‌اند از:

  • لاغری موضعی پهلوها، پشت‌پا، بخش داخلی ران و بازوها
  • لیفت ابرو، پلک و گونه
  • ازبین‌بردن خط چانه و لبخند
  • قابلیت استفاده برای انواع رنگ‌های پوست

آشنایی با انواع دستگاه لیفت و جوان‌سازی و درآمدزایی از طریق آن‌ها!

میکرونیدلینگ

در این روش با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز، زخم‌های کنترل شده بر روی پوست ایجاد شده و سبب می‌شود لایه‌های پوستی با تسریع در ساخت کلاژن و الاستین و افزایش جریان خون در محل، شروع به ترمیم و بازسازی پوست کنند. میکرونیدلینگ از بهترین عمل‌های غیرتهاجمی برای ازبین‌بردن جای جوش و آکنه، رفع چین و چروک و کاهش میزان استریاهای پوستی است.

مزوتراپی

در مزوتراپی با به‌کارگیری سوزن‌های خاص مواد موردنیاز برای بازسازی پوست و مو از قبیل ویتامین‌ها، مواد معدنی، هورمون‌ها و ... به پوست تزریق می‌شود. مزوتراپی مو از جدیدترین روش‌ها برای پیشگیری از ریزش مو، درمان طاسی و آلوپسی است. این روش با رساندن مواد موردنیاز به ریشه‌های مو سبب بهبود گردش خون در پوست سر، تقویت و احیای فولیکول‌ها و تسریع در رشد موها می‌شود.

آشنایی با انواع دستگاه لیفت و جوان‌سازی و درآمدزایی از طریق آن‌ها!

برای راه‌اندازی کسب‌وکار و خرید دستگاه‌های زیبایی، اطلاعات کسب کنید.

کارشناسان شرکت مهندسی پزشکی آفرودیت آماده هستند تا به شما در زمینه انواع دستگاه‌های لیفت و جوان‌سازی و چگونگی راه‌اندازی کسب‌وکار در زمینه صنعت زیبایی مشاوره دهند. پس فرصت را از دست ندهید و برای مشاوره در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکار زیبایی یا خرید دستگاه‌های هایفو و مزوتراپی با شماره: 22879501- 021 تماس بگیرید یا به واتس اپ 09199595133 پیام بدهید. فروش دستگاه‌های آفرودیت با ضمانت بازگشت کالا به مشتریان ارائه می‌شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز