خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید مبل راحتی برای خانه رویایی‌تان!

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۸۹

مبلمانی مانند مبل کلاسیک یا مبل راحتی یا هر نوع دیگر از آن‌ها که شما دوست داشته‌ باشید ضامن سلامتی، راحتی، و کارایی بهتر شما هستند. مبلمان خوب می‌توانند رویه‌ زندگی شما را تغییر دهند پس خرید مبل بسیار مهم است. هر چند که دانستن این نکته باعث می‌شود که خرید مبل راحتی جدید کمی سخت و پیچیده شود. چون شما در این مرحله می‌خواهید مبلی خریداری کنید که به ثبات، حمایت و حتی بهبود شیوه زندگی شما کمک کند.

هنگام خرید مبل راحتی به چه نکاتی توجه کنم؟

اگر قصد خرید مبل جدید دارید یا به تازگی دریافتید مبلمان حال حاضر شما کمکی به شما نمی‌کنند و نیاز به تعویض دارند، ما در اینجا نکاتی را برای شما آورده ایم که خوب است در  مسیر خرید مبل راحتی آن ها را در نظر بگیرید:

نیاز های خود را بسنجید

مبل یک کالای کاربردی است. وجود آن برای پاسخ به این سوال که خانه برای شما چه کارایی دارد و کارایی هر چیز در خانه چیست، امری ضروری است. اینکه قبل از خرید نیاز های خود را بسنجید، بسیار مهم است و برای نیازسنجی سوالاتی وجود دارد که قبل از هر خرید باید از خود بپرسید.

راهنمای خرید مبل راحتی برای خانه رویایی‌تان!

محدودیت‌های خانه‌تان را بشناسید!

همیشه همراه با نیاز های شما محدودیت‌هایی مربوط به مبله کردن منزل نیز وجود دارد. این محدودیت ها درباره کمبود فضا، سلامتی، بودجه و یا هر نیاز ویژه دیگری هستند. دانستن هر کدام از نیازهای مربوط به مبلمان و محدودیت‌های وابسته به آن می‌تواند به شما برای پیدا کردن بهترین مبلمان کمک کند. این مرحله ابتدایی‌ترین و بنیادی‌ترین مرحله در خرید مبل است.

سبک و استایل موردنظرتان را پیدا کنید

اینکه بدانید دقیقا سلیقه شما چیست و به دنبال چه سبک مبلی می‌گردید، در راه خرید مبلمانی مطابق با آنچه می‌خواهید بسیار کمک می‌کند. مبل راحتی می‌خواهید یا مبل کلاسیک؟ خانه‌تان حس و حال مدرن دارد یا سنتی؟

شناخت و حس دقیق شما به یک سبک موجب می‌شود در خرید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، پس بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد. مبلی که با سلیقه و سبک شما سازگار باشد نه تنها نیازهایتان را برطرف می‌کند بلکه فضای جذاب‌تری را برای شما به‌وجود می‌آورد.

خلاق باشید! نترسید!

راهنمای خرید مبل راحتی برای خانه رویایی‌تان!

اینکه شما درباره سبک دلخواه‌تان ایده ای داشته باشید. موجب می شود در مسیر خرید از انعطاف بیشتری برخوردار باشید. شاید مبلی که شما مد نظر دارید مبل پرفروش و عامه پسندی نباشد. شما می‌توانید آن را بخرید و در دکوراسیون خود آن را با المان های مختلف ترکیب کنید و سبک خود را بسازید. شما خالق فضایی کاملا شخصی سازی شده هستید.

خرید مبل راحتی: کیفیت ساخت مبل را درنظر بگیرید

کیفیت برای هر کسی که قصد خرید مبل را دارد مهم‌ترین فاکتور است. گاهی اوقات شما می‌بینید که دو مبل از نظر ظاهر کاملا شبیه به هم هستند اما قیمت آن‌ها اختلاف زیادی دارد. وقتی بیشتر جست و جو می‌کنید، میفهمید که تفاوت آن ها در کیفیت ساخت و موادی که استفاده شده است.

چرا کیفیت ساخت مبل مهم است؟

کیفیت ساخت تعیین می‌کند که مبل شما بعد از مدتی به چه شکلی در می‌آید و تا چه زمانی شکل و ظاهر اولیه خود را حفظ می‌کند. همچنین نمایان‌گر میزان راحتی که از آن انتظار دارید است.

پس خوب است که بدانید چه می‌خواهید تا بهترین مبل را که توان تامین مالی آن را دارید خریداری کنید تا مجبور نشوید خیلی زود آن را تعویض کنید و دوباره متحمل هزینه شوید.

خرید مبل کلاسیک: بازرسی سلامت مبلمان چوبی

مبلمان چوبی به فضا گرما، زیبایی و کاربری بیشتر را اضافه می‌کنند. مبلمان چوبی در سبک‌های مختلفی وجود دارد. اما کیفیت آن چیزی است که باعث تمایز آن ها می‌شود.

اما چگونه می‌توان مبل کلاسیک چوبی باکیفیت را از بقیه تشخیص داد؟

شما برای خرید، طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها را دارید. اما قبل از اینکه مبل چوبی‌ای خریداری کنید، مواردی مثل استحکام و اینکه در و کشوهای آن به درستی هماهنگ شده اند را بررسی کنید.

کشوها باید به نرمی و راحتی باز و بسته شوند. کارکرد و کیفیت آن را با لمس چوب و فهمیدن ایرادات در لولا و سمباده کاری متوجه خواهید شد. این نکته را فراموش نکنید که مبل چوبی با کیفیت باید صاف و مسطح باشد.

خرید مبل راحتی و کلاسیک: سعی کنید دقیق قضاوت کنید

اشتباهات زیادی در حین خرید مبل رخ می دهد که موجب می‌شود تجربه خرید شما منفی باشد و به قدر کافی از آن لذت نبرید. خبر خوب برای شما این است که این اشتباهات کاملا قابل پیشگیری هستند. وقتی قبل خرید به نیازهای خود فکر کنید، احتمال اینکه در قضاوت و خرید خود دچار اشتباه شوید کم می‌شود. یکی از رایج ترین اشتباهات فراموش کردن اندازه گیری فضای قرارگیری مبل است.

یکی دیگر از جنبه های مهم در مسیر خرید مبلمان این است که تنها به مد روز توجه نکنید چون مد روز به سرعت عوض می‌شود. شما باید بر اساس کیفیت و کارایی مبل خرید کنید.

پارچه‌ مبل راحتی را بشناسید!

بیشتر مبل ها بر اساس این که پارچه آن چه طرحی دارد و چه حسی را منتقل می‌کند، انتخاب می‌شوند. پس شما علاوه بر این که باید بدانید داخل مبلمانتان از چه ساخته شده. باید به اینکه پوشش آن چیست هم توجه کنید.

برای مثال ابریشم ظاهری بسیار زیبا دارد اما وقتی کنار پنجره و معرض نور خورشید باشد، ظاهرش تغییر میکند.

بعضی دیگر از الیاف‌ها به راحتی چرک یا چروک می‌شوند و بصورت مداوم قابل استفاده نیستد. در نتیجه الیافی را انتخاب کنید که نه تنها زیبا بنظر برسد بلکه با شرایط ویژه خانه شما نیز هماهنگ باشد.

سخن پایانی درمورد خرید مبل راحتی و مبل کلاسیک

 خرید کردن برای خانه همیشه یک تصمیم بزرگ است، این موضوع فقط به این دلیل مهم نیست که المان‌های خانه نسبتا گران هستند؛ بلکه به این دلیل است که لوازم خانه شما خصوصا مبلمان به خانه شما روح می‌دهند و جزو لوازم عمری هستند. تلاش کردیم در این نوشته چگونگی یافتن یک مبل خوش ساخت، راحت، زیبا و باکیفیت را به شما آموزش دهیم. در صورتی که نیاز به کمک و مشاوره دارید می‌توانید با مشاورین دکورشاپ همیشه و در هر نقطه از ایران در تماس باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز