خبرگزاری کار ایران

لوازم یدکی کاپرا و بسترن در مرکزی مارکت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۷۹

انسان ها از گذشته تا کنون میل به پرواز داشتند. اما قبل تر از آن همیشه در فکر راهی آسانتر و سریع تر برای حمل و نقل بودند. ابتدا به کمک چهار پایان و بعد با استفاده از ماشین های ساده ای چون ارابه و کالسکه که با نیروی انسانی یا چهار پایان به حرکت در می آمد.

به هر حال صنعت خودروسازی مثل هر تکنولوژی دیگر رو به پیشرفت رفت. امروزه شرکت های بزرگی ادعای سردمداری تولیدات پیشرفته خودرو را دارند. یکی از شرکت های مورد توجه در بین مردم، شرکت کاپرا و بسترن است. این شرکت ها با توجه به ویژگی های خاص تولیدات شان اقدام به تولید و فروش لوازم یدکی کاپرا و لوازم یدکی بسترن کردند. نمایندگی های این شرکت ها در سراسر دنیا برای فروش قطعات یدکی این خودروها اقدام کردند.

مرکزی مارکت یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش قطعات خودروها است. یکی از خدمات این فروشگاه، فروش لوازم یدکی کاپرا و لوازم یدکی بسترن است. در ادامه مقاله اطلاعات بیشتری درباره لوازم یدکی کاپرا ارائه می دهیم.

تاریخچه کاپرا

لوازم یدکی کاپرا و بسترن در مرکزی مارکت

وانت کاپرا یک خودروی چینی است که در سال 2012 توسط شرکت زد ایکس اتو وانت با نام ژانگ زینگ گرند تایگر تولید شد. وانت کاپرا پس از تولید به کشورهای در حال توسعه خاورمیانه؛ امریکای جنوبی، آفریقا، روسیه و اروپای شرقی صادر و به فروش رسید. همچنین این خودرو در سال 90 شمسی توسط گروه بهمن وارد کشور و به بازار، عرضه و با استقبال خوبی مواجه شد. چرا که این خودرو در کنار قیمت مناسب، کیفیت لازم را نیز داشت و جای خالی یک وانت پیکان را پر کرده بود. در سال 2013 نسخه فیس لیفت این خودرو را با نام کاپرا ۲ توسط شرکت زد ایکس اتو وارد بازار شد. به دلیل استقبال از نسخه های قبلی این خودرو در ایران؛ شرکت بهمن این نسخه را نیز وارد بازارهای ایران کرد.

یکی از مشخصه های خوب این خودرو ظاهر خوب آن در مقایسه با کیفیت و کارایی آن است. ظاهر شهری، بیابانی آن باعث شده تا علاقمندان این گونه خودروها، آن را هنوز خودرویی خوبی در نوع خود بدانند. این خودرو تاریخچه طولانی در ایران دارد و رمز ماندگاری اش کیفیت، قیمت مناسب و ظاهر متناسب با کارایی اش است. رقبای کاپرا در مدل وانتی آن، نیسان آبی و وانت مزدا است.

در ادامه درباره قطعات یدکی این خودرو مطالبی می خوانیم.

قسمت های مختلف لوازم یدکی کاپرا

به طور کلی اجزای خودروی کاپرا از چند قسمت تشکیل می شود:

بدنه خودرو و قطعات اصلی، قطعات برقی و الکترونیکی، فضای داخلی، پیشرانه و شاسی و سایر قطعات دیگر کاپرا.

تمامی این قسمت ها خود از قسمت های دیگری ساخته می شوند:

1- بدنه و لوازم یدکی کاپرا اصلی خودرو

ـ اجزای بدنه، شامل شیشه ها و تزئینات

(باربند، باله، پوشش هسته رادیاتور، جلو پنجره، چهره جلو یا عقب، در صندوق، رکاب، رینگ، سپر، ستون، صندوق، کاپوت، کولینگ، گلگیر، قطعات جوشکاری شده، والانس یا لیپ زیر سپر)

ـ درها

(آب بند در، چفت در، درپوش مخزن سوخت، دستگیره در بیرون و داخلی، قفل در و مرکزی، لولا، ماژول کنترل در، موتور شیشه بالابر و ...)

ـ پنجره ها

(آب بند، برف پاک کن، رگلاتور پنجره، سانروف، شیشه، شیشه جلو یا بادگیر، شیشه درها، شیشه لچکی، موتور شیشه های جانبی)

2ـ قطعات برقی و الکترونیکی در لوازم یدکی کاپرا

ـ دستگاه های صوتی و تصویری

ـ آنتن (بلندگو، رادیو و پخش رسانه ای، گیرنده آنتن، ساب ووفر، بخش کننده ویدئو)

ـ دوربین ها (دوربین داشبورد، دوربین دنده عقب)

ـ سامانه برق رسانی (دینام، باتری، تنظیم کننده ولتاژ)

ـ درجه ها و اندازه گیرها (آب سنج و آمپرسنج و ...)

ـ سامانه جرقه زنی (جعبه احتراق، دلکو و ...)

ـ سامانه های روشنایی و علامت دهی (چراغ ها)

ـ حسگرها (حسگر اکسیژن، جریان هوا، سرعت، روغن، سوخت و ...)

ـ سامانه های استارت، کلیدهای برقی، سیم کشی و دسته سیم ها و دیگر موارد.

3ـ فضای داخلی خودرو

ـ قطعات و اجزای کف کابین

(فرش، کنسول میانی، تله، رول کیج و ...)

در صورت نیاز به مشورت با فردی متخصص در زمینه خرید لوازم یدکی کاپرا با مشاورین مرکزی مارکت صحبت کنید.

ـ نشیمن

(اتصال دهنده ها، صندلی ها، روکش، صندلی ایمنی کودک، کمربند ایمنی و ...)

4ـ پیشرانه و شاسی لوازم یدکی کاپرا

 ـ سامانه ترمز

(استر لنت، اهرم ترمز پارک، پدال ترمز، پمپ ترمز، بیستون ترمز، پیچ چرخ، دیسک ترمز، سامانه ترمز ضد قفل (ای بی اس)، سوزن هواگیری)

ـ شلنگ ها

(کاسه ترمز، کفشک ترمز، کالیبر ترمز، لنت ترمز، لوله ترمز، مخزن روغن ترمز، واحد تقویت کننده هیدرولیکی)

ـ قطعات و اجزاء موتور

(پیستون، تنه موتور، تسمه پروانه، تسمه مارپیچ، دلکو، سرسیلندر، سوپاپ، شاتون، کانال هوا، موتور استارت، میل لنگ، سامانه خنک کننده موتور، زانویی آب، روغن کاری و روان کاری موتور، سیستم اگزوز، سامانه سوخت رسانی، قطعات کاربراتور، سامانه های تعلیق و هدایت خودرو، سامانه انتقال قدرت، دنده، دیفرانسیل، سگ دست، کلاج)

یکی از ویژگی های مرکز معتبر فروش قطعات یدکی خودروها این است که در اکثر شهرها اقدام به ارائه خدمات کند. مرکزی مارکت در شهرهای بزرگ اقدام به فروش قطعات خودرو کرده است؛ از جمله فروش لوازم یدکی کاپرا تهران، لوازم یدکی کاپرا اصفهان، لوازم یدکی کاپرا مشهد و دیگر شهرها است.

خرید لوازم یدکی کاپرا  

لوازم یدکی کاپرا و بسترن در مرکزی مارکت

کاپرای دو کابین یک خودروی جاده ای و بیابانی و رفیق روزهای سخت است. قطعا ویژگی های به خصوصی در این خودرو نهفته است که برای چندین دهه هنوز طرفداران خود را در بین رقبا حفظ کرده است. پس اگر قصد تهیه این خودرو را دارید. قبل از هر چیز باید بدانید که آیا قطعات این خودرو در ایران به راحتی در دسترس است یا نمایندگی های قابل اطمینان در ایران دارد یا نه؟ 

اگر هم اکنون این خودرو را دارید و دنبال قطعه یدکی آن هستید. پس از مشورت با فرد متخصص اقدام به خرید آن کنید. مرکزی مارکت یکی از فروشگاه های فعال در زمینه فروش لوازم یدکی بسترن، کاپرا و دیگر خودروها  میباشد. می توانید برای خرید از طریق این فروشگاه اقدام کنید.

نکات خرید لوازم یدکی کاپرا

قبل از خرید به این نکات زیر توجه کنید:

ـ نشان استاندارد و هولوگرام شرکت کاپرا به صورت استاندارد بر روی قطعه یدکی.

ـ مشورت با کارشناسان مرکزی مارکت درباره خرید قطعه یدکی.

ـ اطلاع از سال تولید خودرو و مدل آن.

ـ خرید قطعه یدکی متناسب با مدل خودرو.

ـ قطعه یدکی از تولیدات یا زیر مجموعه کارخانه معتبر باشد..

ـ مراجعه به نمایندگی ها و فروشگاه معتبر.

ـ خرید قطعه یدکی استاندارد و مرغوب به جای نمونه های تقلبی و ارزان در بازار.

برای خرید لوازم یدکی کاپرا از طریق فروشگاه مرکزی مارکت، اقدام به خرید کنید. این فروشگاه در کنار اعتبار و خوش نامی، محصولات استاندارد و اصل را با گارانتی ها و خدمات پس از فروش به شما ارائه می کند. به اصالت رانندگی کنید و تجربه ی خوبی را در هنگام سفر داشته باشید.  

(نگارش و سئو محتوا توسط تیم پروژه پلاس با مدیریت مهندس رضا صفری)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز