خبرگزاری کار ایران

در مورد آرون افشار و زندگینامه کامل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۴۴۸

 یکی از خوانندگان و هنرمندان مطرح این روزهای کشورمان که جمع کثیری از جوانان را به سوی خود جذب نموده و در خوانندگی خوش درخشیده آرون افشار است.

آرون افشار با وجود سن کمی که دارد در این رشته موفقیت زیادی را کسب کرده، درخشش این خواننده گرامی کشورمان به دلیل صدای رسا و دلنشینی است که از حنجره وی خارج می‌شود.

به نوعی می‌توان لقب صدای طلایی را نیز به او نسبت داد. اگر دوست دارید بیشتر با این حنجره طلایی آشنا شوید حتما دانلود آهنگ ارون افشار را در نظر داشته‌ باشید. شکی نیست که بعد از شنیدن صدای طلایی این خواننده ساعت‌ها به گوش دادن آهنگ و صدای او مشغول می‌شوید. در حین انجام کار روزمره یا رانندگی چیزی خوش‌تر از گوش دادن صدای این خواننده جوان کشور لذت‌بخش‌تر نخواهد بود.  در ادامه در مورد آرون افشار و زندگینامه او خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

اطلاعات کلی در مورد خانواده آرون افشار

بهتر است کمی با زندگی خانوادگی وی آشنا شویم. آرون افشار در سال ۱۳۷۷ در روز یکم تیر به‌ دنیا آمد و به عنوان اولین فرزند پا به زندگی حبیب افشار گذاشت. او تنها فرزند حبیب افشار بود تا اینکه در سال ۱۳۹۰ برادر کوچک او به نام عارف افشار به‌ دنیا آمد. برادر دوست داشتنی او نیز همچون خود ارون به خوانندگی، موسیقی و هنر علاقه خاصی دارد و مانند پدر و برادرش دوست دارد در این رشته شروع به فعالیت کند. آرون افشار تنها ۲۲ سال دارد و و از سال ۱۳۹۶ توانست به صورت جدی آغاز به فعالیت در رشته خوانندگی، گیتار و پیانو کند و در برخی مواقع آهنگسازی را هم انجام می‌دهد. وحید افشار هنوز مجرد بوده و در مورد متأهل شدن هیچ عجله‌ای ندارد و اعتقاد وی بر این است که هنوز برای قبول مسئولیت همسر نیاز به زمان دارد و سن ازدواج او نرسیده است.

زندگینامه آرون افشار

آرون افشار یا بهتر است بگوییم وحید افشار، زاده خراسان بوده و در شهر زیبای شاندیز به دنیا آمده است. او در کودکی علاقه خود را به هنر و خوانندگی نشان داد به طوری که در مراسمات عروسی و اعیاد شروع به خوانندگی می‌کرد به طوری که طرفداران زیادی را در همان دوران کودکی به دست آورد. کشف استعداد آرون در خوانندگی یک کار خارق‌العاده از طرف پدرش بود زیرا پدر آرون افشار از هنرمندان مطرح کشور و در عرصه نواختن پیانو و خوانندگی خوش درخشیده است. طبیعتاً فرزند همچین پدری یک هنرمند بی‌نظیر و خوش صدا خواهد بود. او در سن هفت یا هشت سالگی شروع به کار با ساز گیتار نمود به طوری که کاملاً حرفه‌ای این ساز را آموزش دید و تخصص اصلی او نواختن گیتار شد. اما در کنار گیتار به خوبی پیانو زدن را نیز آموزش دید و در همان سن پایین، توانست بر تمام این هنرها تسلط یابد.

اولین حضور جدی او در این عرصه از سال ۱۳۹۷ بود که با خوانندگی قطعه‌ای جانم باش غوغایی به پا کرد و با همین یک کار توانست خود را به اثبات برساند و برای شناختن این خواننده همین کار کافی بود. او پیش از این هم کارهای زیادی را انجام داده بود اما این بار با مدیریت دوست و همراه همیشگی‌اش معین راهبر توانست به اوج برسد. معین راهبر به همراهی شرکت و سهامداران مؤسسه آوای فروهر به خوبی از این هنرمند حمایت کرده و در پیشبرد اهداف او نقش مهمی داشته‌اند به طوری که ارون افشار در پست‌های اینستاگرامی‌اش به خوبی از حمایت بی دریغ دوست و یاور همیشگی‌اش معین راهبر سخن گفته است. اورن با همراهی مؤسسه آوای فروهر و معین راهبر جان تازه‌ای گرفت.

خندوانه یکی از عوامل اصلی معروفیت این خواننده جوان کشورمان شد و در پی آن برنامه دورهمی در سال ۱۳۹۸ بر معروفیت آرون افشار جانی دوباره داد که در این برنامه آهنگ جانم باش را با صدای خوش در بین طرفدارانش خواند. در این سال‌ها تعداد دفعات زیادی را در تلویزیون حضور داشته و هنر خود را به نمایش گذاشته است. اولین حضور زنده او برای اجرای کنسرت در دی ماه سال ۱۳۹۸ در سالن بزرگ میلاد در نمایشگاه بین‌المللی بود با اجرای قطعه‌ی جانم باش بود.

در مورد آرون افشار و زندگینامه کامل

بهترین آهنگ‌های آرون افشار

نوع سبک این خواننده‌ی جوان پرآوازه پاپ است و دوست‌داران این نوع سبک علاقه زیادی به دانلود آهنگ ارون افشار دارند. اگر شما هم دوست‌دار آهنگ پاپ هستید حتما به شما توصیه می‌کنیم که به دانلود آهنگ این جوان خوش صدا بپردازید. در ادامه به معرفی برخی از آهنگ‌های وی خواهیم پرداخت. اما انتخاب اثرهای این خواننده جوان ۲۲ ساله کشورمان سخت و گلچین کردن آنها کاری سخت است زیرا هر کدام از آهنگ‌های او یک نوع حس خوب به آدمی القا می‌کند. با تمام این تفاسیر چند نمونه از آهنگ‌های که به خوبی درخشیده را معرفی می‌کنیم.

  • ترکم کردی
  • جانم باش
  • طبیب ماهر
  • خط و نشان
  • دلشوره
  • گیسو پریشان
  • یار قدیمی
  • شب رویایی
  • کجایی
  • مادر
  • زلزله
  • عاشق کش
  • پناه عاشقان
  • رفتم که رفتم
  • ساحل آرامش

جالب این که تمام این آهنگ‌ها به آهنگسازی خود ارون بوده و تنها آهنگ زلزله به آهنگسازی آقای امیرحسین داستان اجرا شده است. ترانه مادر او نیز شنیدنی و بسیار جذاب بوده و در کنسرت‌های مختلفی خوانده می‌شود. به جرأت می‌توان گفت در آینده کارهای زیبا و بهتری را از این هنرمند خواهید شنید و حتی در کنار برادر کوچک خود یک زوج هنری عالی را تشکیل خواهد داد.

در مورد آرون افشار و زندگینامه کامل

برای دانلود آهنک ارون افشار سایت‌های زیادی فعالیت دارند. شما می‌توانید با گوشی خود به سادگی به سایت پالیز موزیک مراجعه کنید و بهترین آهنگ‌های شاد و به روز ایرانی و ریمکس‌های ناب را دانلود کنید. شما عاشق هر خواننده ایرانی که باشید در این سایت آن را خواهید دید و دانلود آهنگ ‌آنان برای شما میسر خواهد بود؛ از جمله آنها می‌توانید به مسیح، رستاک، صادقلو و..بسته به نوع سبک، سلیقه و نوع روحیه‌ای که دارید بهترین‌ها را دانلود کنید. قطعاً با هر صدایی که گوش می‌کنید روح و روان شما نوازش داده می‌شود. موزیک می‌تواند در بهتر شدن حال شما اثری عجیب بگذارد کافی است با سایت پالیز موزیک آن را امتحان کنید. با کلیک بر روی این لینک قادر به دانلود آهنگ خواهید بود.

https://palizmusic.ir/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز