خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید دوربین مداربسته

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۵۶

هر یک از ما در شرایطی دغدغه حفاظت از جان و مال خود را در مقابل افراد خرابکار داریم. در دنیای امروز سیستم های دوربین مداربسته وارد عمل شدند تا به این دغدغه ها و نگرانی ها کاهش دهند.

همانطور که می دانیم، انواع مختلف برندها و اشکال مختلفی از دوربین های نظارتی ایجاد شده اند که در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در هنگام خرید دوربین مداربسته، توجه به نکاتی چون رزولوشن و کیفیت تصویر، کارآیی و کاربرد آن، شکل ظاهری، مقاومت آن در مواجهه با شرایط سخت محیط، گارانتی محصول و ... توجه داشت.

در ادامه نکاتی را در خصوص انتخاب و خرید دوربین مداربسته ارائه خواهیم کرد.

در هنگام خرید دوربین مداربسته توجه به چه نکاتی ضروری است ؟

پیش از انتخاب و خرید دوربین مداربسته، نیاز است که بودجه، انتظارات و نیازهای خود را مشخص کنید و نصاب و فروشنده ی مورد نظر را از این موضوع مطلع سازید.

رزولوشن تصویر : کیفیت و رزولوشن تصویر یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید یک سیستم مداربسته محسوب می شود که بر قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. اگر محیط نصب شما محیطی حساس و پر تردد است و نیاز به مانیتور و نظارت دقیق آن است، حتما نیاز است که توسط دوربین هایی با رزولوشن بالا پوشش داده شود. به عنوان مثال برای یک مغازه و یا محیط مسکونی نیاز است که حداقل دوربین هایی با رزولوشن 2 مگاپیکسل و یا 4 مگاپیکسلی پوشش داده شود و در اماکن حساس چون محیط های کارگاهی، پالایشگاهی، نظامی و ... دوربین هایی با رزولوشن بالا و متناسب با کاربرد مورد نظر انتخاب و خریداری شوند. پس از انتخاب و خرید، رعایت نکات مهم نصب دوربین مداربسته حائز اهمیت است چرا که حتی اگر دوربینی با رزولوشن بسیار بالا را تهیه کنید ولی شرایط مناسب نصب به درستی اجرا نشود، شما نمی توانید تصاویر مورد نیاز خود را دریافت کنید.

  • گارانتی : یکی از مهم ترین نکات در انتخاب و خرید دوربین مداربسته، گارانتی آن است. شرکت خدمات دهنده یا گارانتی، این تضمین را به شما می دهد تا در صورت هر گونه آسیب و یا خرابی محصول طبق شرایط و ضوابط مندرج در کارت گارانتی، مشکل شما را برطرف می کند. شرکت فراگستر، بزرگترین عرضه کننده و تولید کننده محصولات نظارت تصویری در ایران است که محصولات برندهای : هایک ویژن، داهوا، تیاندی، ناظر، مکسرون، آلباترون و آپتینا را همراه با گارانتی معتبر خود ارائه می کنند. در بازار نظارت تصویری محصولاتی چون هایک ویژن و داهوا با قیمت های متفاوتی عرضه و ارائه می شوند که همه ی آن ها شامل ضمانت و گارانتی نمی شوند. توصیه می گردد به علت قیمت پایین، محصول خود را از اجناسی که شامل گارانتی نمی شوند، یا شرکتی معتبر آن ها را پشتیبانی نمی کند، انتخاب نکنید. چرا که در صورت هر گونه مشکل در عملکرد آن ها، هزینه های بسیاری را متحمل خواهید شد.
  • کاربرد : دوربین های مداربسته بر مبنای کاربرد و نیاز کاربران به دسته های گوناگونی تبدیل می شوند که عبارتند از : دوربین های پلاک خوان (ANPR)، حرارتی، ضد انفجار، ضد اکسایش، تشخیص و شناسایی چهره. هر کدام از این دسته بندی ها در کاربرد و محیطی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.
  • نوع کیس و مقاومت آن

 

راهنمای خرید دوربین مداربسته

  • قابلیت زوم : ممکن است محیط نصب شما بسیار وسیع باشد و یا سوژه در فاصله بسیاری از دوربین واقع شده باشد، در این شرایط نیاز است که دوربینی با لنز موتورایز و یا دوربین اسپید دام انتخاب شود تا بتوان به راحتی بر روی سوژه های مورد نظر عملیات زوم را انجام داد.

راهنمای خرید دوربین مداربسته

شرکت فراگستر سبد متنوع و گسترده ای از محصولات نظارت تصویری را ارائه می سازد که ما در ادامه چند مدل دوربین اسپید دام محبوب را معرفی می کنیم.

  • DH-SD6CE245U-HNI: این دوربین اسپید دام تحت شبکه داهوا، می تواند تصاویر مناسبی را تا رزولوشن 2MP ارائه نماید و دارای قدرت زوم 45x می باشد. با استفاده از قابلیت استارلایت می تواند تصاویر تمام رنگی را حتی در شب ها ارائه نماید. با خرید دوربین مداربسته مذکور می توانید به دقت محیط را تحت نظارت خود قرار دهید و با استفاده از قابلیت های هوشمند و تشخیص چهره، از جزئیات اتفاقات محیط مطلع شوید. این دوربین در مقابل گرد و غبار، باران و برف بسیار مقاوم است و از استاندارد IP66 پشتیبانی می کند.
  • SD59230I-HC : این دوربین اسپید دام استارلایت HDCVI، از رزولوشن 2MP پشتیبانی می کند و دارای قدرتت زوم 30x است و می توانید با نصب دوربین مداربسته مذکور، سوژه های مورد نظر خود را تحت کنترل و نظارت قرار دهید. این دوربین از استاندارد IP66 پشتیبانی می کند.
  • TC-H326M : این دوربین اسپید دام تحت شبکه 2MP سوپر استارلایت تیاندی، امکان زوم 44x بر روی سوژه های مورد نظر را فراهم می سازد. با خرید دوربین مداربسته مذکور و با استفاده از قابلیت های هوشمند و تشخیص چهره آن، محیط را تحت نظارت و کنترل خود قرار دهید. این دوربین در مقابل گرد و غبار، باران و برف بسیار مقاوم است و از استاندارد IP66 پشتیبانی می کند.
  • DS-2DE5232IW-AE : این دوربین اسپید دام تحت شبکه 2MP از تکنولوژی DarkFighter برند هایک ویژن می باشد. با استفاده از قابلیت های هوشمند این دوربین و قدرت زوم 32x آن نیز می توان محیط را تحت کنترل خود قرار داد و هیچ وقایعی از دید ما مخفی نخواهد ماند. این دوربین نیز از استاندارد IP66 پشتیبانی می کند.

کلام آخر در خصوص راهنمای خرید دوربین مداربسته

همانطور که شرح داده شد، خرید دوربین مداربسته بر مبنای فاکتورهای گوناگونی صورت می گیرد که یکی از آن ها قیمت است، این محصولات بر مبنای کارآیی، کیفیت، رزولوشن، گارانتی و ... با قیمت های متعددی به فروش می رسند. توصیه می گردد اولویت های خود را بر مبنای نیاز و گارانتی قرار دهید، چرا که در صورت خرید جنس نامرغوب و نامناسب، به انتظارات خود دست نمی یابید و پس از مدت زمانی، ناچار به خرید مجدد این محصولات می شوید و متحمل هزینه مکرر می شوید.

جهت خرید محصولات فراگستر الکترونیک، می توانید با تماس با شماره 02153862 و برقراری ارتباط با کارشناسان فروش فراگستر و مراجعه به وب سایت فراگستر، از نزدیک ترین نمایندگی در محل سکونت خود مطلع شوید و خرید خود را با به آسانی و اطمینان انجام دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز