خبرگزاری کار ایران

سیگار ضد سرطان IQOS چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۴۳۱

بهترین راه چیره شدن به سرطان فقط سیگار هیتس و دستگاه سیگار iqos ، جان خود را از دست سیگار های مضر نجات دهید و به سلامت عزیزان خود اهمیت بدهید

خیلی جالبه که بدونید سیگار ضد سرطان هم وجود داره ، سیگار یک کلمه اسپانیایی است که به آن سیگارا می گویند که به معنی پیچیده شدن در کاغذ است .در زبان انگلیسی به آن سیگارت می گویند.

برای استفاده از سیگار برگ های خشک شدهه گیاه توتون را در کاغذ مخصوص رول می کنند و استفاده می کنند .

یک نوع سیگار به نام سیگار برگ وجود دارد که در آن برگ گیاه توتون را بدون استفاده از کاغذ به طور مستقیم استفاده می کنند.

سیگار سرطان زا یک نخ سیگار با ترکیبی از تار و هزاران هزار ماده شیمیایی دیگر از جمله هیدروکربن های پلی آروماتیک ، آمین های آروماتیک و ده ها ترکیب غیر ارگانیک و سرطان زای دیگر که برای بدن انسان خطرناک و سمی می باشد تشکیل شده است.

با هربار پک زدن فرد این مواد سمی را وارد ریه های خود می کند و این مواد شیمیایی به دلیل چسبناک بودن در ریه رسوب می کنند که سیگار ضد سرطان سیگار IQOS این مشکل را به حداقل رسانده.

با یک محاسبات معمولی میتوان گفت هر فرد با کشیدن روزانه یک پاکت سیگار حدودا 210 گرم تار را در طی یک سال وارد ریه های خود میکند و سیگار IQOS یا همان سیگار آیکاس این ضرر را به حداقل میرساند.

علت یک پنجم از مرگ و میر های ناشی از بیماری های قلبی در ایالات متحده استعمال سیگار است.

در افراد سیگاری نسبت به غیر سیگاری 70 درصد احتمال شیوع بیماری عروق کرونر بیشتر می باشد در واقع می توان گفت استعمال سیگار عامل اصلی خطر بیماری های قلبی است.

ضرر سیگار بیشتر است یا قلیان

سال های زیادی این عقیده کذب وجود داشته است که قلیان ها خطرات و ضررات کمتری نسبت به سیگار دارند .

دودی که از قلیان استنشاق می شود علاوه بر اینکه تمام مواد سرطان زای دود سیگار را دارد ، به علت سوختن زغال مونوکسید کربن (CO) بیشتری دارد .

مونوکسید کربن گازی سمی و بسیار خطرناک است و باعث عوارضی همچون کاهش اکسیژن بدن و ایجاد اختلال و نارسایی در احساسات بخش هایی مانند مغز ، قلب، جدار داخلی عروق خونی و پلاکت ها می شود.

دود قلیان بخاطر سوختن زغال مجموعه ای از مواد سرطان زای دیگر را در خود دارد به همین دلیل ما سیگار IQOS را به شما پیشنهاد می دهیم.

خطر انتقال بیماری های عفونی از جمله سل و هپاتیت در قلیان بخاطر استفاده از قطعه دهانی مشترک بسیار زیاد است.

هروعده قلیان برابر کشیدن یک پاکت سیگار است و همچنین دود قلیان بسیار غلیظ و زیادتر از دود سیگار است به حدی که یک نخ سیگار بین 500 تا 1 لیتر دود تولید می کند اما یکبار استفاده از قلیان 10 تا 20 لیتر دود تولید می کند.

افراد سیگاری به طور متداول 8 تا 12 نخ سیگار در روز مصرف می کنند در واقع میتوان گفت حدودا 5 تا 6 لیتر دود استنشاق می کنند درحالی که افرادی که قلیان می کشند در هر وعده مصرف که به طور میانگین 20 تا 80 دقیقه طول می کشد حدود 30 لیتر دود استنشاق می کنند.

حجم دودی توسط قلیان وارد بدن می شود به طور میانگین 10 تا 20 برابر دود ناشی از مصرف سیگار است.

تغییرات بدن انسان پس از ترک سیگار یا خرید سیگار آیکاس

20 دقیقه بعد از کشیدن اخرین سیگار ، تعداد ضربان قلب و فشار خون کم می شود.

دوازده ساعت بعد از کشیدن اخرین سیگار سطح مونوکسید کربن (CO) موجود در خون به حد نرمال و طبیعی خود بر می گرددو اکسیژن خون تا حد نرمال بالا می رود.

زمانی که از مصرف آخرین سیگار 48 ساعت بگذرد، حس چشایی و بویایی کم کم به حالت معمولی خود باز می گردند.

2هفته تا 3 ماه پس از ترک عادت سیگار کشیدن ، جریان خون بهتر می شود و فعالیت ریه بهبود پیدا می کند.

پس از 1 تا 9 ماه ریه ها شروع به بازسازی خود می کنند و مژک ها خود را بازسزی می کنند و عملکرد ریه ها بهتر می شود و حس تنگی نفس و سرفه به حد زیادی کاهش پیدا می کند.

فعالیت مژک ها یا همان ساختار های مو مانندی که خلط و ترشحات را از ریه خارج می کنند به حالت طبیعی خود باز می گردد و شروع به خروج خلط و باز سازی ریه می کنند بنابر این احتمال عفونت کاهش پیدا می کند.

1 سال پس از ترک سیگار خطر ابتلا به بیماری های کرونروی قلبی نصف می شود.

پس از 5 تا 15 سال احتمال بروز سکته مغزی در افرادی که در گذشته سیگاری بودند با افراد غیر سیگاری برابر می شود.

و.....

می توان گفت پس از ترک سیگار بدن انسال زندگی دوباره ای را تجربه خواهد کرد.

شرکت سازنده سیگار iqos

شرکت فلیپ موریس یک شرکت دخانیات سوئیسی- آمریکایی است .

این شرکت محصولات خود را به بیش 200 شرکت اراوه می کند و بالغ بر 15% از بازار بین المللی سیگار در خارج از ایالات متحده را در اختیار خود گرفته است.

سیگار ضد سرطان IQOS چیست؟

دفتر مرکزی این شرکت در نیویورک قرار دارد و دفتر عملیاتی آن در لوزان (سوئیس) واقع شده است

اخیرا به دنبال اعمال قوانین محدود کننده دولت فدرال آمریکا ، بخش بزرگی از کسب و کار این شرکت توسط شرکت آلتریا ، اما تحت عنوان برند فلیپ موریس در کشور سوئیس اداره می شود.

شرکت فلیپ موریس صاحب برند مالبرو نیز است.

شرکت سازنده سیگار iqos برای اینکه آینده بهتری بدون سیگار بسازد ، اقدام به تولید سیگار IQOS با نوعی تنباکوی غیر قابل اشتعال که گرم می شود کرده است. این محصول دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا است و از ابتدای سال 2021 در بازار انواع متفاوت آن به فروش می رسد.

سیگار الکترونیکی IQOS

سیگار الکترونیکی یا سیگار حرارتی IQOS ترکیب علم و اخرین تکنولوژی برای اارائه طعم واقعی و استفاده سالم تر از دخانیات است.

این سیگار تا به امروز در 49 کشور عرضه شده است و خرید سیگار iqos  در سایت های بی تو بی کالا یا در مال کالا ممکن است

در این دستگاه از سیگارت هیتس استفاده می کنند .

مضرات این سیگار بسیار کم است تا حدی که هیچ ضرری برای فرد مصرف کننده ندارد چون در ان چیزی نمی سوزد و اتش و خاکستر و گوگرد ندارد و در واقع دودی وارد ریه نمی شود .

این دستگاه برای کمک به افراد سیگاری برای ترک سیگار بسیار مناسب است .

این وسیله با ویپ بسیار متفاوت است .

خرید سیگار IQOS الکترونیکی  وسیله ای است که با علم و تکنولوژی هم گام شده است تا بتواند با ایجاد طعم های متفاوت لذت استفاده از سیگار را برای علاقه مندان به این وسیله فوق العاده چندین برابر کند.

المنت هایی که در این سیگار وجود دارد توتون را گرم می کنند و نیکوتین را انتقال می دهند بدون اینکه باعث انتقال سموم و گورگرد و مواد مضر دیگر شوند.

بنابراین مصرف کنندگان عزیز می توانند با اطمینان خاطر از این سیگار استفاده کنند و پوک های سلامت به این سیگارهای بدون دود بزنند.

خطرات سلامتی که برای این دستگاه گزارش شده مانند استفاده از محصولات تنباکویی بدون دود است.

همچنین عوارض خفیف ناشی از استفاده از این سیگار ها شامل التهاب و حس نا خوشاینذ در گلو و دهان و سرفه و سر گیجه و تهوع است.

سیگار هیتس یا سیگار HEETS چیست

سیگار هیتس در داخل دستگاه iqos قرار میگیره و داخلش توتون در بین کاغذ مخصوص قرار دارد. بدون استفاده از کبریت و فندک روشن می شوند . برای روشن کردن آن تنها کافی است روی دستگاه را فشار دهیم تا دستگاه روشن شود.

این سیگار ها بجای سوزاندن نیکوتین آن را تا دمای 350 درجه سانتی گراد گرم می کنند که این دما از دمای سیگار های معمولی کمتر است.

سیگار های معمولی پس از روشن شدن تا 600 درجه سانتی گراد حرارت دارند . زمانی که سیگار میسوزد 7000 ماده شیمیایی خطرناک تولید می کند این درحالی است که در این سیگارهای الکترونیکی IQOS چیزی به عنوان سوزاندن وجود ندارد بنابر این مضرات سیگار معمولی را ندارد.

سیگار ضد سرطان IQOS چیست؟

مزیت های استفاده از سیگار حرارتی IQOS

به عنوان کم ضرر ترین سیگار جهان سیگار آیکاس شناخته می شود که از مال کالا می تونید خرید کنید.

برای ترک سیگار مورد استفاده قرار می گیرد و باعث کاهش مرگ و میر ناشی از مصرف دخانیات می شود.

طعم های متفاوتی دارد.

سهولت در شارژ و تمیزکاری

دارای مکانیزم قفل نرم است و به راحتی باز و بسته می شود.

دارای شارژر جیبی است و به راحتی میتوان از آن در همه محیط ها استفاده کرد.

مجهر به لوازم جانبی متفاوتی است

بجای سوزاندن تنباکو آن را گرم می کند

بوی آزار دهنده ندارد و در محیط های بسته قابل استفاده است.

در آن از توتون بدون خاکستر استفاده می شود.

تهیه و توزیع کالا

بعضی از تامین کنندگان و فروشندگان بخاطر کار کردن با برند های خاص و بزرگ و شرکت های معتبر بین المللی از سایر رقیبان خود بزرگتر هستند .

از جمله این تامین کنندگان می توان بی تو بی کالا و مال کالا را به عنوان نماینده رسمی برند های معتبر و شناخته شده نام برد.

بی تو بی کالا و مال کالا دوتا از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه فروش و توزیع مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی در ایران هستند که از سالها پیش زیر نظر جناب مهندس علی محمدیان اهرابی که با دارا بودن محوز های لازم و سابقه طولانی در این حوزه و داشتن دفتر مرکزی در تهران و فروشگاه در مشهد یکی از افراد خوش نام در حیطه کاری خود است شروع به فعالیت کردند.

طرفداران سیگار الکترونیکی IQOS بسیار زیاد هستند از این رو شرکت ما اقدام به وارد کردن این دستگاه برای طرفداران خاص خود کرده است .

بنابراین متقاضیان عزیز می توانند برای سفارش محصول مورد نظر خود به سایت b2bkala و mallkala مراجعه نمایند و حتی درصورت لزوم و نیاز به مشاوره خرید با مشاورین این مجموعه راهنمایی بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز