خبرگزاری کار ایران

با مشاوره آنلاین پذیرش 24 دکتر را به منزل بیاورید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۸۶

این روزها، مشاوره آنلاین را می‌توان یکی از بهترین راه‌کارهایی برشمرد که برای کمک به آحاد مردم و به ویژه بیماران ارائه شده است. تصور کنید، یک فرد بیمار و خانواده او چه زمانی را باید در ازدحام ترافیک خیابان‌ها سپری کنند تا به مطب پزشک برسند؟! چه مسیرهای طولانی و پر پیچ و خمی باید طی شود تا بتوانند به مراکز درمانی دسترسی یابند؟ چقدر باید منتظر بمانند تا در هیاهوی مطب‌ها نوبت به آن‌ها برسد؟

این جا است که ارزش سامانه‌هایی نظیر پذیرش 24 نمایان می‌شود! واقعیت این است که در دنیای امروز دیگر لازم نیست مشکلاتی از این قبیل را تحمل کنید. کافی است اپلیکیشن مربوطه را دانلود و نصب کرده و به سادگی هر چه تمام‌تر با بهترین پزشکان ایران ارتباط برقرار کنید.

معرفی مشاوره آنلاین پذیرش 24

مشاوره آنلاین پذیرش 24 را می‌توان از پیشرفته‌ترین و ساده‌ترین روش‌های برقراری ارتباط با پزشکان آنلاین دانست. این پلت‌فرم با تلاش شبانه‌روزی تیمی از کارشناسان زبده پدید آمده و امکان مشاوره تلفنی و متنی را با حاذق‌ترین پزشکان کشور فراهم کرده است.

این پلت‌فرم با هدف برطرف کردن مشکلات متعدد حوزه سلامت و درمان و کمک به تسهیل روند مشاوره پزشکی ایجاد شده است. اپلیکیشن پذیرش 24 با بهره‌گیری از فیلترهای پیشرفته به شما کمک می‌کند تا در اسرع وقت از دکتر آنلاین و مراکز درمانی مورد نظر خود نوبت بگیرید.

 مشاوره آنلاین پذیرش 24 در حوزه‌های تخصصی گوناگون امکان‌پذیر است. از آن میان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره رایگان با متخصص زنان
  • دکتر پوست آنلاین
  • روانپزشک آنلاین
  • مشاور خانواده انلاین
  • دکتر انلاین کودک
  • دکتر ارتوپد آنلاین
  • دکتر کلیه و مجاری ادراری
  • دکتر انلاین داخلی
  • فوق تخصص ریه آنلاین
  • دکتر دیابت انلاین
  • پزشک متخصص مغز و اعصاب آنلاین
  • دکتر گوش و حلق و بینی آنلاین رایگان
  • دکتر عفونی انلاین
  • متخصص خون
  • پزشک آنلاین گوارش رایگان
  • مشاوره رایگان چشم پزشکی
  • دکتر انلاین قلب
  • دندانپزشکی انلاین
  • دکتر غدد

گذشته از این‌ها، از طریق این سامانه شما می‌توانید با مشاور دارویی آنلاین نیز در ارتباط باشید. از طرف دیگر، امکان طرح سوال در زمینه طب سنتی و مشورت با حاذق‌ترین متخصصان این حوزه نیز از دیگر قابلیت‌های این پلت‌فرم به حساب می‌آید.

 

فواید استفاده از سامانه آنلاین و مشاوره

علاوه بر دسترسی ساده به تخصص‌های بالا، امکان استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین را می‌توان از مهم‌ترین فواید سامانه آنلاین و مشاوره به حساب آورد. از طریق این پلت‌فرم، برخورداری از خدمات مشاوره تلفنی و متنی امکان‌پذیر خواهد بود.

در مجموع، فواید سامانه آنلاین و مشاوره را می‌توان چنین برشمرد:

  • استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین بیمارستان‌ها و پزشکان
  • مشاوره تلفنی با حاذق‌ترین پزشکان آنلاین
  • مشاوره آنلاین در زمینه سلامت روان
  • مشاوره پزشکی آنلاین از خارج از کشور
  •  مشاوره با متخصصان حوزه تغذیه و دریافت رژیم غذایی متناسب با شرایط فردی
  • امکان طرح پرسش‌های پزشکی و دریافت پاسخ به صورت رایگان

قابلیت‌های ارسال عکس و صدا

از ویژگی‌های قابل توجه سامانه پذیرش 24 می‌توان به امکان ارسال عکس و صدا اشاره کرد. پس از انتخاب تخصص و دکتر انلاین مورد نظر و بعد از تعیین نویت از خدمات مشاوره تلفنی و متنی بهره‌مند خواهید شد. در عین حال، در صورت لزوم شما می‌توانید پیام‌های صوتی و مستندات پزشکی اعم از عکس یا نتایج آزمایش‌های مربوطه را برای پزشک ارسال کنید. طبیعی است که در صورت در دست نداشتن نسخه دیجیتال تصاویر و آزمایش‌های پزشکی ابتدا لازم است آن‌ها را اسکن کنید. سپس، به سادگی می‌توانید اسناد و پرونده پزشکی خود را بارگذاری کرده و با پزشکان آنلاین به اشتراک بگذارید.

نوبت دهی 24 ساعته در خدمت کاربران

نوبت دهی 24 ساعته یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که برای راحتی حال کاربران در نظر گرفته شده است. تیم پذیرش 24 همواره تلاش می‌کند تا کاربران به صورت شبانه‌روزی بتوانند از سیستم نوبت دهی آنلاین استفاده کنند. به این ترتیب، دریافت نوبت از معتبرترین پزشکان آنلاین، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در کلیه ساعات روز امکان‌پذیر شده است.

برای انجام این کار، کافی است وارد سامانه شده و تخصص مورد نیاز خود را انتخاب کنید. ممکن است شما به دنبال دریافت خدمات در استان خاصی بوده یا ترجیح بدهید با پزشک و مرکز درمانی به خصوصی تعامل داشته باشید؛ در این صورت، با کمک فیلترهای پیشرفته سامانه به سادگی می‌توانید موارد یاد شده را به تفکیک انتخاب کرده و پیشنهادهای مناسب‌تری را دریافت کنید.

به طور کلی، مراحل استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین 24 ساعته به قرار زیر است:

  • انتخاب خدمات
  • انتخاب تاریخ و ساعت مورد نظر
  • ثبت نام از طریق وارد کردن شماره تلفن همراه
  • وارد کردن کد دریافتی
  • تکمیل اطلاعات فردی

هزینه مشاوره آنلاین چقدر است؟

هزینه مشاوره آنلاین در کلیه حوزه‌های تخصصی یکسان نیست. در اصل، مبلغ انجام مشاوره به حوزه تخصص، دکتر آنلاین مربوطه و نوع مشاوره بستگی دارد.

به خاطر داشته باشید، روند استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین پذیرش 24 به خودی خود شامل هزینه نخواهد بود. به این معنی که پس از ثبت نوبت شما به درگاه پرداخت پزشک یا مرکز درمانی مربوطه متصل شده و هزینه مشاوره آنلاین را مستقیما به آن‌ها می‌پردازید.

 

دسترسی به انواع متخصصان در زمینه های مختلف پزشکی

بیماری هایی که در زمینه پزشکی می تواند سلامت جسم و جان افراد را به خطر بیاندازد عموما در دسته بندی های متنوع ای تقسیم بندی می شوند که موضوع هر شاخه مرتبط با متخصصی است که در آن حوزه در حال فعالیت می باشد.

از این رو شما با استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی سایت پذیرش 24 می توانید به تمامی این متخصصان دسترسی داشته باشید و بهترین آن را برای خود انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که بدانید که یکی از شایع ترین بیماری ها در زمینه پوست و مو، افتادگی پلک است. افتادگی پلکی علاوه بر مشکلات زیبایی که می تواند برای هر فرد به وجود بیاورد منجر به مشکلات جسمی نیز برای افراد می شود. فرد مبتلا به افتادگی پلکی اگر دچار تاری دید باشد مدام مجبور میشود چشمان خود را جمع کند و به عضلات کناری چشم خود فشار بیاورد که این کار علاوه بر آسیب زدن به عضلات چشم منجر به چروک شدن پوست دور چشم میشود. همچنین فردی که بر اثر انسداد مسیر بینایی باید سر خود را به عقب ببرد و با این کار به مرور دچار کشیدگی عضلات گردنی می‌شود.

جوایز و افتخارات

پذیرش 24 برای هر یک از پزشکان، بخشی را در نظر گرفته که به ثبت جوایز و افتخارات اختصاص دارد. با مراجعه به صفحه ویژه دکتر آنلاین مورد نظر خود می‌توانید با دستاوردهای منحصر به فرد و سوابق علمی هر یک از پزشکان آشنا شوید. این امر، به شما کمک خواهد کرد تا با پزشکان این پلت‌فرم آشنایی گسترده‌تری یافته و با اطمینان بیش‌تری با آن‌ها مشورت کنید.

رضایتمندی کاربران

کارشناسان سامانه مشاوره آنلاین پذیرش 24 همواره در جهت رضایتمندی کاربران تلاش می‌کنند. کلیه خدمات این پلت‌فرم با هدف جلب رضایت مخاطبان و پاسخ‌گویی به سوالات آن‌ها ارائه می‌شود.

برای همین منظور، تیم پذیرش 24 پیوسته سعی می‌کند برقراری ارتباط بهینه با برترین متخصصان ایران را امکان‌پذیر کرده و کلیه مشکلات احتمالی را از میان بردارد. بخش پشتیبانی این پلت‌فرم نیز به طور مداوم و شبانه‌روزی مشغول ارائه پاسخ و راه‌کار مناسب به پرسش‌های مخاطبان است.

خوشبختانه مجموعه این عوامل، رضایت طیف گسترده‌ای از کاربران را به همراه داشته است. برای اطمینان از این موضوع، کافی است میزان رضایتمندی کاربران را در صفحه مربوط به هر یک از پزشکان آنلاین بررسی کنید.

به خاطر داشته باشید، پس از اتمام مشاوره آنلاین شما هم می‌توانید در نظرسنجی مربوطه شرکت کرده و با ثبت بازخورد خود به سایر مخاطبان کمک کنید تا بهترین مشاوره پزشکی آنلاین را تجربه کنند.

سخن آخر

با استفاده از اپلیکیشن پذیرش 24 یا با ورود به وب‌سایت شما می‌توانید به هزاران پزشک متخصص ایرانی دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل، همین حالا می‌توانید مشاوره آنلاین در این سامانه را تجربه کنید. فراموش نکنید، با کمک این پلت‌فرم دریافت نوبت حضوری از بهترین مراکز درمانی و بیمارستان‌های کشور نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز