خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت دوم فینال فینالیست های شب های مافیا 2 فصل 5 قسمت 2 شبهای مافیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹۷۵

دانلود قسمت دوم فینال فینالیست های شب های مافیا 2، دانلود شبهای مافیا فینال فینالیست ها 2 فصل 5 قسمت 2 با کیفیت عالی که در ادامه می توانید قسمت ۲ فینال فینالیست های شب های مافیا فصل پنجم ۵ را دریافت کنید.

سری جدید «شب‌های مافیا» که ویژه ایام نوروز ۱۴۰۰ به صورت پخش دو روز در هفته نمایش داده می شود. که در ادامه دانلود تمام قسمت های فینال فینالیست های شبهای مافیا 2 تقدیم شما می شود. «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب در سری جدید خود میزبان هنرمندان و چهره‌های سرشناسی است که در چند گروه به رقابت می‌پردازند. «شب‌های مافیا» روزهای جمعه ساعت ۸ صبح پخش می‌شود.

برای دانلود قسمت دوم فینال فینالیست های شب های مافیا 2 زیر مراجعه کنید.

◉  دانلود قسمت دوم فینال فینالیست های شب های مافیا 2

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

 

اسامی فینال فینالیستها در شب های مافیا

برای برگزاری فینال فینالیست ها، 14 نفر از بهترین شرکت کنندگان در تمام فصول این برنامه دعوت به عمل آمد.

  1. کامبیز دیرباز
  2. خداداد عزیزی
  3. آشا محرابی
  4. امیرمهدی ژوله
  5. سام درخشانی
  6. سید جواد هاشمی
  7. مجید واشقانی
  8. حسین مهری
  9. مریم مومن
  10. فرزاد حسنی
  11. رضا داوودنژاد
  12. سارا منجزی پور
  13. سیما تیرانداز
  14. حامد آهنگی

خانم سیما تیرانداز و حامد اهنگی به دلیل مشغله کاری نتوانستند تا در این مرحله از مسابقه شب های مافیا شرکت کنند.

شبهای مافیا در ایستگاه پایانی

مسابقه شب های مافیا به تهیه کنندگی و کارگردانی شبهای مافیا پس از پایان فینال فصل جدید به مرحله فینال فینالیستها رسید. این رئالیتی شو با حضور چهره های مشهور هنری و ورزشی که با یکدیگر رقابت می کردند توسط محمدرضا علیمردانی اجرا می شد.

در پایان هر فصل فینالیست ها مشخص شده بود و پس از اتمام فصل جدید این برنامه، فینالیستهای هر فصل به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

دانلود قسمت دوم فینال فینالیست های شب های مافیا 2 فصل 5 قسمت 2 شبهای مافیا

دانلود قسمت دوم فینال فینالیست های شب های مافیا 2 فصل 5 قسمت 2 شبهای مافیا

صفحه رسمی رئالیتی شو شبهای مافی، زمان پخش اولین قسمت از فینالِ فینالیست ها را جمعه همین هفته اعلام کرد که به صورت اختصاصی در فیلیمو منتشر  می شود. 

لینک مرتبط: دانلود قسمت 16 سریال ملکه گدایان

داستان شب های مافیا ۲

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند. در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر 12 نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز میشود.

لینک مرتبط: قسمت 11 سریال گیسو

 

درباره سریال شب های مافیا 2

سریال شب های مافیا 2 به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال مهراب قاسم خانی، رضا داوودنژاد، نادر سلیمانی، پژمان بازغی، فرزاد حسنی، سروش جمشیدی، نیما شاهرخ شاهی، محمد نادری، فیروز کریمی، حسین امیدی، حامد همایون، جواد خواجوی، مجید مظفری، سام درخشانی، کامبیز دیرباز، خداداد عزیزی، علیرضا استادی، سپند امیرسلیمانی، رحیم نوروزی، رامبد شکرآبی، شهرام قائدی، محمد معتمدی، ارسلان قاسمی، یوسف تیموری، نسرین مقانلو، آشا محرابی، مائده طهماسبی، سولماز غنی، سارا منجزی، ساغر قناعت، نفیسه روشن، نیکی مظفری، فریبا نادری، حدیث فولادوند، نگار فروزنده , سوگل طهماسبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود فینال فینالیست های شب های مافیا 2

دانلود قسمت دوم فینال فینالیست های شب های مافیا 2 فصل 5 قسمت 2 شبهای مافیا

سیاوش سریالی درام و اجتماعی به نویسندگی پویا سعیدی و کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است. صادق یاری به عنوان مجری طرح در این سریال حضور دارد. سریال سیاوش یک درام اجتماعی با حال و هوایی معمایی و قصه‌ای جذاب است. در سریال سیاوش شاهد داستانی درگیرکننده و نقش‌آفرینی‌های متفاوتی از میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه و دیگر بازیگران هستیم. موسیقی تیتراژ این سریال نیز توسط پرواز همای ساخته شده است. مهدی و صادق یاری پیش از این سریال ممنوعه را با حضور میلاد کی‌مرام تولید کرده بودند و سریال سیاوش دومین همکاری آن‌ها در شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید. شما می‌توانید سریال سیاوش قسمت 16 سیاوش را از راشدون دانلود و تماشا کنید.

جهت دانلود سریال سیاوش قسمت 16 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 16 سریال سیاوش

◉◉◉◉◉◉◉◉

امیدوارم از دانلود قسمت دوم فینال فینالیست های شبهای مافیا 2 رضایت داشته باشید.

این خبر رپرتاژ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز