خبرگزاری کار ایران

اقتصاد آفرین (eghtesadafarin)، نسل جدید مرجع اخبار اقتصادی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۶۹

هدف سایت اقتصاد آفرین (eghtesadafarin) که هاب پایگاه های خبری به روز اقتصادی ایران و جهان می باشد، جواب دادن به نیازهای اصلی مخاطبان خاص اقتصادی بوده تا با ترویج دانش اقتصادی سهمی در پویایی هرچه بیشتر اقتصادی کشور ایران داشته باشد.

اقتصاد آفرین به عنوان مرجع اخبار اقتصادی ایران و جهان، نسل جدیدی از منبع اخبار اقتصادی به روز از رسانه های اقتصادی و پایگاه های خبری اقتصادی می باشد.

هدف سایت اقتصاد آفرین (eghtesadafarin) که هاب پایگاه های خبری به روز اقتصادی ایران و جهان می باشد، جواب دادن به نیازهای اصلی مخاطبان خاص اقتصادی بوده تا با ترویج دانش اقتصادی سهمی در پویایی هرچه بیشتر اقتصادی کشور ایران داشته باشد.

اقتصاد آفرین با شعار زندگی شادتر با پیش بینی هوشمندانه مخاطبان زیادی از عموم و آحاد جامعه، صاحبان کسب و کارها، مدیران، روسای شرکت‌ها و فعالان اقتصادی را همراه خود دارد.

اقتصاد آفرین انوع اخبار اقتصادی زیر را تحت پوشش خود دارد:

اخبار بیمه، اخبار بانک، اخبار آب و انرژی، اخبار راه و مسکن، اخبار طلا ارز و پول، اخبار اقتصاد گردشگری، اخبار بازار سهام و بورس، اخبار هواشناسی اقتصاد، اخبار کشاورزی و دامداری، اخبار صنعت خودرو سازی، اخبار صنعت فناوری اطلاعات، اخبار کارآفرینی و استارت آپ ها، اخبار بازرگانی واردات و صادرات، اخبار صنعت نفت گاز و پتروشیمی

در زیر به چند نمونه از منابع خبری که اقتصاد آفرین از آنها اخبار اقتصادی را بازنشر می دهد و مورد تایید گوگل (Google) نیز می باشند و همچنین رتبه های خوبی در الکسا (Alexa) دارند، می پردازیم.

دنیای اقتصاد

اولین منبع خبری که اقتصاد آفرین از آن اخبار اقتصادی را جمع آوری می کند دنیای اقتصاد است.

ماموریت اصلی دنیای اقتصاد، به ‌عنـوان یک گروه رسانه‌ای خبری- تحلیلی، بسط و ترویج دانش اقتصادی با هدف افزایش رفاه و کاهش فقر است.

پایبندی به اصول اقتصاد رقابتی فلسفه بنیادین دنیای اقتصاد است که همواره ثابت خواهد ماند و تغییرات احتمالی صرفا در شیوه نشر اخبار اقتصادی و ارائه تحلیل‌ها با رعایت اصول و استانداردهای حرفه‌ای خواهد بود.

دنیای اقتصاد برای ارائه تحلیل‌ها از بهترین گروه‌های تخصصی بهره می‌برد و با دقت در ارائه مطالب از عبارات و واژه‌های مناسب و بدیع استفاده می‌کند. در این راه تلاش می‌کند از خلاقانه‌ترین روش‌های ممکن با رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی استفاده کند. اصول فکری دنیای اقتصاد منشعب از نگاه علمی به مقوله‌های اقتصاد، روزنامه‌نگاری و مخاطب‌شناسی است.

دنیای اقتصاد از همان ابتدای فعالیت با نگاهی فراتر از منافع کوتاه‌مدت و با دیدی همراستا با منافع ملی که هیچ‌وقت از نگاه مخاطبان تیزبین پنهان نبود قدم در این راه نهاد.

گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد، مباحث و تحولات پیچیده اقتصادی را با ادبیاتی مناسب به عموم مخاطبان خود عرضه می‌کند؛ ولی در انجام این ماموریت به هیچ وجه کیفیت علمی مطالب را قربانی ژورنالیسم ساده انگارانه نمی‌کند.

هدف دنیای اقتصاد ارائه مفیدترین بسته‌های خبری-تحلیلی برای رویدادهای ایران و جهان به محض اطلاع از آنها است. تمرکز تحلیل‌ها روی مباحث اقتصادی و مالی است؛ اما در عین حال اخبار مهم حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و فناوری نیز منعکس می شود و از نگاه اقتصادی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. دنیای اقتصاد محصولات خود را در قالب روزنامه، هفته‌نامه، سایت فضای مجازی، همایش، آموزش، کتاب، بولتن‌های تخصصی و محصولات جانبی به زبان های فارسی و انگلیسی و در صورت لزوم به سایر زبان‌های زنده دنیا عرضه می‌کند. هدف دنیای اقتصاد انتقال صحیح، دقیق و سریع اطلاعات است تا مخاطبان قادر باشند به بهترین نحو ممکن از اخبار اقتصادی مطلع شوند.

اگر می خواهید اخبار اقتصادی ایران و جهان را یکجا مشاهده نمایید پیشنهاد می کنیم به سایت اقتصاد آفرین سر بزنید.

اقتصادنیوز

دومین منبع خبری که اقتصاد آفرین از آن اخبار اقتصادی را جمع آوری می کند اقتصادنیوز است.

سایت اقتصاد نیوز به عنوان مرجع اقتصاد ایران، ماموریت خود را در چند سطح تعریف کرده است.

در سطح نخست ارائه اخبار اقتصادی به صورت پردازش شده است، به این معنی که اخبار و تحولات اقتصادی در قالب گزارش‌های خبری- تحلیلی به مخاطبان ارائه می شود تا دید آنها از میزان اثرگذاری هر رویداد و اتفاق اقتصادی افزایش یابد.

در سطح دوم اقتصادنیوز کلیه اخبار اقتصادی را که به طور پیوسته در حال وقوع هستند تجمیع می کند، به گونه‌ای مخاطبان جدی اخبار اقتصادی از جستجو برای کسب آخرین اخبار اقتصادی هر روز بی نیاز شوند.

اگر می خواهید اخبار اقتصادی ایران و جهان را یکجا مشاهده نمایید پیشنهاد می کنیم به سایت اقتصاد آفرین سر بزنید.

اقتصاد آنلاین

سومین منبع خبری که اقتصاد آفرین از آن اخبار اقتصادی را جمع آوری می کند اقتصاد آنلاین است.

اقتصاد آنلاین به عنوان منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران، اولین سایت خبری تحلیلی اقتصاد ایران و همچنین پرمخاطب ترین رسانه اقتصادی در ایران است که به صورت لحظه به لحظه اقتصاد ایران و جهان را گزارش می‌کند.

هدف از راه اندازی اقتصاد آنلاین پاسخگویی به نیاز برآورده نشده مخاطبان در جهت دسترسی به منبع مطمئن اخبار و تحلیل های لحظه به لحظه اقتصادی ایران و جهان است. هم اکنون فعالان اقتصادی در ایران با چالش‌های فراوانی دست به گریبان هستند. یکی از این چالش‌ها نبود سیستم اطلاع رسانی مستقل و مطمئنی است که اخبار و تحلیل های اقتصادی را در هفت روز هفته و در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز در اختیار آنان قرار دهد. همانطور که می‌دانیم، نبود چنین رسانه‌ای موجبات عدم تحرک بازار اطلاعات را فراهم آورده که از عوامل ناکارایی در سیستم اقتصادی است.

اگر می خواهید اخبار اقتصادی ایران و جهان را یکجا مشاهده نمایید پیشنهاد می کنیم به سایت اقتصاد آفرین سر بزنید.

تجارت‌نیوز

چهارمین منبع خبری که اقتصاد آفرین از آن اخبار اقتصادی را جمع آوری می کند تجارت‌نیوز است.

پورتال خبری-تحلیلی تجارت‌نیوز با شعار تصویر اقتصاد در قاب دیجیتال تلاش می‌کند تصویری گویا از اقتصاد ایران و جهان ترسیم کند.

تجارت‌نیوز بنا دارد که از فرصت‌های تازه‌ای که فضای آنلاین برای نشر سریع و متنوع خبر و محتوا خلق کرده، استفاده کنیم و اخبار و اطلاعات اقتصادی و تجارت، آموزش و تحلیل اقتصادی را آسان و باکیفیت به دست مخاطبان برساند.

رسانه تخصصی تجارت‌نیوز از دل بخش خصوصی برآمده و با پایبندی به قانون‌مندی و تعادل، شفافیت و استقلال رای، تخصص و خلاقیت برآن است که بدون جهت‌گیری سیاسی و به دور از نگاه جانب‌دارانه، انعکاس‌دهنده صدای اقتصاد مردمی در ایران باشد.

اقتصاد آفرین به جز منابع ذکر شده در بالا از منابع معتبر دیگر و به روزترین خبرگزاری ها و رسانه های اقتصادی همچون خبرگزاری مهر، خبرگزاری تسنیم و گسترش نیوز و ... اخبار اقتصادی را پردازش و بازنشر می کند.

همین الان برای مشاهده بروزترین اخبار اقتصادی ایران و جهان، به منبع بازنشر اخبار اقتصادی یعنی وب سایت اقتصاد آفرین مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز