خبرگزاری کار ایران

آشنایی با خدمات کلینیک ترمه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۹۹۴

گروه پزشکی ترمه در ابتدای تاسیس با شعار ما در سبک زندگی شما جریان داریم در زمینه پوست،زیبایی، لاغری و سلامت زنان فعالیت خود را آغاز کرد. پس از آن و با کسب تجربه‌ای کاربردی در زمینه فرآیندهای زیبایی و با توجه به خواسته‌های روز مراجعه کنندگان، بخش دندان پزشکی نیز به این مجموعه اضافه شد.

مجموعه ترمه مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات، با کیفیت‌ترین متریال و به روز ترین ابزار پزشکی و زیبایی است. در واقع در همان ابتدای تأسیس اولین بخش خدماتی ترمه و یا در زمان اضافه شدن هر بخش جدید به آن، زیرساخت‌هایی همراست با پیشرفته‌ترین کلینیک‌های پزشکی و زیبایی در دنیا برای این مجموعه فراهم شده است.

یکی از برگ برنده‌های مجموعه ترمه، تیم پزشکی قدرتمندی است که تک تک افراد آن در زمینه فعالیت خود متخصص بوده و به طور همزمان از مهارت، تجربه، علم و تعهد کاری برخوردارند.

امروز گروه پزشکی ترمه چنان خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد که علاوه بر برآوردن نیازهای زیبایی خانم‌ها و آقایان، بخش عمده‌ای از دغدغه‌های سلامت زنان را نیز پوشش می‌دهد.

کافی است نگاهی به دسته‌بندی خدمات کلینیک ترمه بیندازید، تا متوجه شوید که این مجموعه به همه نیازهای شما در حوزه زیبایی و سلامت فکر کرده و راهکار و تکنیکی برای برآوردن آن به بهترین نحو ممکن ارائه می‌دهد.

پوست و موی سالم و جوان، تنها بخش کوچکی از ارمغان خدمات پوست ترمه برای شما است!

بخش عمده‌ای از فعالیت‌های مجموعه ترمه به فرآیندهای زیبایی پوست و مو مربوط می‌شود. در این بخش کلینیک ترمه به دستگاه‌های پیشرفته‌ای مجهز است که از برترین برندهای دنیا تهیه شده و آخرین نسخه روز همنوعان خود می‌باشند. همچنین کلیه موادی که به عنوان فیلر، ژل و یا بوتاکس در این بخش استفاده می‌شود، دارای تاییدیه رسمی وزارت بهداشت بوده و باز هم از برندهای مطرح و معتبر جهانی تهیه می‌شوند.

از آنجاییکه حفظ سلامت و زیبایی شما و البته جلوگیری از بروز هر گونه عارضه و آسیب در مراجعه کنندگان، یک دستورالعمل سازمانی در مجموعه ترمه است، هیچگونه مواد یا ابزار غیر برند و یا شناخته نشده‌ای در این مجموعه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

آشنایی با خدمات کلینیک ترمه

در این بخش هر عمل جراحی و یا فرآیند غیر جراحی که مرتبط به زیبایی پوست و مو باشد، توسط متخصصان زبده انجام می‌گیرد. از لیفت و جوانسازی پوست گرفته تا برطرف کردن هر گونه عارضه پوست و مو در ترمه قابل انجام است. خدمات این بخش شامل موارد زیر است:

o      لیزر اندولیفت

o      پلکسر ایتالیا

o      آر‌ اف فرکشنال (اسکارلت)

o      اسکوم تراپی

o      میکرونیدلینگ

o      کربوکسی تراپی

o      مزوتراپی

o      هایفوتراپی

o      اسکین کر (فیشیال و پاکسازی روتین پوست)

o      تزریق ژل، مزوژل، فیلر و بوتاکس

o      سابسیژن

o      میکرونیدلینگ

اعمال جراحی زیبایی که در کلینیک ترمه انجام میشود

کلینیک ترمه مجهز به دستگاه‌ها و تجهیزات و البته متخصصان زیبایی با تجربه و مطرحی است که هر عمل جراحی زیبایی که در دنیا مطرح می‌شود را، انجام می‌دهند. متداول‌ترین این خدمات عبارتند از:

o      جراحی پلاستیک

o      جراحی زیبایی بینی

o      بلفاروپلاستی

o      رینوپلاستی  

o  تزریق چربی به صورت و دستها

با به کارگیری پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، موهای زائد خود را از بین ببرید!

دستگاه‌های لیزر الکساندر کندلا که نامی معتبر در زمینه برطرف کردن موهای زائد است، در کلینیک ترمه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ترمه شما برای همیشه از شر موهای زائد خود رها شده و زیبایی قابل توجهی در پوست کلیه اندام‌های خود به دست می‌آورید.

 با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا، به تناسب اندام برسید!

از آنجایی که تناسب اندام تاثیر قابل توجهی بر روی زیبایی و اعتماد به نفس آقایان و خانم‌ها دارد، مسلم است که مجموعه ترمه نمی‌تواند دغدغه مراجعه کنندگان را در این زمینه نادیده بگیرد. به همین جهت متخصصان مجموعه ترمه با استفاده از خدمات زیر، تناسب اندام را به شما هدیه می‌دهد.

o      اگزیمیا

o      لیزر اندولیفت شرکت یوفوتون ایتالیا

o      مزوتراپی

هر دغدغه‌ای که در زمینه سلامت دستگاه تناسلی زنان، زایمان و البته نازایی و  وجود دارد، در ترمه برطرف می‌شود!

هر خانمی با مراجعه به کلینیک ترمه می‌تواند سلامت دستگاه تناسلی خود را با استفاده از دقیق‌ترین آزمایشات و مجهزترین دستگاه‌ها بررسی کند. از جمله خدماتی که در این بخش ارائه می‌شود عبارتند از:

o      تست پاپ اسمیر

o      لابیاپلاستی

o      واژینال تایتنینگ

o      زگیل‌های تناسلی

o      معاینات دوره‌ای و غربالگری زنان

o      لیدی لیفت

o      کرایوتراپی

o      مراقبت‌های دوره بارداری وپره ناتال

o  بررسی و درمان بیماری‌های خوش‌خیم زنان

زیبایی و سلامت دهان و دندان با متخصصان زبده در ترمه!

چه نیازمند معاینات دوره‌ای دندان پزشکی باشید و چه فرآیندی در زمینه زیبایی دهان و دندان را در برنامه خود داشته باشید، ترمه آماده ارائه خدمات به شما است. این خدمات عبارتند از:

o      ونیر کامپوزیت

o      بلیچینگ دندان

o      آمالگام

o      انواع روکش دندان

o      ایمپلنت

o      ترمیم پوسیدگی

o      جرمگیری و برساژ

مهم‌ترین خدمت کلینیک ترمه

هدف و رویکرد اصلی گروه پزشکی ترمه، برگرداندن زیبایی واقعی و اعتماد به نفس به خانم‌ها و آقایان است. مهم‌ترین خدمتی که این مجموعه برای شما انجام می‌دهد، نشاندن لبخند رضایت بر لب مراجعه کنندگان است. تک تک پزشکان متخصص و تیم حرفه‌ای ترمه، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند، که خدماتی با کیفیت و رضایت بخش به مراجعه کنندگان ارائه دهند.

به هر حال داشتن جامعه‌ای از خانم‌ها و آقایان سلامت و زیبا آرزوی دیرینه مجموعه ترمه است. اگر می‌خواهید بخشی از این جامعه باشید، بهتر است تردید نکرده و با مراجعه به کلینیک ترمه، قدم اول را در راه حفظ سلامت و زیبایی خود بردارید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز