خبرگزاری کار ایران

ایده‌های تغییر فضای کار برای افزایش بهره‌وری کارمندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۶۴

نقش دکوراسیون داخلی محل کار در افزایش راندمان کاری کارمندان بسیار تأثیرگذار است. درواقع محیط های کاری خوب به بهره‌وری بیشتر کارکنان و به دنبال آن افزایش درآمد منجر می ‌شود. محیط‌های کاری شرایط متفاوتی با یکدیگر دارند.

نقش دکوراسیون داخلی محل کار در افزایش راندمان کاری کارمندان بسیار تأثیرگذار است. درواقع محیط های کاری خوب به بهره‌وری بیشتر کارکنان و به دنبال آن افزایش درآمد منجر می ‌شود. محیط‌ های کاری شرایط متفاوتی با یکدیگر دارند. مناسب بودن شرایط فیزیکی محیط کار نظیر فضای مناسب کار، نوع میز و صندلی، کامپیوتر، نوع چیدمان میزها، تفکیک فضاها برحسب نوع فعالیت و ... از پیش نیازهای اولیه افزایش بهره‌وری کارمندان است. در اینجا نکاتی برای بهره‌وری بیشتر در فضای اداری را شرح خواهیم داد

از صندلی اداری راحت استفاده کنید.

صندلی اداری نقش بزرگی را در جهت فراهم نمودن راحتی کارمندان در طول روز ایفا می کند. این موضوع به راحتی کنترل می شود و همچنین صندلی اداری می تواند با طراحی ارگونومیکی از کارمندان بیشتر حمایت کند، به ویژه افرادی که ساعات طولانی را بر پشت میزهای خود سپری می کنند. صندلی اداری باکیفیت پایین می تواند موجب ناراحتی های جسمانی، حالت بد بدن و فشار بر روی عضلات شود که به زودی با تأثیر منفی خود میزان بهره‌وری سازمان را کاهش خواهد داد. اگرچه قیمت صندلی اداری باکیفیت بالا، نسبتاً گران است، اما به افزایش بهره‌وری کارمندان بسیار کمک می‌کند و از این جهت ارزشمند است. درواقع این صندلی باید به‌گونه‌ای باشد که وقتی در طولانی مدت روی آن می نشینند و کارها را انجام می دهند، خستگی و عوارض نشستن طولانی مدت گریبان گیر آن‌ها نشود. زمانی که شما صندلی اداری مناسبی را انتخاب می کنید، درواقع به رشد بهره‌وری کارمندان و کاهش ریسک ابتلا به عوارضی که نشستن های طولانی مدت می ‌تواند داشته باشد کمک کرده‌اید. آن‌ها باید به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده باشند که بتوان آن‌ها را تنظیم کرد و ارتفاع آن و پشتی که برای هر صندلی قرار داده می‌شود قابل تنظیم باشد.

 بهترین صندلی مدیریتی

فاکتور دیگری که می‌ تواند در افزایش بهره‌وری کارمندان تأثیرگذار باشند، انتخاب صندلی مدیریتی مناسب و استاندارد است. در زمان دکور کردن و چیدمان یک دفتر و فضای مدیریتی، افراد همیشه برای انتخاب بهترین صندلی مدیریتی با سختی رو به رو می‌ شوند؛ چرا که انتخاب مناسب ترین صندلی مدیریتی از بین تمامی گزینه‌ های موجود کار آسانی نیست. یکی از مهم‌ ترین الزاماتی که در خرید صندلی مدیریتی وجود دارد، ارگونومیک بودن آن است. این ویژگی به میزان زیادی از درد‌های گردن، کمر و شانه جلوگیری می ‌کند. بهتر است به ‌دنبال صندلی‌ هایی باشید که قابلیت تنظیم ارتفاع و درجه کف را داشته باشند. این تنظیمات و مکانیسم‌ ها به شما کمک می ‌کنند که بتوانید با توجه به میز کار موجود، بهترین و راحت‌ ترین حالت نشستن را برای خودتان آماده کنید. یک صندلی مدیریتی ارگونومیک باکیفیت به کاربر خود اجازه می ‌دهد که در حالت نشسته بتواند با توجه به نیاز خود صندلی را به راحتی تنظیم کند. به‌ غیر از این اکثر کاربران دوست دارند که صندلی‌شان قابلیت چرخش را داشته باشد. نکته‌ بعدی توجه به قابلیت تغییر زاویه‌ پشتی صندلی‌ است. این امر باعث می ‌شود که کاربر بتواند در صورت لزوم روی صندلی‌اش کمی استراحت کند و از خستگی کمر جلوگیری می ‌کند. سپس نوبت به راحتی دست ‌ها می ‌رسد که کاملاً مرتبط به دسته‌ صندلی است. سعی کنید از صندلی ‌های مدیریتی استفاده کنید که دسته‌ های راحتی داشته باشند.

 استفاده از لوازم اداری ضروری

هر اداره‌ یا سازمانی یک سری نیازهای اساسی دارد و یکی از دغدغه های اصلی هر شرکت و اداره‌ای این است که باید محیط را به تمام وسایل و تجهیزات ضروری اداری مجهز کنید تا کارمندان کارهای روزانه شرکت را با سرعت بیشتری انجام دهند، هرچند که امروزه با استفاده از فناوری های روز کارهای زیادی انجام می‌شود، اما برخی مواقع لازم است که با روش قدیمی روی کاغذ یک سری چیزها را پیاده کنید و از اسناد کاغذی کپی بگیرید و یا آن‌ها را در پوشه نگهداری کنید. این لوازم ضروری معمولاً گران نیستند. شما می‌توانید آن‌ها را از هر فروشگاهی خریداری کنید یا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید. بهتر است حتی اگر همیشه به این وسایل نیاز ندارید، آن‌ها را دم دست داشته باشید، زیرا ممکن است در زمانی غیر منتظره نوار چسب یا کاغذ یادداشت لازم داشته باشید.

امروزه بسیاری از افراد نسبت به خانه خود زمان بیشتری را در محل کار می گذرانند. به همین ترتیب، فضاهای کاری و اداری آن‌ها می تواند تأثیر بسزایی بر سلامت و رفاه آن‌ها داشته باشد. اینکه این تأثیر منفی یا مثبت باشد بستگی به محیط اطراف آن‌ها دارد. فضاهای کار باید به گونه‌ای ساخته شوند که عملکرد مثبت و سطح استرس پایین را ارتقا دهند. لوازم اداری آرک شاپ شرایطی مناسبی را برای شما فراهم کرده است که با صرف وقت کم و هزینه های کمتر بتوانید تمام آنچه از لوازم اداری، صندلی و ... نیاز دارید را تهیه کنید. قیمت این محصولات بسیار مناسب است و به راحتی می توانید آنچه مدنظرتان است را تهیه کنید. انواع ملزومات اداری، آموزشی، لوازم پلاستیکی و ... را می توانید برحسب نیاز خود در نهایت کیفیت و زیبایی خریداری نمایید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز