خبرگزاری کار ایران

بلوک سیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۱۰۷

مجموعه تولیدی بلوک کارا با به کارگیری دانش روز متخصصین و مهندسین با سابقه در زمینه ی تولید قطعات بتنی پیش ساخته توانسته است با ظرفیت بالای تولید انواع بلوک سیمانی سبک و سنگین به برندی محبوب در میان سازندگان و مجریان پروژه های عمرانی تبدیل شود.

مجموعه تولیدی بلوک کارا با به کارگیری دانش روز متخصصین و مهندسین با سابقه در زمینه ی تولید قطعات بتنی پیش ساخته توانسته است با ظرفیت بالای تولید انواع بلوک سیمانی سبک و سنگین به برندی محبوب در میان سازندگان و مجریان پروژه های عمرانی تبدیل شود.

کارخانجات  کارا بلوک  در تهران ، از بزرگترین تامیین کنندگان بلوک سیمانی در تهران، کرج و  شهرستان ها به شمار می آیند. تولید بلوک سیمانی در کاخانجات کارا بلوک به واسطه ی جدیدترین و بروزترین تجهیزات و دستگاه های اتوماتیک تولید و فرآوری بلوک پوکه ای و ماسه ای انجام می شود، که همین موضوع به علت کاهش نقش اپراتورها و کارگران در امر تولید بلوک سبک، باعث بالا رفتن کیفیت و یکدست شدن بلوکهای تولیدی این مجموعه می باشد.

بلوک سبک

 بلوک کارا دارای پروانه معتبر استاندارد از سازمان ملی استاندارد  ایران می باشد، اما این مجموعه به این دستاورد نیز بسنده نکرده و با پیاده سازی واحد تحقیق و توسعه همواره به دنبال پیدا کردن راهکارهایی در جهت بالابردن کیفیت بلوک سبک و جا به جایی مرزهای کیفیت بوده و هست.

دستگاه تولید بلوک سبک

بلوک کارا علاوه بر تولید بلوک سبک،خود از تولیدکنندگان دستگاه ها، تجهیزات و ماشین آلات تولید بلوک سیمانی و سایر قطعات بتنی پیش ساخته به حساب می آید، بنابراین اگر این مجموعه فراتر از دیگر رقبای خود در حوزه ی تولید بلوک بتنی ظاهر شود، نباید تعجب کرد. بلوک کارا در مسیری رو به پیشرفت قرار دارد و همیشه به دنبال رضایت مشتریان خود بوده است تا با تامین به موقع مصالح استاندارد و با کیفیت بتواند لبخند مشتریانش را به ارمغان بیاورد.

حمل و نقل بلوک سیمانی

بلوک کارا دارای واحد حمل و نقل اختصاصی می باشد و امکان  ارسال مصالح خریداری شده به کرج، تهران، مازندران،تبریز،گیلان و سایر نقاط ایران و کشور های همسایه در کوتاه ترین زمان ممکن با وسیله های سنگین و نیمه سنگین محتص حمل بلوک سیمانی را دارا می باشد.

خرید بلوک سبک

اگر شما هم از آن دسته سازندگانی هستید که کیفیت مصالح ساختمانی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، می توانید همکاری با بلوک کارا را امتحان کنید. بلوک کارا با دارا بودن بیشترین تنوع در قالب های خود، با تولید انواع بلوک سه جداره، بلوک دوجداره،بلوک سه خانه، بلوک سنگین و سبک و ... پاسخگوی نیاز هر پروژه ی عمرانی با هر معماری و طراحی ای می باشد.

جهت مشاهده ی مشخصات فنی و قیمت بلوک های سیمانی می توانید به وبسایت بلوک کارا مراجعه نمایید و یا با واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

مزایا بلوک سبک کارا

در تولید بلوک سبک کارا از بهترین و سبک ترین پوکه های استخراج شده از دل کوه های سهند با دانه بندی مناسب مطابق با استاندارد های سازمان استاندارد ملی ایران  استفاده می گردد. بلوک کارا از نوع بلوک استاندارد و دارای تاییدیه مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی می باشد.

بلوک سیمانی

وزن کم بلوک سبک

وزن این بلوک ها با ابعاد برابر 30 درصد از بلوک سفالی و 60 درصد از بلوک سیمانی کمتر بوده و با توجه به وزن مخصوص فضایی حدود500 تا 600 کیلو گرم در متر مکعب باعث کاهش بار مرده ساختمان شده  ودر نتیجه (با اعمال این ویژگی در امر طراحی سازه)تغییر اساسی در هزینه های تمام شده ساختمان اعمال می شود.

عایق صوتی و حرارتی بلوک سبک

بلوک سبک به دلیل ساختار سلولی خاصی که در مواد تشکیل دهنده پومیس وجود دارد (تخلخل دانه ها و داشتن شکل ملوکولی شبیه حرفCلاتین)عایق خوبی در برابر صوت  وحرارت میباشد تا جایی که قابلیت جذب صوت تا 8 برابر مصالح بتنی حدود 160دسیبل و عایق حرارتی تا 20 برابر مصالح بتنی  را داردو باعث کم شدن پرت انرژی حرارتی می شوند. وتامین کننده الزامات مبحث 18 و 19 مقررات ملی ساختمان می باشد.

سرعت اجرا بالا بلوک سیمانی

با توجه به ابعاد بزرگتر بلوک سیمانی نسبت به سفال وسایر مصالح ، اجرا با سرعت بیشتری انجام می پذیرد.

برش پذیری ، میخ خوری و پرت کم بلوک سیمانی

با توجه به جنس مصالح بلوک سبک ، قابلیت شیار زنی جهت اجرای تاسیسات و همچنین میخ خوری نسبت به تیغه سفالی  بسیار بیشتر بوده  و پرت مصالح به حد اقل می رسد که این امر سهم بسزایی در هزینه تمام شده و اجرای سفید کار ی  دارد.

غیر قابل اشتعال و فساد نا پذیری بلوک سیمانی

این بلوک ها در برابر آتش تا 4 ساعت مقاوم بوده و به دلیل دارا بودن phحدود 5/6در محیط های اسیدی و بازی مقاوم می باشند.

کاهش مصرف گج و خاک

با توجه به رواداری  و دقیق بودن ابعاد بلوک ها در صورت اجرای صحیح،تا 50 درصد می توان  از میزانمصرف  گچ و خاک کاست.

قیمت بلوک سیمانی

قیمت روز بلوک سیمانی وابسطه به عوامل متعدی همچون قیمت سیمان، قیمت پوکه معدنی، قیمت شن و ماسه، قیمت حامل های انرژی، کرایه و اجرت کارگر می باشد.

بلوک سیمانی

مجموعه ی کارا بلوک به عنوان  تولیدکننده بلوک سیمانی سبک و سنگین

با قرار دادن طیف گسترده و متنوعی از محصولات در لیست تولید خود به دنبال  این است تا نیاز کلیه مشتریان را به نحوی احسنت پاسخگو باشد.

بلوک های تولید شده در این مجموعه در سه دسته ی اصلی، بلوک سبک معمولی، بلوک استاندارد و بلوک دارای تاییدیه مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی تقسیم می شوند که هرکدام دارای ویژگی ها و شرایط فروش متحصر به فرد خود می باشد. بنابراین می توان گفت کارا بلوک برای هر نوع پروژه ای می تواند مناسب باشد.

آینده بلوک سیمانی

همانطور که پیش بینی شده بود بلوک های سیمانی سبک چه از نوع بلوک پوکه ای و یا بلوک لیکا به واسطه ی کیفیت بالا و مزایایی که دارد، این روزها توانسته است جایگزین مصالح سنتی مثل آجر و سفال بشود. بلوک های سیمانی مصالحی بر پایه ی سیمان و بتن می باشند که از نظر طرح اختلاط می توانند نکنولوژی پیچیده ای داشته باشد. مهندس محمد شاه وردی به عنوان پژوهشگر صنعت ساختمان در همکاری خود با مجموعه ی کارا  طرح اختلاط ویژه ای را برای بلوک های تولید شده این شرکت در نظر گرفته است که ضمن حفظ وزن پایین، مقاومت بالایی نیز داشته باشد. بلوک های تولیدی کارا بر اساس آخرین مقالات و تکنولوژی ها ساخته و تولید می شود.

 

تلفن تماس: 09121074537

وبسایت بلوک کارا: www.karablock.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز