خبرگزاری کار ایران

با کیلید دیگر نگران خرید آپارتمان مناسب برای خود نباشید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۲۷۰

این روزها که تهیه مسکن به یکی از معضلات اساسی خانواده‌ها تبدیل شده و به دلیل افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید شهروندان امکان تهیه آپارتمان‌های با متراژ بالا برای هر فردی امکان‌پذیر نیست گرایش افراد به خرید آپارتمان‌های 40 متری در تهران که در دسته آپارتمان‌های ریز متراژ هستند به اوج خود رسیده است.

درگذشته افراد مجردی که برای اشتغال به تهران نقل‌مکان می‌کردند و حتی دانشجویانی که مجبور به تحصیل در تهران بودند مجبور به جستجوی آپارتمان‌های ریز متراژ در نزدیکی محل کار و یا تحصیل خود بودند تا پس از یک روز سخت در محلی مناسب به استراحت و تجدید قوا بپردازند. درست در همین زمان بود که هر فردی به‌صراحت می‌توانست این نکته را عنوان کند که بیشتر متقاضیان خرید آپارتمان‌های 40 متری در تهران را افراد مجرد و دانشجویان تشکیل می‌داده‌اند.

اما امروزه که وضعیت بازار مسکن در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد و به دلیل کاهش ساخت‌وسازها که ناشی از افزایش میزان ارز، تورم و ورود دلالان و سوداگران بوده است فاصله بین عرضه و تقاضا در این بازار روزبه‌روز روند افزایشی را طی کرده است هرروزه بر شمار متقاضیان خرید آپارتمان‌های 40 متری در تهران افزوده می‌شود.

در حال حاضر همانند گذشته دیگر این امکان وجود ندارد که به‌راحتی بتوان گفت که متقاضیان خرید آپارتمان‌های 40 متری در تهران را افراد مجرد و دانشجویان تشکیل دهند زیرا در شرایط کنونی خانه اولی‌ها و افرادی که به‌تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند نیز به شمار متقاضیان خرید آپارتمان‌های 40 متری در تهران افزوده می‌شود.

علاوه بر خانه اولی‌ها بسیاری از خانواده‌های 3 نفره نیز باتوجه‌به افزایش قیمت‌ها تنها برای اینکه در محله‌ای مناسب زندگی کنند و مجبور به مهاجرت معکوس و سکونت در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران نشوند به سکونت در خانه‌های کم متراژ روی می‌آورند تا با سکونت و خرید آپارتمان‌های 40 متری در تهران در منطقه‌ای مناسب زندگی خود را بگذرانند.

 به همین دلیل به‌روشنی می‌توان به این نکته اشاره کرد که علاوه بر افراد مجرد، دانشجویان و خانه اولی‌ها خانواده‌های 3 نفره نیز به جرگه خرید آپارتمان‌های 40 متری در تهران افزوده شده‌اند و با ادامه این روند هر روز نیز به شمار متقاضیان این آپارتمان‌ها افزوده می‌شود.

خرید آپارتمان در دروس

اما در این میان برخی از افراد که تمایل به زندگی در محله‌های لوکس را داشته و از سطح درآمدی بالایی برخوردار هستند نیز روند زندگی خود را ادامه داده و سعی می‌کنند تا با سکونت در محله‌های جذاب و مدرن آرامش روحی و روانی بیشتری را کسب کنند پس اگر شما هم چنین دیدگاهی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به خرید آپارتمان در دروس فکر کنید.

امروز با هم سری به محله زیبای دروس می‌زنیم تا با دانشی بیشتر به انتخاب ملک موردنظر خود در این محله بپردازید. محله زیبای دروس که یکی از محله‌های اصیل و قدیمی شمال شهر تهران است که در منطقه 3 شهرداری واقع شده بنابراین اگر علاقه‌مند به زندگی در منطقه‌ای اصیل و قدیمی در شمال شهر تهران هستید به طور حتم با خرید آپارتمان در دروس به خواسته خود دست خواهید یافت.

محله دروس که از لحاظ اصول شهرسازی در شرایط بسیار مناسبی قرار گرفته است از خیابان‌های منظمی تشکیل‌یافته که شکلی زیبا را به این محله بخشیده است و یکی از گران‌ترین محله‌های شهر تهران به شمار می‌رود به همین دلیل می‌توان گفت که علاقه‌مندان به خرید آپارتمان در دروس تجربه زندگی در محله‌ای گران‌قیمت را خواهند داشت.

باتوجه‌به اینکه محله دروس منطقه‌ای قدیمی و اصیل است در این محله خانه‌های ویلایی و بزرگ بسیار به چشم می‌خورد اما خانه‌ها و آپارتمان‌های جدید و نوساز با بهترین مصالح ساختمانی و امکانات نیز در ین محله بسیار خودنمایی می‌کنند بنابراین افرادی که تمایل به زندگی در آپارتمان‌های لوکس و مدرن در منطقه‌ای اصیل را دارند خرید آپارتمان در دروس می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای آنها خواهد بود.

در محله دروس برای تأمین مایحتاج ساکنان نیز تدابیری اندیشیده شده و علاوه بر فروشگاه‌ها و مغازه‌های متعدد و بازار میوه‌وتره‌بار مراکز خریدی همچون مجتمع تجاری نگین ظفر، پاسداران و نگین ظفر وجود دارد که شرایط را برای یک زندگی آسان برای شهروندان فراهم کرده است که متقاضیان خرید آپارتمان در دروس نیز برای خریداری مایحتاج زندگی خود با سکونت در این محله دغدغه‌ای را نخواهند داشت.

اما آنچه که بیش از هر چیز توجه متقاضیان خرید آپارتمان در دروس را به خود جلب می‌کند کوچه‌های مملو از درخت و زیبای این محله است که این مسئله باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در دروس در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا و جذاب زندگی خود را سپری کنند.

حال اگر تصمیم به خرید آپارتمان در دروس گرفته‌اید و علاقه‌مند به سکونت در خیابان‌های مطرح این محله زیبا، دنج و آرام هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در خیابان‌های چیذری، یارمحمدی و احتشامی به جستجوی ملک موردنظر خود بپردازید و زندگی در منطقه‌ای مرفه نشین را تجربه کنید.

به طور طبیعی اگر قصد خرید آپارتمان در دروس را دارید باتوجه‌به اعیان‌نشین بودن این محله باید از سطح درآمدی بالایی برخوردار باشید اما برای انتخاب مناسب در این محله سامانه هوشمند کیلید به یاری شما آمده تا با ورود به این سامانه و انتخاب نام محله دروس به‌راحتی آگهی‌های ثبت شده در این وب‌سایت را مشاهده کرده و ضمن بررسی امکانات و شرایط آپارتمانی رابین متری 47 میلیون تومان تا 52 میلیون و 100 هزار تومان یافته و پس از بازدید نهایی اقدام به خریداری آپارتمان موردنظر خود کنید.

با کیلید دیگر نگران خرید آپارتمان مناسب برای خود نباشید

خرید آپارتمان در ازگل

اما یکی دیگر از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیرانات که به دلیل برخورداری از آب‌وهوایی مطلوب می‌تواند انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان به طبیعت باشد محله ازگل است که در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده این محله به حدی خوش‌آب‌وهواست که افرادی که تمایل به زندگی در محله‌های خوش‌آب‌وهوای تهران را دارند با خرید آپارتمان در ازگل به‌راحتی به خواسته خود دست خواهند یافت.

 با توجه به شرایط و امکاناتی که در محله ازگل وجود دارد می‌توان گفت که محله ازگل نیز یکی از مناطق اعیان‌نشین شمال تهران است بنابراین اگر تمایل به خرید آپارتمان در ازگل دارید باید از بودجه و سطح درآمدی بیشتری برخوردار باشید زیرا قیمت خرید آپارتمان در ازگل به نسبت سایر محله‌های تهران بسیار بالاست.

با نگاهی به تاریخچه ایجاد محله ازگل این مسئله مشخص می‌شود که بافت این محله روستایی بوده اما به‌مرورزمان با افزایش ساخت‌وسازها این محله از بافت سنتی خود خارج شده و شکلی مدرن را به خود گرفته است به همین دلیل در این محله خانه‌های بزرگ و ویلایی قدیمی در کنار آپارتمان‌های لوکس و مدرن و پرامکانات توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند که البته این ویژگی باعث شده که افراد علاقه‌مند به سکونت در این محله هم قادر به خرید آپارتمان در ازگل باشند و هم در صورت تمایل اقدام به خرید خانه‌های بزرگ و ویلایی در این منطقه کنند.

محله ازگل نیز همانند سایر محله‌های تهران از خیابان‌های معروف و مشهوری همچون نوبهار، گلستان، نیروی زمینی، گلچین و گلزار برخوردار است که به شکلی می‌توان گفت که لوکس‌ترین آپارتمان‌ها با بهترین امکانات در این خیابان‌ها ساخته شده‌اند به همین دلیل اگر برای خرید آپارتمان در ازگل به دنبال بهترین خیابان‌ها با بهترین امکانات هستید به طور حتم با خریداری آپارتمان در این خیابان‌ها در قبال پرداخت وجه بیشتر می‌توانید زندگی جذاب لوکس و مدرنی را تجربه کنید.

ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در ازگل برای خریداری اقلام ضروری زندگی خود در این محله با مشکلی مواجه نخواهند شد زیرا علاوه بر فروشگاه‌ها و مغازه‌های محلی و حتی بازار میوه‌وتره‌بار این منطقه مجتمع‌های تجاری و خرید متعددی همچون مرکز خرید گلچین سبز لاله، البرز و الماس وجود دارد که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در ازگل به‌راحتی می‌توانند اقلام موردنیاز خود را از همین محله تهیه کرده و نیازی به تردد به نقاط مختلف شهر را نداشته باشند.

حال اگر با موارد ارائه شده و کسب دانش بیشتر در خصوص این محله تصمیم به خرید آپارتمان در ازگل و سکونت در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا، دنج، جذاب و لوکس را کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به سامانه هوشمند کیلید زده و ضمن انتخاب نام محله ازگل به مشاهده آگهی‌های ثبت شده در این سامانه بپردازید.

شما با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید تنها با چند کلیک ساده می‌توانید آگهی‌های ثبت شده در این سامانه را که به طور کامل کارشناسی شده و از تصاویر واقعی و اطلاعات جامع برخوردار است را به‌راحتی رویت کنید و با علم کافی و تطبیق آن با خواسته خود از طریق این سامانه آپارتمان‌هایی رابین متری 33 میلیون و 500 هزار تومان تا متری 49 میلیون و 700 هزار تومان بیابید و تجربه یک خرید هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه را داشته باشید.

در این سامانه این امکان وجود دارد که متقاضیان خرید آپارتمان در ازگل و یا هر نقطه ای از تهران پس از انتخاب آپارتمان مورد نظر اقدام به تماس با شماره درج شده در بخش انتهایی آگهی کرده و هماهنگی های لازم برای بازدید حضوری را صورت داده و پس از بازدید و تصمیم نهایی اقدام به خرید آپارتمان در ازگل کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز