خبرگزاری کار ایران

شروع کسب و کار اینترنتی، فرصت درآمدزایی آنلاین در دوران کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۵۶

این روزها کرونا بر تمامی جنبه های زندگی ما، از جمله نوع خرید و عادات ما در خرید تاثیر گذاشته، به طوری که طبق تحقیقات، خرید آنلاین طی یک سال گذشته چند برابر شده است.

 بسیاری از افراد ترجیح میدهند به جای حضور فیزیکی در فروشگاهها، در خانه بمانند و تمامی خریدهای خود را ظرف چند دقیقه و تنها با چند کلیک ساده انجام دهند. این مساله بستر مناسبی برای افرادی فراهم آورده که به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد آنلاین هستند. اگر شما نیز به دنبال این روش نوین کسب درآمد هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

کسب و کار اینترنتی چیست؟

تعریف این نوع کسب و کار در خود کلمه مشخص است! در صورتی که شما بتوانید بر بستر اینترنت محصولات و یا خدماتی را به دیگران ارائه کرده و در ازای آن درامد کسب کنید، شما یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کردهاید! بسیاری از افراد این روزها به صورت آنلاین تدریس میکنند، طراحی‌های مختلف از معماری تا طراحی سایت انجام میدهند، فروشگاه های اینترنتی راه اندازی کرده‌اند و غیره.

در باور بسیاری از افراد راه اندازی کسب و کار اینترنتی مخصوص افراد تنبلی است که نمیخواهند سختی انجام کار به خود بدهند، اما باید بدانید درست برعکس چیزی که فکر میکنید، افراد آینده نگر به دنبال راه اندازی کسب و کار آنلاین میروند.

کارشناسان در حوزه فروش و بازاریابی معتقد هستند تا چند سال آینده، تمامی کسب و کارها یا به صورت کامل آنلاین و مجازی انجام میشود و یا ترکیبی از فضای فیزیکی و آنلاین است. بنابراین به عنوان یک فرد آینده نگر راه درستی را برای کسب و کار و کسب درآمد انتخاب کرده‌اید. کافی است نگاهی به اطراف خود بندازید تا متوجه شوید چقدر انجام کارهای مختلف از سفارش غذا، کارواش، خرید و غیره به صورت آنلاین و اینترنتی توسط افراد انجام میشود.

آیا راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت نیاز به تخصص دارد؟

ممکن است شما فکر کنید خوب کافی است یک صفحه مجازی در یکی از شبکه‌های اجتماعی راه اندازی کرده و تعداد دنبال کننده‌ها و فالوورهای خود را بالا ببرید! بعد از این کار شما میتوانید خدمات و محصولات خود را ارائه کرده و کسب درآمد کنید! درست است که انجام این کار میتواند تا حدی به شما در کسب درآمد از اینترنت کمک کند، اما با افزایش اطلاعات خود در این زمینه میتوانید همین میزان فروش خود را چند برابر کنید!

اگر شما بدانید چگونه میتوانید بازدید کنندگان سایت خود را بالا ببرید، با مخاطبان خود ارتباط موثری برقرار کنید، چگونه تبلیغ و بازاریابی کرده و محصولات خود را به دیگران معرفی کنید، میتوانید در زمان بسیار کوتاه‌تری از رقبای خود پیشی گرفته و به اهداف کاری‌تان برسید.

چرا کسب درآمد از اینترنت اینقدر جذاب است؟

واقعا چرا تمایل به کسب درآمد از اینترنت به شکل بسیار زیادی، افزایش پیدا کرده است؟ از مهمترین این دلایل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تغییر عادتهای خرید

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، کرونا بسیاری از عادات ما از جمله شیوه خرید کردن را تغییر داد. این روزها افراد بیشتری از پیر تا جوان و زن و مرد، به خرید اینترنتی اعتماد دارند و ترجیح میدهند، خرید خود را بدون محدودیت از تمامی فروشگاه‌های آنلاین موجود در کشور خود با قیمتی مناسبتر انجام دهند.

راه اندازی کسب و کار با حداقل سرمایه و تجهیزات

تا سالها پیش شما برای راه اندازی یک کسب و کار نیاز به سرمایه‌های بسیاری مانند تهیه دفتر و محیط کار، تهیه وسایل مورد نیاز، استخدام افراد متخصص و غیره داشتید! شما به عنوان یک جوان که تازه وارد دنیای کار و فعالیت شده است، احتمالا چنین سرمایه ای برای آغاز کسب و کار خود نداشته‌اید! اما راه اندازی کسب و کار اینترنتی تنها نیاز به یک لپ تاپ و یا حتی یک گوشی و اینترنت دارد! بسته به نوع کاری که انتخاب کردهاید، شما میتوانید با حداقل سرمایه و وسایل مورد نیاز کار خود را آغاز کنید.

استفاده از اینترنت در تمامی حوزههای کاری

فرقی نمیکند که شما معلم، مشاور، پزشک یا هنرمند باشید، فروشگاه دارید و یا در زمینه‌های مختلف به مشتریان خود خدمات ارائه میکنید. شما میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت در تمامی حوزه‌ها فعالیت خود را توسعه داده و درآمد خود را چندین برابر کنید.

عدم محدودیت زمانی و جغرافیایی

مزایای مهم دیگر راه اندازی کسب و کار اینترنتی که آن را بسیار جذاب کرده است، عدم وجود محدودیت زمانی و جغرافیایی است. شما میتوانید در هر زمان که بخواهید کار کنید و مانند یک کارمند اداری محدود به زمان خاصی نیستید! همچنین برخلاف کسب و کارهای قدیمی که مشتریان شما تنها به افراد شهر خودتان محدود میشدند، شما میتوانید با افرادی در شهرها و یا حتی کشورهای دیگر نیز ارتباط برقرار کرده و خدمات و محصولات خود را به آنها ارائه کنید! مطمئن باشید با چند برابر شدن بازدید کنندگان از محصولات و خدمات شما، مشتریان و سود شما نیز چند برابر خواهد شد!

بازاریابی و تحلیل بسیار سادهتر و کارآمدتر است

برای موفقیت در کسب و کارتان باید بدانید، پر فروش ترین و کم فروشترین محصولات و خدمات شما کدامند؟ کدام روش تبلیغات بر مشتریان تاثیر بیشتری گذاشته است؟ مشتریان شما بیشتر از کدام گروه سنی و کجا هستند؟ نیازها و خواسته‌های آینده مشتریان شما چیست؟

در کسب و کار آنلاین شما میتوانید با نرم افزارهای تحلیلی که در اختیار دارید، رفتار مشتری و روند کاری خود را تحلیل کنید. با این کار در زمان کوتاه‌تری با نقاط ضعف و قدرت خود آشنا شده و به بازدهی خواهید رسید.

همچنین با توجه به استفاده فراگیر تقریبا تمامی افراد از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات به شکل بسیار سادهتر و حتی کم هزینه‌تری انجام شده و شما میتوانید در زمان کوتاه‌تری خود را به دیگران معرفی کنید!

شروع کسب و کار اینترنتی، فرصت درآمدزایی آنلاین در دوران کرونا

از چه روشهایی میتوان از اینترنت کسب درآمد کرد؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، شما در تمامی حوزه‌ها میتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده و به صورت آنلاین کسب درآمد داشته باشید. روشهای زیر میتواند یکی از روشهای انتخابی شما برای کسب درآمد از اینترنت باشد:

  • میتوانید با داشتن یک سایت، به صورت آنلاین تدریس کنید.
  • میتوانید یک کارگاه خانگی شیرینی پزی و یک آشپزخانه خانگی راه اندازی کرده و به صورت آنلاین محصولات خود را بفروشید.
  • اگر در زمینه ساخت وسایل هنری و تزئینی فعالیت میکنید، میتوانید به صورت آنلاین سفارش بگیرید.
  • میتوانید یک سایت بزنید، تولید محتوا انجام دهید، سفارش ترجمه بگیرید یا در هر حوزهای که مهارت دارید به کاربران خدمات ارائه کنید.
  • میتوانید وبلاگ نویسی و کد نویسی کنید.
  • میتوانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.
  • یک سایت بزنید و به صورت مشارکت در فروش فعالیت کنید.
  • در زمینه‌های مختلف تحصیلی، روان شناسی، حقوقی و غیره آنلاین مشاوره دهید.
  • و....

شروع کسب و کار اینترنتی، فرصت درآمدزایی آنلاین در دوران کرونا

چگونه کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنیم؟

اگر تصمیم قطعی خود را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی گرفته‌اید، کافی است از همین امروز شروع کنید و باور داشته باشید که هیچ وقت برای رسیدن به آرزوهای‌تان دیر نیست!

خبر خوب برای شمایی که به دنبال تحول در زندگی خود هستید، این است که تنها در 29 دقیقه میتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید! بله درست شنیدهاید! تنها 29 دقیقه! جالبتر آن که این فایلها به صورت کاملا رایگان و با یک کد تخفیف 100 درصدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت!

با شرکت در دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی در 29 دقیقه، تمامی فایلها و آموزشهای لازم جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین را دریافت خواهید کرد. در این دوره همچنین در کنار آموزشهای کاربردی، یک بسته نصب سریع فروشگاه آنلاین نیز به شما داده میشود!

همراه با مدیروب شما در کمتر از 29 دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را خواهید ساخت، آموزشهای لازم و کاربردی را دریافت خواهید کرد، درگاه پرداخت آنلاین فروشگاه خود را فعال کرده و میتوانید کار خود را آغاز کنید.

شرکت در دوره رایگان راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی در ۲۹ دقیقه

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز