خبرگزاری کار ایران

اگر به دنبال موفقیت هستید این کتاب‌ها را مطالعه کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۰۱۶

کتاب‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا ذهن، اشتیاق و دانش‌تان را برای موفقیت و ثروتمند شدن بسازید.

موفقیت و ثروت برای بسیاری از افراد آرزویی دست نیافتنی است اما با قدم گذاشتن در مسیر درست آسان و ساده خواهد شد. در این مطلب بهترین کتابهای موفقیت و ثروت را معرفی می کنیم که می‌توانند به شما در این مسیر ثروتمند شدن کمک بسیار زیادی کنند.

کتاب‌هایی که در این نوشته به آن‌ خواهیم پرداخت:

کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب (The Compound effect) نوشته دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده و سخنران محبوب و موفق آمریکایی است که هم ناشر و دبیرتحریریه مجله موفقیت در آمریکاست و با صدها فرد و کارآفرین موفق آمریکایی گفتگو کرده و هم با راه اندازی شبکه های تلویزیونی در زمینه موفقیت و اثرگذاری فراوان در این حوزه و راه اندازی شرکت‌ها و مجموعه های مختلف و مشاوره به مجموعه های متعدد توانسته به عنوان یکی از کارآفرینان مطرح و موفق در سطح دنیا به شمار رود. کتاب قطار سرعت به سوی ثروت، اثر دیگری از این نویسنده است.

کتاب اثر مرکب و محتوای هدف‌گذاری آن به شکلی است که شما به عنوان مخاطب این کتاب در هر شغل و هر سن و سالی که باشید می‌توانید به فراخور نیازتان از آن بهرمند شوید و برای موفقیت و تداوم موفقیت از آن استفاده کنید.

کتاب عادت‌ های اتمی

کتاب عادت‌ های اتمی در اواخر سال 2018 به چاپ رسید و از آن زمان فروش بالایی داشته است. در این کتاب، نویسنده (جیمز کلییر) نشان می‌دهد که چگونه عادت‌های کوچک روزمره می‌توانند اثرات بزرگی در زندگی بگذارند. او هم‌چنین راهکارهایی برای ایجاد عادات جدید و پایبند ماندن به آن‌ها ارائه می‌کند.

کلییر عنوان کتابش را عادت‌های اتمی انتخاب کرده است، زیرا معتقد است عاداتی که مانند اتم کوچک و بنیادین هستند، می‌توانند اثراتی عظیم به جای بگذارند. اگر شما هم می‌خواهید در زندگی‌تان عادات اتمی ایجاد کنید، خواندن خلاصه کتاب عادت‌های اتمی را از دست ندهید.

کتاب اصل گرایی

همیشه شنیده‌ایم که با تلاش بیشتر می‌توانیم نتیجه‌ی بهتری ‌بگیریم و این عبارت، صحبت غلطی نیست. اما نویسنده‌ی کتاب اصل‌ گرایی نشان می‌دهد که این حرف یک تا حدودی می‌تواند درست باشد.

از یک نقطه خاص به بعد، «بیشتر» منجر به «بهتر» نمی‌شود. بلکه «کمتر ولی بهتر» نتیجه‌بخش‌تر است. کتاب اصل گرایی درباره‌ی اهمیت توجه به این اصل صحبت می‌کند.

اگر به دنبال موفقیت هستید این کتاب‌ها را مطالعه کنید

کتاب اصل گرایی اثر گرگ مک کیون یکی از بهترین کتاب‌ها در حوزه بازدهی و راندمان فردی است که نویسنده با هوش و زکاوت بالای خود به اصولی اشاره کرده که بسیار ارزشمند است. در ادامه می‌توانید خلاصه کتاب اصل‌گرایی را مطالعه کنید

کتاب همسایه میلیونر

این کتاب کلاسیک برای اولین بار در سال 1996 منتشر شد و توسط توماس جی استنلی و ویلیام دی دانکو نوشته شده است، دانش عمیقی از یافته های این نویسندگان درباره چگونگی ثروتمند شدن میلیونرهای آمریکا را در هفت مرحله اصلی ارائه می دهد. یکی از نکات مهم مورد بحث در این کتاب روش ساده و استراتژیک هزینه کردن کمتر از درآمد است. با این کار می توانید از خرید غیرضروری جلوگیری کرده و سرمایه گذاری های تان را متنوع کنید.

کتاب پدر پولدار ، پدر فقیر

کتاب رابرت تی کیوساکی در هر روز و هر زمان حیرت انگیز است. اگر می خواهید در دوران جوانی دستیابی به راهی برای رسیدن به ثروت را شروع کنید، باید آن را بخوانید. در این کتاب، کیوساکی توانست عوامل یا عادات تمایز پدرش که فردی بسیار تحصیل کرده و در عین حال فقیر بود و پدر دیگرش که ترک تحصیل کرده بود اما به یک میلیونر خودساخته تبدیل شده بود، ذکر کند. تمرکز این کتاب بر طبقات مختلف جامعه است و اینکه چگونه می توانید خود را به طبقه سرمایه گذارها ارتقا دهید تا ثروتمند شوید.

کتاب ثروتمندان چگونه فکر می کنند

استیو سیبولد، نویسنده کتاب ” ثروتمندان چگونه فکر می کنند ” 30 سال را صرف مصاحبه با یک میلیون نفر میلیونر و میلیاردر کرده است تا بفهمد چه چیزی آنها را از یک فرد متوسط متمایز می کند. در این کتاب ، سیبولد مراحل عملیاتی را ارائه می دهد تا به عنوان یک فرد جاه طلب برای ایجاد ثروت تان دنبال کنید.

کتاب ثروتمندترین مرد بابل

این کتاب که توسط جورج اس. کلاسون نوشته شده، اصول و رازهایی را عیان می کند که شما را به سمت ثروت شخصی سوق می دهد. ” ثروتمندترین مرد بابل ” به عنوان یکی از الهام بخش ترین آثار در زمینه صرفه جویی ، برنامه ریزی مالی و ثروت شخصی ، راه حل مشکلات مالی را معین می کند که شما را به سمت ثروت راهنمایی می کند.

اگر به دنبال موفقیت هستید این کتاب‌ها را مطالعه کنید

رازهایی از قبیل نگه داشتن پول ، کسب درآمد بیشتر با سرمایه گذاری و همیشه یافتن راهی برای ارزش افزوده، این کتاب را به یک کتاب پرفروش مشهور تبدیل کرده است.

کتاب علم ثروتمند شدن (یک کتاب صرفه جویی)

والاس واتلز چارچوب فکری ایجاد ثروت شخصی را از طریق تفکر مثبت فراهم می کند. این کتاب در مورد چگونگی ایجاد ثروت از طریق تجهیز فکرتان برای جذب ثروت صحبت می کند. به عنوان مثال ، اگر فکر می کنید پول شیطان است، ثروتمند نخواهید شد.

کتاب میلیونر خودکار

کتاب میلیونر خودکار نوشته دیوید باخ توضیح می دهد که شما نیازی به ثروتمند شدن از طریق بودجه ندارید بلکه به یک برنامه ریزی دقیق نیاز دارید. کتاب میلیونر خودکار اصول بی انتهایی شامل شماره تلفن ها، وب سایت ها و هر عنصری را که در یک ساعت شما را در مسیر رسیدن به ثروت قرار می دهد، ارائه می کند.

کتاب مسیر سبقت میلیونرها

مسیر سبقت میلیونر به شما کمک می کند تفاوت بین آنچه را که نمی توانید و آنچه را که می توانید انجام دهید ببینید. جاده مسیر کند رو وجود دارد و مسیر تند رو نیز وجود دارد که شامل نادیده گرفتن توصیه های عمومی و عزیمت برای راهی غیر متعارف برای دستیابی به ثروت و امنیت مالی است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز