خبرگزاری کار ایران

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور 2021

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۰۵۱

1- اپسون (Epson)

اپسون یکی از برندهایی است که سال‌ها بر صنعت تولید ویدئو پروژکتورها حکمرانی کرده است و در حال حاضر بزرگ‌ترین سازنده دیتا پروژکتور در بازار آمریکا و جهان است. این شرکت به دلیل تولید طیف گسترده‌ای از مدل‌های پنل LCD بسیار مشهور است و با توجه به موفقیت اخیرشان در فروش پنل‌های LCD، در رتبه‌ی بالای فروش قرار دارد. ویدئو پروژکتور اپسون تقریبا در همه بخش‌های بازار حضور دارد و در هر یک از بخش‌ها رقیب سرسختی محسوب می‌شود.

طبق گزارشات، اپسون به عنوان بزرگ‌ترین تامین کننده ویدیو پروژکتور خانگی آموزشی در ایالات متحده شناخته می‌شود. مردم این برند را دوست دارند زیرا از قیمت مناسبی برخوردار است. بیشتر محصولات این شرکت در محدوده قیمت 300 تا 15000 هزار دلار می‌باشد.

چرا ویدئو پروژکتور اپسون بهترین انتخاب است؟

اکثرا حتی کورکورانه به اپسون اعتماد دارند زیرا این برند همیشه بیش از همه چیز بر کیفیت محصولات و نه عوامل دیگر تاکید دارد. تمام پروژکتورهای این شرکت از کیفیت بالا و فناوری‌های روز برخوردار هستند و همه آنها چند ویژگی مشترک دارند که آن قدرت روشنایی بالا و نمایش طیف وسیعی از رنگ‌ها است. از همه مهم‌تر، مدل‌ها به گونه‌ای پیکربندی شده‌اند تا بتوانند کیفیت تصویر مطلوب را ارائه دهند. بسیاری از کارشناسان مدل‌های اپسون را برای استفاده طولانی مدت ترجیح می‌دهند؛ زیرا بیشتر محصولات آنها دارای عمر لامپ بسیار زیاد و کیفیت ساخت عالی هستند. با وجود کیفیت بالای تولید، قیمت‌ها همچنان رقابتی نگه‌داشته می‌شوند تا در دسترس همه باشد.

رضایت مشتری

سطح رضایت مشتری همیشه بالا است و اپسون همیشه سعی کرده است این وضعیت را در بازار حفظ کند. آنها برای کمک به مشتریان در حل هر مشکلی در مورد projection خدمات مادام‌العمر ارائه می‌دهند. این برند همیشه سخت ‌افزارهای با کیفیت عالی را در مدل‌های خود گنجانده‌ است تا مشتریان نگران طول عمر محصول و مسائل دیگر نباشند. epson میلیون‌ها نظر مثبت را به سمت خود معطوف کرده‌ و به همین دلیل از محبوبیت زیادی در میان شرکت‌ها و موسسات برخوردار است.

2- پاناسونیک (Panasonic)

تمام پروژکتورهای پاناسونیک در کارخانه‌ای واقع در اوزاکا ژاپن طراحی می‌شوند. این مرکز دارای ISO 9001 و ISO 14001 - استانداردهای شناخته شده بین المللی برای مدیریت کیفیت و محیط زیست - دارای اطمینان از کنترل کامل تولید و گواهینامه کیفیت است. هر آنچه لازم دارید، یک پروژکتور پاناسونیک مناسب برای نیازهای تجاری و خانگی شما وجود دارد. 

ویدئو پروژکتور پاناسونیک خواسته‌ی انواع مشاغل را برآورده می‌کند. چه به دنبال کیفیت تصویر برتر، نصب راحت، تعمیر و نگهداری آسان یا اتصال بی‌سیم باشید، یک پروژکتور وجود دارد که برای دستیابی به راه حل بصری ایده آل شما نزدیک باشد.

چرا ویدئو پروژکتور پاناسونیک انتخاب مناسبی است؟

فناوری تقویت کننده RGB با دستیابی به سطوح بازتولید رنگ و روشنایی که هر رنگ را برجسته‌تر می‌کند، به کیفیت بالای تصویر کمک می‌کند. جزئیات پردازشگرهای وضوح همچنین به تحلیل پیشرفته مدار پردازش تصویر از دامنه فرکانس سیگنال ویدیویی کمک می‌کنند.

این فرآیند اطلاعات مربوط به توزیع اجزای فرکانس بالا، متوسط ​​و پایین را استخراج کرده و جزئیات خوب یک تصویر را به نمایش می‌گذارد. هیچ برندی طیف وسیعی از پروژکتورهای منبع لیزر را نسبت به پاناسونیک ارائه نمی‌دهد. تمام پروژکتورهای لیزری آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تصاویر بزرگ، روشن و رنگارنگ را می‌توان براحتی نمایش داد. در حالی که عمر طولانی‌تر، خرابی و سر و صدای کم و بدون تولید گرما باعث می‌شود که تعمیر و نگهداری را فراموش کنید.

رضایت مشتری

پاناسونیک، بیش از 35 سال پیشرو در راه‌حل‌های صوتی و تصویری بوده است. ایجاد فناوری نوآورانه، به اشتراک گذاری دانش و نصب پروژکتورها در مکان‌های مختلف در سراسر جهان از جمله رویدادهای ورزشی و المپیک. بنابراین همه مخاطبان می‌توانند تجربه‌ی تصویری واضح‌تر، روشن‌تر، پر جزئیات و برای مدت طولانی‌تر را داشته باشند. برای رضایت مشتریان به نقل قول معروف پاناسونیک مراجعه می‌کنیم: "با کیفیت، اطمینان حاصل می‌شود. چه برای تئاتر، کلاس یا سالن کنفرانس، یک پروژکتور پاناسونیک ساخته شده است بنابراین شما وقت خود را صرف استفاده از آن کنید، نه نگهداری آن."

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور 2021

3- ویوسونیک (Viewsonic)

ویوسونیک یک برند چند ملیتی درجه یک است که در حال حاضر عنوان سریع‌ترین رشد در تولید ویدئو پروژکتور در بازار ایالات متحده را یدک می‌کشد. این برند مستقر در ایالات متحده است که با کیفیت ساخت بالای محصولاتش و قیمت پایین، انقلابی در بازار ایجاد کرده است. آنها اولین بار در سال‌های اولیه دهه 2000 حضور داشتند و وقت زیادی برای به دست آوردن موقعیتی قابل توجه در بازار صرف نکردند. در این زمان آنها تمام بخش‌ها را پوشش داده‌اند، اما آمار فروش ویوسونیک فقط در بخش نمایش خانگی و مشاغل زیاد بوده است.

چرا ویدئو پروژکتور ویوسونیک ارزش خرید بالایی دارد؟

ویژگی‌ ویدئو پروژکتور ویوسونیک این است که آنها با پیکربندی‌های سطح بالا ارائه نمی‌شوند، اما به گونه‌ای با یکدیگر مخلوط شده‌اند که خروجی تصویر با کیفیتی ارائه می‌دهند. فناوری DLP تقریبا در همه مدل‌های این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است که کمک می‌کند تا عملکردی بی‌نقص داشته باشند. بسیاری از مردم مدل‌های سینمای خانگی را ترجیح می‌دهند، زیرا از سطح روشنایی مطلوب همراه با کنتراست بالا و دقت رنگ برخوردار هستند. این پروژکتورها به دلیل وضوح بالا و توانایی تولید رنگ مشکی غنی و عمیق، در بخش ویدیو پروژکتورهای تجاری نیز بسیار محبوب هستند.

رضایت مشتری

طبق گزارشات و تحقیقات بازار، مشتریان از محصولات و خدمات پس از فروش ویوسونیک کاملا راضی هستند. در چند سال اخیر، viewsonic به دلیل خدمات بی‌عیب و نقص به مشتریان خود، جوایز زیادی کسب کرده‌ است. علاوه بر این، آنها همیشه فناوری‌های نوآورانه‌ای را وارد محصولات خود کرده‌اند و آن را نیز بدون افزایش قیمت ارائه می‌دهند که به محبوبیت‌شان کمک می‌کند.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور 2021

4- بنکیو (BenQ)

برند بنکیو محصول تایوانی دیگری است که بازار ویدئو پروژکتورهای ایالات متحده را در سیطره خود درآورده است. بسیاری از افراد تعصب کورکورانه‌ای نسبت به محصولات این شرکت دارند. این شرکت مانند یک اختاپوس غول پیکر، بازوهای خود را در بخش‌های مختلف بازار دیتا پروژکتورها پهن کرده و جالب اینجاست که در همه بخش‌ها در بالاترین سطح قرار دارند. با این حال بنکیو بیشتر به مدل‌های سینمای خانگی معروف می‌باشد و اولین کسانی بودند که تکنولوژی DLP را با تغییر لنز ارائه دادند.

چرا ویدیو پروژکتور بنکیو کیفیت بالایی دارد؟

دلیل اصلی عملکرد بالای اکثر ویدئو پروژکتورهای بنکیو پیکربندی سخت‌افزاری پر کاربرد آنهاست. بیشتر پروژکتورهای بنکیو دارای قدرت روشنایی بالا، نسبت کنتراست مناسب و دقت رنگ بالایی هستند؛ که در نهایت به دستگاه برای دستیابی به عملکرد مطلوب کمک می‌کند. یکی از ویژگی‌های benq این است که حتی در محدوده قیمت 200 دلار نیز، کیفیت ساخت بالا را در محصولات خود حفظ می‌کند.

رضایت مشتری

بالاترین سطح رضایت مشتری کاربران از محصولات بنکیو از هزاران بررسی مثبت و نمودار فروش بالای آنها مشهود است. یک واقعیت قابل توجه در مورد این نام تجاری این است که آنها به تقاضای مشتری خود توجه می‌کنند و این دلیل دیگری است که طرفداران زیادی بنکیو را دنبال می‌کند. تیم خدمات در این شرکت کارایی بالایی دارند و همیشه آماده حل هر مسئله سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری، که توسط مشتریان‌شان مطرح شده است، می‌باشند. علاوه بر این، benq پشتیبانی مشتری در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته را نیز ارائه می‌دهد و اکثر مشتریان آنها از خدمات خود کاملا راضی هستند.

5- اپتما (Optoma)

اپتما یک برند مشهور تایوانی است که در زمینه ساخت تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد که با ناوگان بزرگ پروژکتورهای موفق خود در بازار ایالات متحده فعال است. این شرکت تقریبا در تمامی بخش‌ها اعم از سینمای خانگی، گیمینگ، کلاس یا ویدئو پروژکتور تجاری حضور دارد. آنها از اوایل دهه 2000 تولید projector باکیفیت را با هدف بازار ایالات متحده کلید زدند و مدتی پس از شروع به کار، رهبری بازار دیتا پروژکتورها را در آمریکا به دست آوردند. optoma بیشتر ویدیو پروژکتورهای مجهز به سیستم DLP و LED را به فروش می‌رساند و دامنه فروش آنها بیشتر بخش‌های مربوط به مدل‌های SVGA تا 4k را شامل می‌شود. طبق تحقیقات بازار، اپتما همچنین یکی از پرفروش‌ترین برندهای مجهز به تکنولوژی DLP در ایالات متحده است.

چرا پروژکتور اپتما کیفیت ساخت خوبی دارد؟

بسته به نوع پروژکتور، کمپانی اپتما مدل‌های خود را با انواع مختلفی از ویژگی‌ها مانند: قدرت روشنایی بالا، تکنولوژی مدرن تولید رنگ، دامنه وسیع پروجکشن و غیره پیکربندی می‌کند. علی‌رغم ارائه مجموعه‌ای عظیم از ویژگی‌ها، این برند هرگز ویدئو پروژکتورهای خود را با مدل‌های بالا رده مقایسه نمی‌کند، بلکه سعی می‌کند بدون افت کیفیت، آن را طوری بسازد تا استفاده از آن برای همه مقرون به‌صرفه باشد. ویدیو پروژکتور UHD60 احتمالا پر فروش‌ترین مدل 4k اپتما است که در فروش، ارقام بالا و عملکرد بسیار خوبی را نسبت به ویدئو پروژکتورهای 4k دیگر به دست آورده است.

رضایت مشتری

با توجه به توصیفات کاربران از برند اپتما در سایت‌ها و انجمن‌های تجارت الکترونیکی مختلف، می‌توان گفت که مشتریان، کاملا از پروژکتورهای این شرکت راضی هستند. این برند همیشه سعی کرده با ارائه projection با کیفیت بالا در محدوده اقتصادی، مشتری خود را راضی نگه دارد. با این حال، از دلایل اصلی رضایت مشتری می‌توان به جوایز متعددی است که این شرکت به واسطه معرفی محصولات جدیدش به بازار دریافت کرده، اشاره کرد. در نهایت، می‌توانید از طریق فروشگاه پروژکتور استور projectorstore.ir یا شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۷۰۲۱۴ با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز