خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 19 ملکه گدایان: قسمت آخر ملکه گدیان قسمت ۱۹ نوزدهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۱۲۸

دانلود قسمت 19 ملکه گدایان، دانلود قسمت آخر سریال ملکه گدایان فصل اول، برای دانلود سریال ملکه گدایان قسمت ۱۹ نوزدهم به ادامه مطلب مراجعه کنید و به صورت کامل قانونی با کیفیت عالی و پیش نمایش رایگان دانلود و تماشا کنید

سریال ملکه گدایان قسمت 19 به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و داستان بسیار جذابی داره و تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 18 ملکه گدایان بپردازید.

◉◉◉◉◉

برای دانلود سریال ملکه گدایان قسمت 19 نوزدهم به لینک زیر مراجعه کنید:

◉  دانلود قسمت 19 سریال ملکه گدایان

◉◉◉◉◉

 

خلاصه داستان قسمت 19 ملکه گدایان

در خلاصه سریال ملکه گدایان  آمده است که  “امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…” . و خلاصه قسمت 18 ملکه گدایان در سایت مبدا درج شده است.

بازیگران سریال ملکه گدایان قسمت ۱۹ نوزدهم

در این سریال بازیگران نام آشنایی چون رویا نونهالی و مریم زارعی و باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، فاطمه نیشابوری، نسیم اکبری و ... به هنرمندی پرداخته‌اند.

قسمت آخر سریال ملکه گدایان فصل اول

آخرین قسمت از فصل اول «ملکه گدایان» با کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت پخش خواهد شد.

فصل دوم این سریال با بازی باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق، الهام شعبانی، علی اوجی، رویا نونهالی و فرزاد فرزین نیز آماده پخش است. 

«ملکه گدایان» روایتی از زندگی کودکان کار در کنار یک داستان معمایی و پر پیچ و خم است که حامد افضلی و امین محمودی، فیلمنامه آن را نوشته‌اند.

این سریال با تهیه‌کنندگی رحمان سیفی‌آزاد و علی طلوعی، چهارشنبه‌ها در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود و تیتراژ آغاز و پایان آن را روزبه بمانی خوانده است.

دانلود قسمت 19 ملکه گدایان: قسمت آخر ملکه گدیان قسمت ۱۹ نوزدهم

برای دانلود دیگر سریال های نمایش خانگی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

دانلود قانونی سریال های ایرانی

امیدوارم از دیدن این سریال های جذاب و قسمت 19 ملکه گدایان رضایت داشته باشید.

 

دانلود قسمت 19 ملکه گدایان: قسمت آخر ملکه گدیان قسمت ۱۹ نوزدهم

سریال گیسو قسمت 11 (عاشقانه 2) که در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) از سایت راشدون می‌شود. و با استقبال خوبی مواجهه شده است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 11 گیسو بپردازید. را دریافت کنید.

جهت دانلود سریال گیسو قسمت 11 به لینک زیر مراجعه کنید:

◉  دانلود قسمت 11 سریال گیسو

دانلود قسمت 19 ملکه گدایان

 

دانلود قسمت 19 ملکه گدایان: قسمت آخر ملکه گدیان قسمت ۱۹ نوزدهم

سریال دراکولا قسمت 7 یا «هیولا 2»، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند.

دراکولا که یکی از سریال های ویژه نوروز 1400 است. که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 7 دراکولا را دریافت کنید

برای دانلود قسمت هفتم  سریال دراکولا (قسمت 7 دراکولا) به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 7 سریال دراکولا

امیدوارم از دانلود سریال ملکه گدیان قمست 19 رضایت داشته باشید.

این خبر رپرتاژ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز