خبرگزاری کار ایران

دولینگو

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۳۱

آزمون دولینگو اخیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت ایجاد شده برای دیگر آزمون‌های بین المللی مورد توجه کارشناسان و داوطلبین زبان انگلیسی چه برای مهاجرت و یا ادامه تحصیل قرار گرفته است.

دولینگو

آزمون دولینگو اخیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت ایجاد شده برای دیگر آزمون‌های بین المللی مورد توجه کارشناسان و داوطلبین زبان انگلیسی چه برای مهاجرت و یا ادامه تحصیل قرار گرفته است.

دلایل محکم شرکت در آزمون دولینگو

1_هزینه پایین آزمون دولینگو نسبت به آیلتس و تافل  وسایرآزمون ها.

هزینه آزمون آیلتس 6 میلیون و دوست هزار تومان و تافل پنج ملیون تومان است، درحالی که هزینه آزمون دولینگو 49 دلار تقریبا یک میلیون و صد هزار تومان می باشد. تقریبا ارزان ترین آزمون بین المللی به حسای می آید.

2_احتمال قبولی بالا نسب به دیگر آزمون ها بین المللی

تمامی داوطلبین با مطالعه تقریبا 2 هفته ای مباحث آزمون  Duolingo می توانند آماده شرکت در ابن آزمون شوند.

3_سهولت شرکت در آزمون  

تمامی داوطلبین میتوانند تنها با لب تاب و کامپیوتر منزل خود در این آزمون جذاب شرکت کنند و هیچ نیازی به حضور در مرکز خاصی و آموزشگاهی نیست.

4_سهولت در پاسخگویی به سوالات آزمون دولینگو

سوالات این آزمون در 5 بخش اصلی (توصیف تصویر، جای خالی ، انتخاب کلمات واقعی انگلیسی و همچنین بخش رایتینگ و اسپیکینگ ) دسته بندی می شود. که پاسخگویی به تمامی این بخش های ذکر شده بسیار آسانتر از آزمون اصلی می باشد.

5_تسریع نتیجه آزمون

نتیجه آزمون 2 روز کاری بعد آزمون در پنل کاربری داوطلب ارائه میگردد از این رو بسیار سریع تر از آزمون های بین المللی دیگر نتیجه این آزمون ارائه می گردد.

اما متاسفانه به دلیل تازگیدر شروع این آزمون، منابع گسترده  و همچنین  تنوع  خاصی در سوالات و  کتاب های دسته بندی شده ای برای این آزمون در دسترس نمی باشد.

مرکز زبان ایران بریتانیا به توجه به نیاز داوطلبین و نقاط قوت و ضعف تمامی داوطلین در این آزمون اقدام به تهیه منابع کامل این آزمون که شامل:

نمونه سوالات سالهای گذشته

گرامرهای ضروری آزمون دولینگو

آموزش ساختار دولینگو

نحوه پاسخ دهی به سوالات

انواع  describeو روش های کسب نمره بالا در توصیف تصاویر

نحوه انتخاب کلمات واقعی انگلیسی به روش بسیار آسان

نحوه پاسخ دهی به اسپیکینگ آزمون دولینگو

2000  لغات پرتکرار آزمون دولینگو

کلاس دولینگو

برای اولین بار مرکز زبان ایران بریتانیا اقدام به برگزاری کلاس های تخصصی دولینگو با توجه به متد مرکز اصلی دولینگو با بهره گیری از اساتید برجسته ایرانی با سابقه درخشان سابقه در تدریس در این آزمون و همچنین پرورش دانش پژوهانی که نمره بالایی در این آزمون را کسب کرده اند این مژده را به شما میدند که نمره بالایی توسط مرکز ایران بریتانیا کسب خواهید کرد.

منابع دولینگو

 تمامی منابع آزمون دولینگو به صورت کاملا رایگان به دانش پژوهانی که در کلاس ها شرکت کنند به صورت کاملا رایگان اهدا خواهد شد. منابع آزمون دولینگو توسط مرکز زبان ایران بریتانیا مستقیما از سایت دولینگو تهیه شده که یکی از مهمترین این منابع کتاب دولینگو انگلیش تست DUOLINGO ENGLISH TEST می باشد که تنها مرکز ایرانی که این کتاب را در اختیار داشته و در خدمت دانشجویان ارائه می کند.

 

آیا می توان در یک هفته نمره بالای 120 دولینگو کسب کرد؟

این سوالی است که اکثر داوطلبین از مجموعه ما می پرسند و جواب این سوال مثبت است، اما نه برای همه داوطلبین عزیز.

تمامی داوطلبینی که سطح زبانشان متوسط به سمت خوب می باشد و از آمادگی نسبی در گرامر و لغات برخورداراند با یک هفته کلاس فشرده و یا فوق فشرده دولینگو آماده شرکت در این آزمون مهم خواهند شد.

اما داوطلبینی که در سطح ضعیفی از زبان انگلیسی می باشند می توانند با شرکت در کلاس های 1 ماهه تخصصی فشرده دولینگو به سطح بالایی از آمادگی در این آزمون رسیده و نمره مورد نظر خود را کسب نمایند.

چرا مرکز زبان ایرن بریتانیا

مرکز زبان ایران بریتانیا با بهره گیری سابقه طولانی در آموزش حضوری زبان انگلیسی در تهران و به پشتیبانی کلاس های آنلاین در تمامی ایران عزیز، کلاس های تخصصی دولینگو را بالاترین کیفیت برگزار می کند. این موئسسه از سال 92 در حالا تدریس و ارائه بسته های آموزشی تخصصی دولینگو بوده و خیل عظیمی از داوطلبین در این مرکز توانسته اند نمره بالایی در  آزمون دولینگو و دیگر آزمون های بین المللی را کسب کرده و به خارج از ایران برای مهاجرت و ادامه تحصیل سفر کنند.

دولینگو

دولینگو تضمینی

آیا شرکت در کلاس های دولینگو ایران بریتانیا تضمنی می باشد؟ تضمین ما به شما بهره گیری از اساتید برجسته این آزمون با بالاترین کیفیت و با سابقه ترین مدرسین دولینگو که تمامی داوطلبین این مجموعه توانسته اند نمره بالایی را کسب کرده اند می باشد.

همچنین مرکز زبان ایران بریتانیا به عنوان اولین مرکز ایرانی برگزار کننده آزمون آزمایشی دولینگو در ایران از تمامی داوطلبینی که کلاس های دولینگو را شرکت کرده اند به صورت کاملا رایگان آزمون آزمایشی آنلاین که تطابق بالایی با آزمون اصلی داشته و دانش پژوه را در موقعیت آزمون اصلی قرار داده و نقاط قوت و ضعفشان را در این آزمون آشکار خواهد ساخت، به صورت کاملا رایگان تقدیم دانش جویان این مجموعه خواهد کرد.

 

آیا با آمادگی آیلتس می توان در آزمون دولینگو شرکت کرد؟

 سوال اکثر داوطلبین که کلاس های تخصصی آیلتس و یا تافل را شرکت نموده اند و به تازگی با آزمون دولینگو آشنا شده و قصد شرکت در این آزمون را دارند این است که آیا با همان آمادگی می توان در این آزمون کسب نمره بالایی کرد.

اسپیکینگ دولینگو

در پاسخ به این دسته از داوطلبین عزیز باید گفت خیر؟ شاید داوطلبین عزیز از لحاظ گرامری و لغات آمادگی کافی در این آزمون را داشته باشید ولی از نظر ساختاری آزمون آیلتس و یا تافل تفاوت بسیاری با آزمون دولینگو داشته و حتما باید با نحوه پاسخ دهی به بخش های مختلف این آزمون کاملا آشنا شوید.

یکی از بخش های مهم این آزمون اسپیکینگ می باشد. اسپیکینگ دولینگو شامل 2 بخش مهم می باشد. بخش اول اسپیکینگ دولینگو شباهت بسیار زیادی به تسک 2 آیلتس داشته که توصیف موقعیت ساده  با 3 سوال زیر مجوعه ای می باشد.

 بخش دوم اسپیکینگ دولینگو سوالاتی به اصطلاح Challenging questions مطرح میگردد که داوطلب اصلا در این شرایط قرار نگرفته و پاسخ دادن به این سبک سوالات را تجربه نکرده است.

آیا کسب نمره 130 یا 140 در آزمون دولینگو میسر می باشد؟

بله با اتکا به دامنه لغت داوطلب و ارتقاء لغت داوطلب در کلاس ها و همچنین ارائه نکات گرامری مهم برای استفاده در آزمون دولینگو تمامی داوطلبین عزیز می توانند در این آزمون نمره بالایی کسب نمایند اما هیچ موفقیتی بدون تلاش و پشت کار میسر نمی باشد و مجموعه ایران بریتانیا تمامی داوطلبین عزیز را در رسیدن به این امر یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز