خبرگزاری کار ایران

معرفی 10 برند محبوب عینک آفتابی دنیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۴۳۲

عینک‌ها از آن دسته اکسسوری هایی محسوب میشوند که در همه فصول سال و در هر موقعیتی بسیار کاربرد دارند؛ به خصوص در فصل تابستان و در روزهای گرم و آفتابی.

تنوع مدل‌ها و برندهای عینک آفتابی مردانه و زنانه بسیار زیاد است، از همین رو در این گزارش چند برند عینک آفتابی معروف که نسبت به عینک‌های دیگر محبوب تر هستند را معرفی میکنیم تا شما با آن‌ها آشنا شوید و خرید مناسبی داشته باشید.

ری بن (Ray Ban)

ری بن یکی از چند برند عینک آفتابی مشهور است که طرفداران بسیار زیادی در بازار دارد. انواعی از عینک‌ های ری بن وجود دارند که شامل عینک خلبانی (Aviator)، ویفرر، کلاب‌مستر، کلاسیک (Clubmaster Classic) و (Wayfarer) است، عینک‌های این برند بسیار شیک و جذاب هستند، به‌طوری‌که در هر موقعیتی که باشید، این عینک برای شما مناسب خواهد بود.

همچنان می‌توان گفت برند Ray Ban از برندهای معروف عینک آفتابی مردانه نیز است که در این راستا مدل خلبانی را میتوان از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌ها دانست. جنس لنز عینک‌های برند ری بن از کریستال است و از نظر نوری و بصری، کیفیت عالی دارند به‌ طوری‌ که برای محافظت از سلامت چشم‌ها، معمولا این برند توصیه می‌شود.

اما عینک‌ های این برند مشکلاتی را نیز دارند، کریستالی بودن شیشه‌ های عینک دید عالی را فراهم می‌کند، اما بسیار شکننده نیز هستند؛ همچنین جنس لولاهای قاب این عینک‌ها از استیل است، به همین علت روی شقیقه‌ها محکم قرار می‌گیرند و همین موضوع امکان دارد کمی آزاردهنده باشد. قاب این عینک نیز بسیار ظریف است که میتواند2 به‌ راحتی شکسته شود.

اوکلی (Oakley)

اوکلی از دیگر برندهای عینک آفتابی است که می‌توان انواع آن را برای ورزشکاران مناسب دانست، انواع عینک‌های این برند شامل المونت پریزم سافایر (Elmont Prizm Sapphire)، هولبروک (Holbrook)، گاسکان پریزم (Gascan Prizm) و ... است. دقت داشته باشید که این برند نیز جزء برندهای معروف عینک آفتابی مردانه محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری دارد.

لنز عینک‌های اوکلی بسیار شفاف و مقاوم است، به‌ طوری‌ که به‌ راحتی آسیب نمی‌بیند؛ همچنین با استفاده از روشی خاص در این عینک‌ها حالتی ایجاد شده که دید پیرامونی مناسبی را فراهم میکند. این عینک‌ها با فناوری‌های بالایی تولید میشوند و در آن‌ها از موادی مانند تیتانیوم و پلی کربنات استفاده می‌شود.

 عینک‌های برند اوکلی، روشنایی و شفافیت خوبی دارند و کاملا روی صورت‌ قرار میگیرند و حتی در هنگام فعالیت‌ های شدید ورزشی‌ جابجا هم نمی‌شوند، ولی به‌ هرحال این عینک‌ها از نظر نوری و بصری نمیتوانند به‌پای عینک‌های کریستالی ری بن برسند.

پرادا (Prada)

برند عینک آفتابی پرادا محصولی از شرکت ایتالیایی با همین نام است. انواع عینک‌های پرادا شامل لینیا روسا (Linea Rossa)، هریتژ (Heritage) و سوئینگ (Swing) می‌شود. این برند به دلایل گوناگون محبوبیت بسیاری را به دست آورده که به علل این موضوع اشاره خواهیم کرد. اول اینکه این عینک‌ها به برندی معتبر در صنعت مد تعلق دارند و به‌محض اینکه این برند طرحی جدید ارائه می‌کند، بسیاری از برندهای دیگر از آن الگوبرداری می‌کنند.

معرفی 10 برند محبوب عینک آفتابی دنیا

کیفیت قاب و شیشه عینک‌های پرادا، بسیار بالا است و در برابر نور از چشم‌ها به‌خوبی محافظت می‌کنند. این عینک‌ها در هر موقعیتی قابل استفاده هستند و تنها مشکلی که دارند، گران‌قیمت بودن آن‌ها خواهد بود که اگر این موضوع مشکل ایجاد نکند، انتخاب پرادا می‌تواند بسیار مناسب باشد.

میو میو (Miu Miu)

میوچا پرادا از برندهای عینک آفتابی مورد توجه است که در سال 1993 توسط کوچک‌ترین نوه ماریو پرادا یعنی ماسس، برند پرادا تاسیس شد؛ بنابراین میو میو به‌نوعی زیرمجموعه پرادا به حساب می‌آید. این برند با استفاده از رنگ‌های متنوع و شاد، حس جوانی و نشاط را منتقل می‌کند و علاوه بر زیبایی، عینک‌های این برند با کیفیت خوبی که دارند می‌توانند از چشم‌ها نیز محافظت کنند. همچنین این عینک‌ها در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. از انواع مدل‌های میو میو، می‌توان به میو میو MU 02SS، چشم‌گربه‌ای (Cat-Eye) و میو میو مدل Mu 06s اشاره کرد.

ورساچه (Versace)

عینک ورساچه را به‌این‌علت که بسیاری از سلبریتی ها به خصوص خوانندگان راک اند رول یعنی اریک کلاپتون، جرج مایکل، التون جان و جنیفر لوپز استفاده می‌کنند، به عنوان برند راک اند رول مدها می‌شناسند. همچنین در راستای معرفی انواع آن می‌توان مدل‌هایی چون خلبانی،VE4292 Acetat و دابل بریج را نام برد.

پرسول (Persol)

پرسول از دیگر برندهای عینک آفتابی است که توسط شرکتی ایتالیایی با قدمت 12 ساله که جز قدیمی‌ترین شرکت‌های عینک‌سازی هست، تولید می‌شود. موادی در تولید عینک‌های آفتابی پرسول استفاده شده که باعث دید واضح و مراقبت از چشم‌ها در برابر نور خورشید می‌شود. از طرح‌های عینک آفتابی این شرکت می‌توان به کامبو اولوشن (Combo Evolution) و متال کپسول (Metal Capsule) اشاره کرد.

البته باید متذکر شد، با اینکه از بهترین مواد در تولید این عینک‌ها استفاده می‌شود، اما قاب بعضی از آن‌ها بسیار شکننده به نظر می‌رسد. همچنین شیشه‌های بعضی از این عینک‌ها نیز بسیار سنگین است و امکان دارد روی بینی فشار زیادی ایجاد کنند یا از روی بینی سر بخورند.

دیور (Dior)

برند دیور از برندهای عینک آفتابی متعلق به شرکت فرانسوی تولید کننده کالاهای لوکس مثل عینک، جواهرات و لباس است. طرح‌های این برند بیشتر در رنگ‌های روشن و بسیار ظریف دیده می‌شوند و نمی‌توان در بین آن‌ها عینکی با شیشه‌ی بسیار تیره با قاب ضخیم پیدا کرد.

 اکثر قاب‌ها در این برند از فلز نازک یا ‌پلاستیک استات تولید می‌شوند و از مدل‌های عینک دیور می‌توان ترند (Trend)، فلانل (Flanelle)، پلار (Polar) و موارد دیگر را نام برد. در قسمت بالایی مدل کلاب (Club) عینک دیور، لبه‌ای اضافه شده تا از رسیدن نور خورشید به چشم‌ها جلوگیری کند.

گوچی (Gucci)

برند گوچی در ابتدا فعالیت خود را از زمینه مد و لباس آغاز کرد، اما در ادامه انواع مختلفی از عینک‌های طبی و آفتابی زنانه و مردانه را نیز تولید کرد. برند گوچی شهرت و محبوبیت بسیار بالایی دارد و عینک‌های آن با فریم‌های بزرگ شناسایی می‌شوند. این محصولات در مدل‌های مختلف مانند کلاسیک و خلبانی قابل استفاده هستند.

تام فورد (Tom Ford)

باتوجه به اخبار دنیای عینک ها، تام فورد یکی از موفق‌ترین و مشهورترین برندهای عینک آفتابی به حساب می‌آید، طراح این برند شخصی با همین نام است و عینک‌های طبی که تابه‌حال طراحی کرده بسیار پرطرفدار هستند و در فهرست سه برند برتر جهان قرار دارد.

 عینک‌های آفتابی‌های این برند نیز بسیار معروف‌اند؛ به‌طوری‌که در سال 2007 اولین فروشگاه عینک آفتابی مردانه تام فورد در نیویورک تاسیس شد، عینک‌ های تام فورد همگی خاصیت صد درصدی ضد اشعه UV دارند و فریم عینک‌های آن اغلب باریک و ظریف در نظر گرفته می‌شوند. همچنین از محبوب‌ترین مدل‌های عینک آفتابی آن می‌توان مدل‌های خلبانی، گربه‌ای و ویفرر را نام برد.

فندی (Fendi)

برند فندی هم یکی از برندهای ایتالیایی عینک آفتابی است. آلدورادو و آدل فندی در سال 1925 آن را در رم تاسیس کردند. در حال حاضر برند فندی از مشهورترین برندهای عینک آفتابی موجود است که دیگر تولیدات خود را که شامل عینک، ساعت، کیف، کت و شلوار می‌شود را به سراسر جهان صادر می‌کند.

خط تولید عینک‌های برند فندی تحت لیسانس Marchon Eyewear است، عینک‌های این برند از طرح‌های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند و در اکثر طرح‌های این برند لوگوی معروف آن قابل‌ مشاهده خواهد بود. باید متذکر شد برند فندی علاوه بر عینک‌های آفتابی، عینک‌های طبی با طراحی‌هایی جذاب و شیک تولید می‌کند که محبوبیت زیادی هم بین مردم  دارند.

معرفی محبوب ترین برندهای عینک  به طور کامل انجام شد و در این راستا انواع برندهای عینک آفتابی و طبی را بیان گردید. اکنون شما می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید و سلیقه شخصیتان یکی از برندها را انتخاب کنید و خرید خود را از آن انجام دهید، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت فروشگاه عینک اپتیک پاسارگاد ایران مراجعه کنید.

تلفن تماس جهت مشاوره رایگان انتخاب و خرید انواع عینک: 02166408965

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز