خبرگزاری کار ایران

خانم های خوش تیپ چه مانتوهایی می پوشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۸۹

بسیاری از خانم ها تصور می کنند که رمز و راز شیک پوشی در خرید و پوشیدن لباس های فاخر و گران قیمت است، اما باید بدانید هر چند این لباس ها تأثیرگذار هستند اما بسیاری از نکات وجود دارد که اگر به آنها بی توجهی کنید هرگز شیک و جذاب به نظر نمی رسید. میبایست به لباس های روزانه تان اهمیت دهید و برای انتخاب آنها وقت بگذارید.

یکی از مهم ترین آیتم ها در پوشش بانوان ایرانی مانتو است. در ادامه مطلب، به این موضوع پرداخته ایم که چه نکاتی را باید برای خرید مانتو در نظر داشته باشید تا خوش تیپ تر به نظر برسید.

انتخاب مانتو بر اساس اندام

یکی از مهم ترین رموز شیک پوشی خانم ها این است که آنها متناسب با اندام خود لباس می پوشند. برخی از لباس ها برای اندام گلابی شکل و برخی دیگر برای اندام های سیبی شکل مناسبند. لباس انتخابی خانم های کوتاه قد باید آنها را بلند تر و کشیده تر نشان دهد و خانم های چاق و تو پر نباید طوری لباس بپوشند که اندامشان از آنچه که هست، چاق تر دیده شود.

خرید کت یا مانتویی که کاملاً اندازه شما باشد، ظاهر شما را شیک تر و جذاب تر از مانتوهایی می کند که از برندهای معروف و نقوش خاص در طراحی آن استفاده شده باشد ولی به تن شما گریه کند! مانتویی که اندازه شما باشد صد در صد روی اعتماد به نفس شما را نقش دارد . به راحت و مناسب بودن آن بخصوص در فصل های گرم سال توجه کنید تا انرژی بهتری به شما و اطرافیان دهد. حتی اگر خیلی ساده و معمولی و غیر برند باشد. به همین خاطر قد و وزن در خرید هر مانتویی تأثیرگذار است. بارها مردان و زنانی را مشاهده کرده اید که بدون توجه به استایل بدنی، لباسی را انتخاب کرده اند که نه تنها شیک و جذاب نیست، بلکه این تصور را در ذهن شما ایجاد کرده که فرد تا چه حد بد سلیقه است.

وقتی ابتدا به تناسب طرح و رنگ مانتو با استایل بدن توجه کنیم، انتخاب راحت تر می شود. حتی چاق ترین یا لاغرترین افراد وقتی مانتو را بر اساس قد و وزن خود انتخاب می کنند، جذابیت خود را در نظر بیننده دو چندان خواهند کرد. باید بدانید که انتخاب بلندی مانتو با قد بانوان رابطه معکوس دارد. یعنی پوشیدن مانتو بلند برای بانوان قد کوتاه اگر الزامات و محدودیت خاصی وجود نداشته باشد، انتخاب خوبی نیست و بالعکس. مانتوهای کوتاه برای بانوان کوتاه قد، معمولاً انتخاب اثربخشی محسوب نمی شود. برای اینگونه بانوان، مانتوهای چین دار که قد متوسط داشته باشد، انتخاب بهتری خواهد بود. به بانوانی که نیم تنه پایینی آنها بزرگتر از نیم تنه بالایی است، مانتوهایی با برش راسته تا زیر زانو و طرح های عمودی توصیه می شود.

انتخاب مانتو بر اساس رنگ پوست

یکی از موضوعات مهم در انتخاب مانتو، انتخاب این پوشش با توجه به رنگ پوست است. در واقع بسیاری از کارشناسان مد و لباس توصیه می کنند که خرید لباس برای فصل های مختلف سال را بر اساس رنگ پوست انجام دهید.

کنتراست رنگی که بین رنگ و طرح مانتو و رنگ مانتو و رنگ پوست بانوان ایجاد می شود، نقش مهمی در جذابیت و شیک پوشی ایفا کرده و یکی از رازهای شیک بودن را به ارمغان می آورد. انتخاب رنگ ها و فهم رنگ ها و انرژی هر کدام، تأثیر زیادی در انتخاب لباس خواهد داشت. نوع رنگ بندی و طرح مانتویی که انتخاب می کنید، در نگاه اول تا حدودی منعکس کننده افکار و اندیشه ها و جهان بینی شما خواهد بود. پس چه بهتر که در این نگاه نخست، تصویر شاد و کاریزماتیکی از خود به بیننده منتقل کنیم. مخصوصاً که این موضوع در مصاحبه های شغلی، فعالیت های روزمره و غیره نقش بسزایی دارد.

بنابراین، باید سعی کرد که انرژی و پتانسیل رنگ ها را در انتخاب لباس ها شناخت. همچنین، درک انرژی رنگ صورت هم تأثیر بسزایی در انتخاب مانتوی ایده آل خواهد داشت. بعضاً توصیه می شود پوست های تیره، از مانتوهای رنگ روشن استفاده کنند. شاید شما هم بسیار سیاه پوستانی را دیده باشید که از رنگ های شاد در انتخاب سبک مد و لباس خود استفاده می کنند و از تضادهای رنگی برای شیک پوشی و جذاب شدن بهره می برند. رنگ های صورتی، خاکی و آبی ملایم برای بانوانی که پوست تیره دارند، انتخاب بهتری برای رنگ مانتو به ویژه در فصل های رنگارنگ بهار و تابستان است.

برای رنگ پوست های روشن، خرید مانتوهایی با رنگ های کمرنگ و روشن توصیه می شود. البته این بدان معنا نیست که نوع انتخاب رنگ مانتو را به سمت مشکی سوق دهیم. وقتی انتخاب هایی مثل قهوه ای سوخته، بژ و آبی تیره دارید و نمونه چنین مانتوهایی در بازار فراوان است، نیازی به گرایش صرف به رنگ سراسر مشکی که انرژی مطلوب را هم ساطع نمی کند، نداریم.

خانم های خوش تیپ چه مانتوهایی می پوشند

 

ست کردن مانتو با شال و روسری

مانتوهایی که طرحدار هستند، بهتر است با شال یا روسری ساده ابریشمی ست شود. با این حال، ست شدن روسری های طرحدار که البته ساده و خالی از طرح های شلوغ رنگارنگ باشد، با مانتوهای طرح ساده رنگ ملایم می تواند جذابیت بیشتری برای بانوان جوان به ارمغان بیاورد.

همچنین اگر قصد خرید مانتو مناسب زیر چادر را دارید از رنگ های تیره نزدیک به هم برای ست کردن رنگ مقنعه و چادر استفاده کنید. مشکی، یکی از رنگ های مطلوب برای ست شدن با رنگ های روشن جهت خانم های با حجاب است که پوشش چادر را انتخاب می کنند.

اگر صورتی تیره دارید و از چادر مشکی استفاده می کنید، رنگ روشن برای مقنعه انتخاب کنید و اگر صورتی روشن دارید، رنگ تیره برای مقنعه با چادر مشکی مطلوب خواهد بود. برای افرادی که پوست روشن دارند، انتخاب پوشش های سفید و کرم، معمولاً توصیه نمی شود. تضاد مشکی و روشن برای پوشش افراد باحجاب مؤثرتر خواهد بود.

 

خانم های خوش تیپ چه مانتوهایی می پوشند

توجه به رنگ در انتخاب مانتو

خانم های شیک پوش رنگ های زنانه لطیف، کمرنگ و روشن را انتخاب می کنند و با پوشیدن مانتو با رنگ های شاد و روشن شیک و زیبا می شوند، زیرا پوشیدن دائم مانتوهایی با رنگ های تیره مثل قهوه ای، طوسی، خاکستری و سیاه یکنواخت و خسته کننده است.

معمولاً در خرید مانتو برای بانوان پلاس سایز پیشنهاد می شود که از رنگ های روشن پرهیز کرده و از ترکیب رنگ های غالباً تیره استفاده کنند. همچنین این گروه از خانم ها باید سعی کنند برای لاغر نشان دادن و متمرکز نکردن نگاه بیننده به استایل خود، از مانتوهایی که طرح های افقی دارد پرهیز کنند. علاوه بر این، خانم های شیک پوش نحوه ست کردن رنگ ها را بلدند و می دانند چه رنگ هایی را با هم ست کنند.

رعایت ساده پوشی

یکی از مهم ترین رموز خانم های شیک پوش در لباس پوشیدن انتخاب لباس های ساده است. این خانم ها سعی می کنند مانند سلبریتی ها مانتوهای ساده انتخاب کنند و در عین حال شیک به نظر برسند. حتی با خرید مانتو ارزان هم می توان ظاهر مناسب و جذابی داشت.

خانم های شیک پوش بنده مد نیستند و هر لباس عجیبی را که مد می شود را نمی پوشند چون در این صورت، مسخره، وسواسی یا سطحی به نظر خواهید رسید. حتی اگر خریدن مانتوهای مطابق مد برای تان جذاب است از خرید مانتویی که مناسب اندام تان نیست یا رنگی که به شما نمی آید صرف نظر کنید. در صورتی که همه مواردی که در بالا گفته شد را در خرید حضوری و خرید اینترنتی مانتو مد نظر قرار دهید، بدون شک استایل ایده آلی خواهید داشت.

شما می‌توانید برای  خرید اینترنتی انواع مانتو و مشاهده انواع شال و شلوارجین و کیف و کفش و.. به سایت دیزی بست مراجعه کرده و از خریدتان لذت ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز