خبرگزاری کار ایران

تعمیر ماشین لباسشویی خود را به وی‌آی‌پی سرویس بسپارید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۱۰

ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم خانگی به شمار می‌رود و امروزه با توجه به قابلیت‌های ویژه‌ای که دارد به وسیله‌ای بسیار پیچیده و حساس تبدیل شده است. وسیله‌ای که امکان بروز مشکل در آن بسیار زیاد است و با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی شاید خرید یک ماشین لباسشویی تازه هم چندان مقرون به ‌صرفه‌ نباشد. پس در صورت بروز مشکل اغلب مردم به تعمیر آن فکر می‌کنند. برخی از این مشکلات سطحی هستند و راه‌حل آن‌ها نیز آسان است. اما برخی دیگر به مهارت و تخصص نیاز دارد.

مشکلات ساده‌ای که عموما برای ماشین‌های لباسشویی‌ به وجود می‌آیند، به راحتی قابل پیشگیری یا حتی رفع هستند و ما در ادامه شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم. اما توجه داشته باشید که اگر مشکل شما با بررسی‌های اولیه و به‌کارگیری راه‌حل‌های ساده حل نشد، باید از متخصصان ماهر کمک بگیرید و تعمیر ماشین لباسشویی در وی‌آی‌پی سرویس با توجه به ویژگی‌هایی که این مجموعه دارد، گزینه قابل تاملی است.

آشنایی با وی‌آی‌پی سرویس

وی‌آی‌پی سرویس مجموعه‌ای است که خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی، از ماشین لباسشویی گرفته تا ماشین ظرفشویی، کولر، یخچال و...، را ارائه می‌دهد. این مجموعه، از تکنسین‌ها و متخصصان ماهری تشکیل شده است که همگی آن‌ها دوره‌های تخصصی تعمیر لوازم خانگی را پشت سر گذاشته و دارای مدارک معتبر فنی و حرفه‌‌ای هستند؛ علاوه بر این کارشناسان وی‌آی‌پی سرویس تجربه بسیار بالایی هم دارند و شما می‌توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ یا تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران با خیال راحت از آن‌ها کمک بگیرید.

مرکز وی‌آی‌پی سرویس در کنار به کارگیری نیروی متخصص و ماهر، ویژگی‎‌های دیگری هم دارد. این مجموعه خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، آن هم در منزل خودتان به شما ارائه می‌دهد.  یعنی شما درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت می‌کنید، کارشناسان وی‌آی‌پی سرویس درخواست شما و نیاز وسیله‌تان را بررسی می‌کنند و سپس زمان مراجعه به منزلتان را با شما هماهنگ می‌کنند. آن‌ها پیش از مراجعه و انجام کار نیز هزینه خدمات خود را به صورت کاملا شفاف به شما اعلام می‌کنند.

از طرفی این مجموعه آنقدر به کیفیت کار متخصصان خود اطمینان دارد که کلیه خدماتش را به مدت 180 روز (6 ماه) گارانتی می‌کند! یعنی پس از نصب، سرویس یا تعمیر وسیله‌تان ضمانت آن در فاکتور شما درج می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکلی شما از پشتیبانی مجموعه وی‌آی‌پی سرویس برخوردار خواهید بود.

اما همانطور که قبلا گفتیم، تعمیر ماشین لباسشویی در وی‌آی‌پی سرویس تنها راه چاره شما نیست و برخی از مشکلات سطحی ماشین‌های لباسشویی، به راحتی قابل پیشگیری و حتی رفع هستند. ما در ادامه چند نکته لازم برای پیشگیری از بروز این مشکلات را به شما یادآوری می‌کنیم و سپس شما را با برخی از مشکلات سطحی و راه‌حل آن‌ها آشنا می‌کنیم.

نکاتی برای پیشگیری از بروز مشکل در ماشین لباسشویی

  • استفاده از پودر لباسشویی به میزان لازم، نه بیش از حد
  • تنظیم زمانبندی، درجه آب و نوع شستشو با توجه به جنس لباس‌ها و میزان آلودگی آن‌ها
  • رقیق کردن نرم‎‌کننده با آب پیش از استفاده
  • رعایت حداقل دو ساعت فاصله میان دفعات استفاده از لباسشویی
  • جرم‌گیری لباسشویی به صورت مرتب

مشکلات سطحی ماشین‌های لباسشویی

  • لرزش بدنه

اغلب ما‌شین‌های لباسشویی تا حدی لرزش دارند و این موضوعی طبیعی است؛ اما اگر میزان این لرزش به طور ناگهانی افزایش پیدا کند احتمالا به این دلیل است که سطح زیر لباسشویی صاف نیست یا لرزه‌گیر آن از بدنه‌اش جدا شده است.

  • سر و صدای زیاد

سر و صدای ماشین لباسشویی چیز چندان عجیبی نیست اما اگر پس از مدتی متوجه افزایش شدید صدای آن شدید باید داخل دیگ یا مخزن آن را بررسی کنید؛ شاید جسمی خارجی، مثل یک سکه یا سنجاق، در آنجا افتاده باشد.

  • پاره شدن لباس‌ها در هنگام شستشو

پاره‌شدن لباس هم یکی دیگر از مشکلاتی است که همچون مشکل قبلی احتمالا وجود جسم خارجی در دیگ یا مخزن لباسشویی شما علت آن است.

  • آبکشی ناقص یا کند

اگر پس از اتمام کار، هنوز در دیگ لباسشویی شما آب وجود دارد یا مدت زمان آبکشی آن بیشتر از زمان معمول طول می‌کشد؛ باید فیلتر آن را بررسی کنید زیرا شاید گرفتگی‌ یا انسدادی در آنجا به وجود آمده باشد.

  • عدم آبکشی

عدم آبکشی تقریبا متداول‌ترین مشکل ماشین‌های لباسشویی است که عموما به دلیل گرفتگی یا پارگی در شلنگ تخلیه آن به وجود می‌آید. برای خالی کرد آب داخل دیگ می‌توان شلنگ تخلیه را از لباسشویی جدا کرده و انسداد آن را بر طرف کرد. البته این کار بسیار پردردسر است و باعث کثیف شدن اطراف لباسشویی می‎‌شود.

  • عدم چرخش دیگ

احتمال اینکه منشا مشکل نچرخیدن لباسشویی در موتور آن باشد بسیار بالا است. اما این احتمال هم وجود دارد که شاید مقدار لباس‌های داخل دیگ لباسشویی بسیار بیشتر یا کمتر از ظرفیت آن باشد. اگر مشکل شما با تغییر مقدار لباس‌ها حل نشد، باید برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی از متخصص کمک بگیرید.

  • نیامدن آب در لباسشویی

عموما علت اینکه هیچ آبی برای شستن لباس‌ها به داخل لباسشویی نمی‌آید، گرفتگی یا پارگی شلنگ آب آن است.

  • باز نشدن در ماشین لباسشویی

اگر با این مشکل مواجه شدید ابتدا بررسی که آیا هنوز در دیگ لباسشویی شما آب وجود دارد یا نه؟ در صورت وجود آب، لباسشویی را دوباره برای آبکشی کامل روشن کنید. برای اطمینان از آبکشی کامل، فیلتر آن را نیز بررسی تا گرفتگی یا انسدادی نداشته باشد.

  • بوی بد

اگر ماشین لباسشویی شما در هنگام شستشو بوی بدی می‌دهد، به دلیل استفاده از آب سرد و مایع لباسشویی در کنار هم است که می‌تواند به تجمع باکتری و جرم منجر شود. سعی کنید روش شستشوی خود را تغییر بدهید، مثلا از آب گرم یا پودر لباسشویی استفاده کنید.

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید استفاده روزمره از ماشین‌های لباسشویی، باعث شده تا آن‌ها بیشتر از هر چیز دیگری خراب شوند. همین استفاده روزمره از آن‌ها، نشانگر این است که حتی اگر برای چند روز هم از کار بیافتند، زندگی اعضای خانه مختل می‌شود. بنابراین علاوه بر آنکه دقت و مهارت در تعمیر آن‌ها اهمیت دارد، سرعت نیز مهم است. از طرفی حمل و نقل ماشین لباسشویی برای تعمیر، کار بسیار دشواری است و اغلب اوقات هم هیچ اطمینانی به تعمیر آن‌ها توسط افراد غیرحرفه‌ای وجود ندارد؛ این افراد هیچ‌گاه خدمات یا قطعات مورد استفاده خود را تضمین نمی‌کنند. اینجاست که مزیت‌های‌ مجموعه‌ وی‌آی‌پی سرویس بیشتر از پیش برجسته می‌شود و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از این مجموعه کمک بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز