خبرگزاری کار ایران

5 مدل محبوب ساعت امگا omega + قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۵۱۵

در این مطلب قصد داریم مدل های معروف برند امگا و قیمت آن ها را بررسی کنیم.

قبل از هرچیزی بهتره بدونید برند امگا یکی از معروفترین و غول های ساعت سازی لوکس در دنیا است که در سال 1848 توسط لوییس برانت (Louis Brandt) تاسیس شد. این برند محبوب بیش از 160 ساله در این صنعت خدمت کرده است و از اقیانوس گرفته تا فضا از ساعت های امگا استفاده شده است . این برند در ایران نیز طرفدارن زیادی دارد و با اینکه قیمت ساعت امگا نسبت به مدل های دیگر گران تر میباشد اما فروش بالایی دارد . 

1- ساعت امگا اسپید مستر مون واچ پروفشنال

این مدل اولین بار درسال 1975 توسط کمپانی امگا تولید شد . لقب مون واچ این مدل بخاطر این است که اولین ساعتی است که در سال 1969 بر روی ماه قدم گذاشت و به معروفترین ساعت های امگا تبدیل شد .

موتور قدرتمند 1861 که در قلب این ساعت 42 میلی متری قرار دارد همان موتوری است که مسافرین ناسا را بارها در فضا همراهی کرده است و در طول سالیان سال چندین بار ارتقا یافته است .

از ویژگی های این مدل می توان به دقت و استقامت بالای آن اشاره کرد .جنس شیشه صفحه ساعت از کریستال هزالیت مقاوم در برابر خراش بوده و از مقاومت بالایی برخورد می باشد . در مدل های چرمی ، بند ساعت از الگوی پوست کروکودیل طراحی شده است . ساعت تا 50 متر زیر آب ضد آب می باشد .

قیمت بند فلزی این مدل 6300 دلار و قیمت بند برزنتی 5950 دلار می باشد .

5 مدل محبوب ساعت امگا omega + قیمت

2-امگا کانستلیشن کو-اکسیال استیل

کمپانی امگا مدل امگا کانستلیش را در سال 1952 روانه بازار کرد . این مدل بخاطر طراحی منحصر بفردش خیلی زود طرفداران زیادی را پیدا کرد و محبوب شد .در ایران نیز هم مدل اوجینال هم مدل کپی ، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و فروش بالایی نیز دارد .

در سال 2007 امگا اولین بار از موتور کو اکسیال خود رونمایی کرد که از اصطکاک کمتر و بهره بری بیشتری نسبت به مدل های دیگر برخوردار بود .

از ویژگی های این مدل می توان به استفاده از کریستال یاقوت کبود اشاره کرد .که این کریستال منجر به ضدآب شدن ساعت و مقاومت بالا در برابر نفوذ آب گردیده است.

مدل های ساعت زنانه امگا کانستلیشن بخاطر طراحی ظریف و یاقوت های کریستال بیشتر نظر بانوان را جلب کرده است و مدل های کپی کانستلیشن نیز بخاطر شباهت بالا به مدل اورجینال در بازار ایران فروش بالایی دارند .

قیمت این مدل حدود 5400 دلار می باشد .

۳-امگا سی‌ مستر آکواترا مستر کو-اکسیال

بیشتر صنعت گران ادعا کرده اند که این ساعت از برند امگا کامل ترین ساعتی است که کمپانی امگا تا بحال تولید کرده و به مرحله فروش رسانده است .

در قاب 41 میلی متری این مدل موتور قدرتمند 8500 کو اکسیال قرار دارد که از  قابلیت های این مدل مقاومت در برابر میدان مغناطیسی تا شدت 15000 گاوس  می توان اشاره کرد.

این مدل در ایران با نام های آکوا ترا یا ساعت شماره گیری آبی نیز شناخته می شود چرا که دارای شمارنده ‌های بسیار زیبایی است که با تقلید از سبک خطوط عرشه ‌های چوبی قایق ‌ها طراحی شده است.

قیمت این مدل در حال حاضر 6000 دلار می باشد .

5 مدل محبوب ساعت امگا omega + قیمت

۴-امگا سی مستر پلنت اوشن ۶۰۰ M کوو-اکسیال

امگا بیشتر برای ساعت هایی که برای فضا طراحی کرد معروف شد اما نمیتوان از ساعت های غواصی این برند نیز چشم پوشی کرد . این مدل از گرانترین و کمیاب ترین ساعت های مچی در جهان است و همانطور که از اسمش پبداست برای استفاده در محیط اقیانوس طراحی شده است.

قاب این مدل 42 میلی متر بوده و در دور قاب زه چرخشی بکار رفته است . این ساعت مچی ، در رده ساعت های غواصی قرار می گیرد و تا عمق 600 متر زیر آب کارایی دارد.در سمت چپ قاب ساعت سوپاپ تخلیه هلیوم و پیچ و مهره آن قرار گرفته و از جنس آلوئول بوده و جهت کمک به غواصان جهت پیگیری زمان زیر آب، شاخص‌ هایی در آن بکار گرفته شده است.

یکی دیگر از ویژگی های ظاهری این ساعت این است که در طول روز به رنگ روشن دیده می شود اما با کاهش نور به رنگ سبز روشن تغییر رنگ می دهد.

قیمت کرونوگراف این مدل 10000 دلار و قیمت تک موتوره 8100 دلار می باشد .

۵-امگا دویل پرستیژ

این مدل از ساعت های کلاسیک و محبوب امگا می باشد و استفاده از این مدل در جلسات کاری و اداری گزینه ای مناسب می باشد.

این مدل از قاب 39 میلی متری و موتور کو اکسیال 2500 بهره میبرد و از مهم ترین ویژگی های این ساعت زیبا، شمارنده های متفاوت، طراحی کلاسیک ، سیستم حرکتی مکانیکی و مجهز بودن به سیستم ذخیره انرژی و زمان سنج پیچیده است.

قیمت چرمی این مدل 3750 دلار و قیمت فلزی 3850 دلار می باشد .

فروشگاه ساعت معتبر امگا

پیدا کردن یک فروشگاه ساعت اینترنتی معتبر و مطمئن شاید کمی زمان بر باشد بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید ساعت بصورت اینترنتی و حضوری دارید می توانید به سایت گالری انزو به آدرس اینترنتی https://enzogallery.com مراجعه کنید و از قیمت و مدل های ساعت امگا و دیگر ساعت های مچی اورجینال و کپی با اطلاع شوید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز