خبرگزاری کار ایران

چگونه با ساده ترین وسایل در خانه ورزش کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۹۸

ورزش کردن از مهم ترین سرمایه گذاری‌ها برای سلامت روح و روان همه‌ی افراد می‌باشد. با این وجود برخی به دلیل مشغله‌های زیاد، قیمت گزاف وسایل ورزشی، کمبود زمان کافی و... خود را از ورزش کردن معاف می‌کنند. ما اینجا شما را با ساده‌ترین و به صرفه ترین وسایل ورزشی جهت ورزش در خانه آشنا خواهیم کرد.

یکی از پیشنهادات اصلی ما برای ورزش، خرید ترامپولین خانگی است که در ادامه به توضیح و معرفی آن می پردازیم.

از ورزش فاصله نگیریم!

بسیاری از کارشناسان ورزشی خبر از چاقی مفرط در بین مردم می‌دهند.  گسترش ویروس کرونا و قرنطینه های خانگی نیز به این موضوع دامن زده است.

در این شرایط اکثر ورزشکاران و  افراد عادی اهل ورزش،  به سمت و سوی ورزش در خانه کشیده شده‌اند. اما گاهی به علت هزینه‌های سرسام آور فرد دلسرد شده و از تصمیم خود برای یک زندگی سالم منصرف می گردد. برای جلوگیری از این تصمیم  اشتباه، بهتر است با هم چند وسیله ورزشی به صرفه و در عین حال مفید و کاربردی، برای ورزش در خانه انتخاب کنیم تا در مسیر سلامتی گام های مهمی را در کنار هم برداریم. در هنگام خرید وسایل ورزشی به چند فاکتور مهم دقت کنید: کیفیت، کاربردی بودن وسیله و قیمت.

همانطور که می‌دانید کیفیت یک وسیله ورزشی از مواد به کار برده شده در آن نشات می‌گیرد. در پی کیفیت ابزار ورزشی قیمت آن نیز تعیین می‌شود.

سه نمونه از وسایل ورزشی کاربردی و مفید برای ورزش در خانه  را با هم بررسی خواهیم کرد.

زیر انداز ورزشی

قبل از هر چیزی شما به یک زیرانداز برای ورزش کردن نیاز دارید. یک زیرانداز مناسب ویژگی های خاصی دارد که با توجه به این ویژگی‌ها کیفیت های آن ها نیز متفاوت است. اهمیت زیرانداز‌های ورزشی برای انجام حرکات هوازی غیر قابل انکار است. این وسیله برای انجام تمرینات مخصوص یوگا، ایروبیک، پیلاتس و هر ورزشی که به سطح صاف و نرم احتیاج داشته باشد مناسب می‌باشد. زیرانداز ورزشی کیفیت و ایمنی را در تمرینات شما محیا می‌کند.

زیرانداز‌های ورزشی را در رنگ، طرح، ضخامت، جنس فوم و ابعاد مختلفی تولید می‌کنند و فرد بسته به تمرینات مد نظر خود آن را انتخاب می‌کند. یک زیر انداز خوب باید در هنگام ورزش شما را ثابت نگه دارد و از جابه جایی ورزشکار  جلوگیری کند؛ همچنین فضای کمی را اشغال کند. 

خرید زیرانداز ورزشی سل سنتر یک راهکار مناسب برای انجام تمرینات است.  بعد از تهیه یک زیرانداز مناسب به سراغ یک وسیله ورزشی خوب جهت ورزش روی این زیرانداز می‌رویم که در ادامه کش پاور باند را معرفی  کنیم. 

کش پاور باند

کش پاور باند از محبوب ترین ابزار قدرتی و مقاومتی می‌باشد. با چرخش بیشتر باند،  مقاومت بیشتری نیز تولید می‌شود، این رویه بدن شما را مجبور می‌کند جذب و انقباض عضلات تان را تا حداکثر توان افزایش دهید. این وسیله ورزشی درعین فشار از مفاصل و عضلات شما نیز محافظت می‌کند و از آسیب به آن ها جلوگیری می‌کند.

 کش پاور باند برای تمرینات متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از آن برای هر دو گروه مبتدی و حرفه ای امکان پذیر است. ورزشکار می‌تواند شدت تمرین را با توجه به توان خود تنظیم کند و آن را زیاد یا کم کند. افراد حرفه ای برای افزایش چالش تمرین از چند باند مختلف استفاده می‌کنند.

این وسیله ورزشی برای تمرین جامع و کامل بدن بسیار مفید است تقریبا تمام اعضای بدن شما را به چالش می‌کشد. خرید کش پاور باند  به دلیل افزایش استقامت، انعطاف پذیری، قدرت و دامنه حرکت در خانه بسیار کاربردی، مفید و به صرفه می‌باشد.

چگونه با ساده ترین وسایل در خانه ورزش کنیم؟

ترامپولین خانگی

ترامپولین یک وسیله‌ی ، سرگرمی و ورزشی است که همه افراد در هر سنی می‌توانند آن را در منزل خود نصب کنند و از آن استفاده کنند. این وسیله مخصوصا در این دوران سخت که کودکان بی تابی می‌کنند برای رفتن به پارک و شهر بازی بسیار کاربرد دارد نه تنها کودکان بلکه افراد بزرگسال نیز می‌توانند از این وسیله مهیج استفاده کنند.

ترامپولین بسیار سبک و کم حجم می‌باشد و این امکان را به شما می‌دهد که در آپارتمان،  حیاط ویلا و حیاط خانه و... از آن استفاده کنید

ترامپولین دارای انواع مختلفی می‌باشد از جمله:

  1. ترامپولین 1 متری  
  2. ترامپولین1 متری دستگیره دار
  3. ترامپولین 3 متری خانگی
  4. ترامپولین بزرگ 4 متری
  5. ترامپولین بزرگسال خانگی
  6. ترامپولین جامپینگ با قطر 1.5 متر
  7. ترامپولین جامپینگ خانگی تاشو بزرگسال
  8. ترامپولین جامپینگ کودک اینتکس
  9. ترامپولین جامپینگ کودک دستگیره دار
  10. و...

چگونه با ساده ترین وسایل در خانه ورزش کنیم؟

ترامپولین‌ها دارای سطح تحمل متفاوتی می‌باشند که تقریبا به این صورت است:

1.تحمل وزن جامپینگ قطر 90 سانتی متر: حداکثر 30 کیلوگرم

  1. تحمل وزن جامپینگ 140 سانتی متر: حداکثر 45 کیلوگرم
  2. تحمل وزن جامپینگ قطر 250 سانتی متر: حداکثر 100 کیلوگرم
  3. تحمل وزن جامپینگ قطر 350 سانتی متر: حداکثر 140 کیلوگرم
  4. تحمل وزن جامپینگ قطر 400 سانتی متر: حداکثر 190 کیلوگرم

این وسیله از دو نوع حفاظ دار یا بی حفاظ ساخته می‌شود. اگر قصد خرید سایز بزرگ برای کودکتان را دارید از ترامپولین حفاظ دار استفاده کنید حفاظ ترامپولین از پرت شدن کودک بر روی زمین جلوگیری می‌کند بنابراین برای کودکان کم تجربه ترامپولین حفاظ دار مناسب تر می‌باشد. ترامپولین های کوچک قدرت پرتاپ کمتری نسبت به ترامپولین های بزرگ دارند و برای کودک بی خطر هستند.

 ترامپولین خانگی، کش پاور باند و زیرانداز ورزشی در فروشگاه اینترنتی سل سنتر

فروشگاه اینترنتی سل سنتر مفتخر است که شما عزیزان را جهت  تهیه وسایل ورزشی ذکر شده (زیرانداز ورزشی،  کش پاور باند و ترامپولین خانگی ) همراهی کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سل سنتر، این وسایل و انواع دیگر وسایل ورزشی مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید، در صورت ایجاد هر گونه سوال  تیم پشتیانی سل سنتر  به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز