خبرگزاری کار ایران

جهش بزرگ کسب و کار شما | راه حل عمل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۰۹۵

چه اتفاقی رخ می دهد، که آمازون از یک وب سایت خرده فروشی تبدیل به بزرگترین وب سایت خرده فروشی دنیا می شود. و یا اینستاگرام از یک طرح ساده به یک شرکت میلیون دلاری تبدیل می شود؟ جهش بزرگ کسب و کار ها چگونه رخ می دهد ؟

ما در این مقاله فرمول رسیدن به یک جهش بزرگ را فاش می کنیم که با اجرای آن ها کسب و کار شما یک رشد بزرگ را تجربه می کند . احتمالا در انتهای این مقاله شگفت زده خواهید شد !

مراحل طلائی برای ایجاد جهش بزرگ در کسب و کار ها

شما با استفاده  اصول زیر  می توانید حس خوب پیشرو بودن در بازار کار خود را تجربه کنید ...

1- آنالیز و مطالعات بازار

مهم ترین مرحله برای افزایش فروش و برند شدن کسب و کار شما، آنالیز و مطالعات بازار هدف می باشد. تقریبا تمامی صاحبین کسب و کار ها از بازار خود اطلاعات زیادی دارند اما تعداد کمی از این مدیران اقدام به آنالیز و تحلیل اطلاعات بازار خود می کنند.

احتمالا شما هم این جمله را شنیده اید که " فروش به معنای رفع نیاز از مشتریان می باشد" شما با شناسایی دقیق نیاز مشتریان خود می توانید به اصطلاحی راه صد ساله را یک شبه بروید !

کسب و کار هایی که فروش خوبی ندارند قطعا نیاز مشتریان خود را به صورت دقیق و کامل شناسایی نکرده اند. این شرکت ها با آنالیز بازار هدف خود می توانند شاهد جهش بزرگی در فروش سازمان خود باشند.

یک شرکت آمریکایی با استفاده از این روش توانست فروش خود را میلیون ها دلار افزایش بدهد. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چگونه ؟

شرکت پیتزا زنجیره ای دومینو با آنالیز و مطالعات بازار خود توانست نیاز مشتریان خود را به صورت دقیق شناسایی کند. آن ها در آنالیز مشتریان خود متوجه شدند که یکی از اصلی ترین نیاز های مردم به موقع رسیدن پیتزا بود و نه صرفا خود پیتزا.

پیتزا فروشی دومینو با این شعار که پیتزا را تنها در مدت زمان 30 دقیقه تحویل می دهیم یک تمایز بزرگ در صنعت خود ایجاد کرد. و تضمین داد که اگر پیتزا ها در زمانی بیشتر از 30 دقیقه به دست مشتریان برسد هزینه آن رایگان خواهد بود. طولی نکشید این پیتزا فروشی به شهرتی جهانی رسید و سود خود را به میلیون ها دلار در سال افزایش داد.

2- ایجاد تمایز رمز پیروزی بزرگ در بازار رقابت

امروزه در هر کسب و کاری که باشید تعداد زیادی رقیب دارید که خدماتی مشابه شما را به بازار ارائه می دهند. و این کار را برای شرکت های جدید تر سخت می کند. زیرا بیشتر سهم بازار در اختیار شرکت های قدیمی تر می باشد.

 

جهش بزرگ کسب و کار شما | راه حل عمل

 

هر مدیر کسب و کار برای اینکه در چنین بازار هایی بیشتر سهم بازار را در اختیار بگیرد. و تبدیل به یک پیشرو در بین رقبای خود شود . نیاز به یک اصل جادویی به نام تمایز دارد.

تمایز بلیط طلایی کسب و کار شما است. از نظر ما تمایز یکی از مهمترین بخش های یک بازاریابی است. برای ایجاد تمایز در محصول شما، ابتدا باید مفهوم صحیح تمایز در بازاریابی را بررسی نماییم.

همانطور که می دانید تمایز در لغت به معنای تفاوت داشتن هست اما مفهوم تمایز در بازایابی به معنای یک ویژگی جنجالی خلاصه می شود. همان ویژگی ای که مشتریان به خاطر آن  عاشق محصول شما خواهند شد.

یک کارخانه تولیدی دوغ را تصور کنید. که به تازگی وارد بازار رقابت شده است و دنبال این هست که مشتریانی برای خود پیدا کند. اما رقیبانی بزرگ و شناخته شده ای در پیش روی خود دارد. بیشتر مردم ترجیح می دهند که از شرکت های بزرگ تولید کننده دوغ خرید کنند چون آن ها را می شناسند.

این کارخانه درصورتیکه ازروش آنالیز و مطالعات بازار به خوبی استفاده کرده باشد می تواند با استفاده از این داده ها از روش تمایز در محصولات خود استفاده کند .

برای ایجاد تمایز در محصول این شرکت کافی است با اضافه کردن یک ویژگی به دوغ های خود ناگهان ورق را برگرداند و سهم زیادی از بازار را برای خود کند. گذاشتن یک بسته بندی نعنا یا سبزیجات معطر کنار بسته بندی دوغ یک مثالی از ایجاد تمایز در این شرکت است.

3- متُد جدید تبلیغات

با توجه به رقابت شدید بین کسب و کار ها و وجود تعداد زیادی محصولات و خدمات در جامعه، تبلیغات به یک موضوع حیاتی برای شرکت ها شده است.  امروز بقای شرکت ها در انجام تبلیغات خلاصه می شود.

امروزه تبلیغات تبدیل به یک علم تخصصی شده است. هر کسب و کاری که بتواند از علم تبلیغاتی بهره ببرد قطعا شاهد رشد و جهش بزرگ در کسب و کار خود خواهد بود.

 

جهش بزرگ کسب و کار شما | راه حل عمل

 

علم تبلیغات امروزه فراتر از چاپ و نشر محصولات یا خدمات تبدیل شده. استفاده از روش های هوش مصنوعی گرفته تا روش های متا فیزیکی از متد های جدید تبلیغاتی می باشند. ما در شرکت برخیز علاوه بر روش های جدید تبلیغاتی از  این روش ها هم برای مشتریان خود به صورت انحصاری در ایران استفاده می کنیم.

شما با استفاده از مراحل ذکر شده در بالا می توانید شاهد رشد و توسعه کسب و کار باشید.

شرکت توسعه کسب و کار برخیز این افتخار را دارد که مجری و مشاور شرکت ها در عرصه توسعه کسب و کار با استفاده از روش های آنالیز و مطالعات بازار ، ایجاد تمایز و مجری متد های جدید تبلیغاتی  در خدمت شما صاحبین کسب و کار باشد.

جهت شروع مشاوره و توسعه کسب و کار خود می توانید روی متن زیر کلیک کنید:

شروع مشاوره 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز