خبرگزاری کار ایران

تبلیغات خود در اینستاگرام را به آژانس تبلیغاتی رسا بسپارید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۵۰

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، یک پلتفرم بسیار فعال در میان تمام شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود و به یک جامعه آنلاین بزرگ و متنوع با پتانسیل بازاریابی نامحدود تبدیل شده است.

این شبکه اجتماعی و پتانسیل عالی آن برای تبلیغات، فرصت‌های بی شماری در اختیار بازاریابان و همچنین مدیران کسب و کارها قرار داده است، چرا که آنها به راحتی می‌توانند از طریق این پلتفرم به مخاطبان هدف خود دسترسی داشته باشند و متناسب با خواست و نیاز آنها در این پلتفرم تبلیغ و تولید محتوا داشته باشند.

این شبکه اجتماعی از تصاویر برای جلب توجه مخاطبان استفاده می‌کند و به همین خاطر توانسته است که بیشترین جلب مخاطب را داشته باشد و تبلیغات در آن بیشتری اثربخشی را داشته باشد. مزایایی که تبلیغات در اینستاگرام برای شما به عنوان مدیر کسب و کار می‌تواند داشته باشد شامل موارد زیر می‌شود:

  • ارسال ترافیک به وب‌سایت شما
  • افزایش تبدیل در وب‌سایت شما
  • افزایش میزان فروش و آگاهی از برند

اما مطمئنا اجرای تبلیغات در هر پلتفرمی مانند اینستاگرام به میزان آگاهی کامل و دانش نسبت به بایدها و نبایدها دارد، چرا که اینستاگرام الگوریتم‌های خاص خود را دارد و در صورت رعایت نکردن آنها از تبلیغات نتیجه نخواهید گرفت.

اما اگر مطمئن نیستید که تبلیغات اینستاگرام چگونه کار می‌کند و حتی چگونه می‌توانید از آن نتیجه بگیرید، باید آن را به کاردان این نوع تبلیغات بسپارید. اگر کاملاً مطمئن نیستید که چگونه از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید یا نگران هزینه آن هستید، می‌توانید اجرای صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام را به رسا بسپارید تا مطمئن به نتیجه گرفتن آن باشید.

خدمات آژانس تبلیغاتی رسا

در دنیای رقابتی و غیرقابل پیش‌بینی کنونی، برندها نیازمند تمرکز هستند. برای استفاده بیشتر از فرصت، برندها باید معنا، انسجام و شکل داشته باشند. آژانس تبلیغاتی رسا برند شما را طراحی می‌کند و آن را به یک تجربه تبدیل می‌کند. رسا داستان برند شما را می‌سازد و با انجام راهکارهای درست آن را مدام اندازه گیری می‌کند تا به بهترین نتیجه از نظر مخاطب برسد. رسا در مورد تبلیغات در اینستاگرام نیز تمام جوانب کسب و کار شما را بررسی می‌کند تا به داستان واقعی کسب و کار شما برسد تا بتواند آن را به شکل اصولی و در عین حال خلاقانه در اینستاگرام بیان کند.

در میان خدمات و سرویس های سایت رسا می‌توانیم به تولید محتوای تخصصی برای اینستاگرام، طراحی پوستر تبلیغاتی، تبلیغات در تلگرام، تبلیغات در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ، اجرای کمپین توییتر و موارد مرتبط دیگر اشاره کنیم. در ادامه درباره خدمات رسا با شما صحبت خواهیم کرد.

تبلیغات در اینستاگرام

آژانس تبلیغاتی رسا با بهره گیری از تعداد قابل توجهی از صفحات اینستاگرام مطرح و پر بازده در دسته بندی‌های گوناگون آماده همکاری و ارائه خدمات در حوزه تبلیغات در اینستاگرام به شما صاحبان کسب و کار می‌باشد. رسا در این مسیر به خوبی نوع فعالیت کسب و کار شما را شناسایی می‌کند و سپس متناسب با آن کارهای مربوط به تبلیغات مانند تولید محتوا، طراحی پوستر و حتی اینفلوئنسر مارکتینگ را آغاز می‌کند.

با کمک رسا می‌توانید در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود در اینستاگرام و یا حتی دیگر شبکه‌های اجتماعی متمایز نسبت به رقبای خود عمل کنید و بازخورد عالی آن را مشاهده کنید.

تولید محتوا برای اینستاگرام

اینستاگرام تولید محتوا و کپشن‌های جذاب را به عنوان معیاری برای مقایسه کیفیت قرار داده است. به همین خاطر است که امروزه، نوشتن محتوای جذاب و مخاطب پسند برای پست‌های اینستاگرام بسیار مهم شده است.

با سپردن تولید محتوای اینستاگرام خود به رسا می‌توانید از پکیج‌های مختلف و جذاب رسا در راستای تولید محتوا برای اینستاگرام مانند تدوین استراتژی محتوا، کپشن نویسی، ارائه محتوای مرتبط با تبلیغات شما و همچنین انتخاب نوع محتوا مناسب برند و تبلیغات شما، بهره ببرید.

طراحی پوستر تبلیغاتی

اینستاگرام شبکه‌ای مبتنی بر تصویر و ویدیو است و اگر این دو در تبلیغات دارای کیفیت و جذابیت کافی نباشند، شما نمی‌توانید نتیجه دلخواه خود از تبلیغات در این پلتفرم را دریافت کنید.

در آژانس تبلیغاتی رسا بر اساس ماهیت کسب و کار و برند شما، ابتدا در تیم خلاقیت و ایده‌پردازی خود، ایده و پیام محتوای شما مشخص می‌شود. سپس تیم طراحی، ایده مطرح شده را با مهارت فنی خود به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات خود در اینستاگرام را به آژانس تبلیغاتی رسا بسپارید

اینفلوئنسر مارکتینگ راهی عالی برای کمک به شما در جذب مخاطبان جدید، افزایش آگاهی از برند و افزایش بازدهی از بازاریابی است. اجرای این نوع تبلیغات نیز باید مطابق با اصول پیش برود و اگر به بایدها و نبایدهای آن توجه نشود، می‌تواند با شکست روبه‌رو شود و حتی سرمایه شما برای تبلیغات نیز کاملا از بین برود.

آژانس تبلیغاتی رسا با بهره گیری از همکارانی با تجربه و حرفه‌ای، شما را در طراحی استراتژی، تعیین اهداف و اجرای یک کمپین تبلیغاتی اینفلوئنسر مارکتینگ موفق همراهی می‌کند تا بتوانید کمپین را بهترین شکل و به شکل اصولی اجرا کنید و از آن نتیجه عالی بگیرید.

تمام آنچه رسا در خدمات خود به مشتریان ارائه می‌دهد، از کمپین‌های تبلیغاتی در کانال‌های مختلف گرفته تا تدوین استراتژی برای برند، میزان دقت بالایی دارد و خلاقیت در آن موج می‌زند. شما با مراجعه به وب‌سایت رسا به آدرس www.rasaads.com می‌توانید به لیست تمامی خدمات این آژانس دسترسی داشته باشید و در مورد تمام مواردی که در این مقاله مطرح کردیم با کارشناسان رسا مشورت و صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: ایده‌هایی برای تولید محتوا در اینستاگرام

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز