خبرگزاری کار ایران

در چه فضاهایی می‌توان از پارتیشن‌های آلومینیومی استفاده کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۱۸۹

پارتیشن‌های آلومینیومی به مجموع پارتیشن‌هایی گفته می‌شود که در ساخت آنها آلومینیوم بکار رفته است. این پارتیشن‌ها در محیط‌های اداری بیشترین کاربرد را دارند زیرا پارتیشنی سبک و دارای استحکام بالایی هستند. یکی از مواردی که این نوع پارتیشن را پرطرفدار کرده این است که می‌توان آن را با انواع پارتیشن ترکیب کرد؛شیشه سکوریت، ام دی اف و کرکره نمونه‌هایی هستند که می‌توان به زیبایی به پارتیشن‌های آلومینیومی اضافه کرد. پارتیشن‌های آلومینیومی دو نوع هستند؛ عمودی و افقی. در هردو نوع می‌توانید پارتیشن تک‌جداره و دوجداره را اجرا کنید.

اگر می‌خواهید بهترین نوع پارتیشن از نظر دوام و پایداری را داشته باشید، این نوع پارتیشن اداری بهترین انتخاب است که از سایر نوع‌های پارتیشن قیمت بالاتری دارد. یکی دیگر از علت‌هایی که این پارتیشن را پرطرفدار کرده، سبک بودن آن است.در ادامه با این نوع پارتیشن بیشتر آشنا خواهیم شد.

کاربرد پارتیشن آلومینیومی

در حال حاضر،استفاده از فلزات بسیار زیاد شده است. در بیشتر صنایع از انواع فلزات استفاده می‌شود که دارای تنوع بسیار و کاربردهای گوناگونی هستند. ویژگی‌هایی که فلز آلومینیوم را پرطرفدار کرده است عبارتند از شکل پذیری بالا، سبکی و عایق بودن در برابر دما که سبب می‌شود انرژی در به صرفه‌ترین حالت ممکن مصرف شود.

از آنجایی که آلومینیوم فلز سبکی به حساب می‌آید،می‌توانید راحت این پارتیشن را جابه‌جا کنید. یکی دیگر از مواردی که این پارتیشن را محبوب کرده، استحکام و مقاومت آن است که این ویژگی به دلیل استفاده از رنگ آنادایز که یک رنگ باکیفیت است می‌باشد. در دکوراسیون داخلی از این نوع پارتیشن استفاده کنید زیرا زیبایی خاصی را به محیط شما می‌دهد.

در چه فضاهایی می‌توان از پارتیشن‌های آلومینیومی استفاده کرد؟

انواع پارتیشن آلومینیومی

همانطور که خواندید، پارتیشن‌ها از دو نوع تک‌جداره و دوجداره تشکیل شده‌اند و هرکدام از اینها دارای ویژگی‌های مجزایی هستند. پارتیشن‌های آلومینیومی را در دونوع می‌توان سفارش داد و بسته به نوع نیاز مشتری که کدام پارتیشن را می‌خواهد ساخته می‌شود. این پارتیشن‌های آلومینیومی در پارتیشن‌هایی به کار می‌روند که ابعاد شیشه بزرگ باشد و به دید بیشتری نیاز داشته باشیم. این نوع پارتیشن به دلیل استفاده از یراق آلومینیوم، هر از چندگاهی نیاز به روغنکاری و رگلاژ دارد.

در چه فضاهایی می‌توان از پارتیشن‌های آلومینیومی استفاده کرد؟

پارتیشن‌های آلومینیومی تک‌جداره

این نوع پارتیشن از فرم آلومینیوم و جداره شیشه و یا ام دی اف ساخته شده و می‌توانید ابعاد جداره را نسبت به سلیقه و دکوراسیون شرکت تغییر دهید. ابعاد این پارتیشن، بلند تا سقف یا کوتاه می‌باشد. اندازه‌ی ام دی اف در این نوع پارتیشن‌ها 6 میلی‌متری و یا 16میلی‌متری است.

در پارتیشن تک جداره، فریم درب‌ها را به شکل خصوصی می‌سازند تا قفل و دیگر تجهیزات برروی آن نصب شود. شیشه‌هایی که در پارتیشن‌های آلومینییومی ساخته می‌شوندضخامت 4میلیمتری دارند. شیشه‌ها را می‌توانید به صورت تمام ساده، یا سند بلاست راه مات و یاتمام سند بلاست سفارش دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که پارتیشن‌های تک جداره را خاص کرده این است که می‌توانید آرم شرکت و یا اسم شرکت را روی آن به صورت سندبلاست بر روی شیشه داشته باشید.

 

ویژگی‌های پارتیشن‌های آلومینیومی تک‌جداره

1-زیبایی وصف نشدنی.

2-قابلیت نصب لگو برروی شیشه.

3-استحکام و مقاومت بالا.

4-بهترین انتخاب برای محیط‌هایی که کوچک و کم جا هستند.

5-قابلیت رنگ شیشه و ام دی اف.

در چه فضاهایی می‌توان از پارتیشن‌های آلومینیومی استفاده کرد؟

پارتیشن‌های آلومینیومی دوجداره

این نوع پارتیشن، قابلیت و امکانات بیشتری نسبت به پارتیشن تک‌جداره دارد. از قابلیت‌هایی که پارتیشن دوجداره را نسبت به پارتیشن تک‌جداره محبوب کرده، آکوستیک صدا و جذب صوتی بالاتر و هم‌چنین استحکام و مقاومت بالاتر آن است.

 

مزایای پارتیشن دوجداره

1-نصب سریع، زیبایی، قابلیت تعویض قطعات.

2-درگیر شدن فضای کمتر وقابل جابه‌جا بودن.

3-رنگ بندی بیشتر نسبت به تک‌جداره.

4-قابلیت اجرای کرکره در این نوع پارتیشن وجود دارد.

 

مزایای پارتیشن آلومینیومی

مدیران اغلب برای اینکه محیط بزرگ شرکت را به محیط‌های کوچک تقسیم کنند، از پارتیشن استفاده می‌کنند. پارتیشن بندی علاوه براینکه یک راه اقتصادی است مزایایی دیگر نیز دارد.

پارتیشن از نوع آلومینیومی به دلیل وجود فلز، بسیار سبک است و استحکام بالایی دارد. هم‌چنین به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید. این نوع پارتیشن اداری آلومینیومی، در برابر رطوبت و دما بسیار مقاوم است و دیگر ویژگی که برای محیط زیست نیز بسیار خوب است قابلیت بازیافت این نوع است.

در چه فضاهایی می‌توان از پارتیشن‌های آلومینیومی استفاده کرد؟

معایب پارتیشن آلومینیومی

یکی از عیب‌های این پارتیشن این است که در برابر پارتیشن‌های چوبی و دیگر پارتیشن‌ها ظاهر شکیلی ندارد. مورد دیگر، نوع اسکلت این پارتیشن است که هنگام باز و بسته کردن در و یا راه رفتن در محیط پارتیشن، ممکن است که سروصدا شما را اذیت کند. ساختار این نوع پارتیشن، فلز آلومینیومی است که به دلیل سبک بودن آن محبوبیت خواستی در بین مدیران دارد.

در ایران پارتیشن‌های آلومینیومی با استفاده از پروفیل‌های کلاسیک و بازاری ساخته شده است و این پروفیل‌ها خود به دو نوع تقسیم می‌شوند. 8 پر که در پارتیشن‌های تک جداره مورد استفاده قرار می‌گیرد و 8پر فلت که برای پارتیشن‌های 2جداره استفاده می‌شود.

 

5مورد از مزایای پارتیشن آلومینیومی در افزایش کارکرد کارمندان

انتخاب پارتیشن در شرکت‌هایی که در حال رشد کردن هستند انتخاب خوبی نیست. در محیط‌های اداری اگر می‌خواهید که یک بخش را به چند بخش کوچک‌تر تقسیم کنید، انتخاب پارتیشن آلومینیومی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

1-زیباشناسی

در بازار، پارتیشن‌های بسیاری وجود دارد اما در این نوع پارتیشن می‌توانید رنگ و نوع آن را تغییر دهید تا جلوه زیباتری به محیط کار شما بدهد.

2-ذخیره‌کنندگی فضا

پارتیشن‌های آلومینیومی برخلاف دیگر پارتیشن‌ها، فضای زیادی را در عرض ذخیره می‌کنند. این نوع پارتیشن ممکن است که به اندازه پارتیشن‌های شیشه‌ای و چوبی با محیط کار شما ادغام نشود ولی می‌تواند فضای شما را حمایت کند.

در چه فضاهایی می‌توان از پارتیشن‌های آلومینیومی استفاده کرد؟

3-قیمت مناسب

پارتیشن‌های آلومینیومی بهتر از دیوارهای دائمی هستند. این نوع پارتیشن‌ها ارزان‌تر از سایر هستند و نور و همچنین گرما را در محیط اتاق نگه می‌دارند. این نوع پارتیشن اداری را می‌توانید با تغییر دکوراسیون بردارید و جابه جا کنید.

4-حریم خصوصی

حریم خصوصی یکی از مواردی است که باید در طراحی دکوراسیون به آن توجه ویژه‌ای شود. در اکثر شرکت‌ها نیاز است که حریم خصوصی در شرکت وجود داشته باشد تا سرو صدا نیز کم شود.می‌توانید با استفاده از این نوع پارتیشن‌ها حریم خصوصی را برای کارمندان ایجاد کنید.

5-نورپردازی

نورپردازی یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای یک کسب و کار نیاز است. اگر یک دیوار دائمی داشته باشید نمی‌توانید از نور داخل محیط اتاق استفاده کنید؛ بنابراین نیازمند یک پارتیشن هستید. پارتیشن آلومینیومی یکی از بهترین گزینه‌هاست زیرا امکان جابه جایی دارد و نور بیشتری را نسبت به دیگر پارتیشن‌ها از خود عبور می‌دهد. همچنین استفاده از نورهای مصنوعی را تا جای ممکن کم می‌کند.

در چه فضاهایی می‌توان از پارتیشن‌های آلومینیومی استفاده کرد؟

اجزای پارتیشن اداری آلومینیومی

1-طراحی سندبلاست به انتخاب مشتری.

2-نصب کرکره آلومینیومی 16میلی‌متری در داخل پارتیشن.

3-محفظه عبور جریان برق با قابلیت دسترسی آسان و راحت.

4-فریم اصلی پارتیشن از آلومینیوم است.

5-پنل‌های داخلی پارتیشن از شیشه سکوریت 6میلی متری هستند.

6-درب پارتیشن‌ها از جنس شیشه 8میل سکوریت با ترکیب ام دی اف، مجهز به قفل و سایر تجهیزات ساخته شده‌اند.

7-پنل‌های داخلی از جنس ام دی اف به ضخامت 16میلی متر هستند.

 

قیمت پارتیشن آلومینیومی

قیمت این نوع پارتیشن نسبت به نوع شیشه و دیگر تجهیزات مصرفی، متغیر است.

در چه فضاهایی می‌توان از پارتیشن‌های آلومینیومی استفاده کرد؟

تفاوت پارتیشن‌ آلومینیوم و یو پی وی سی

1-پارتیشن‌های آلومینیومی در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاوم نیستند و برعکس آن‌ها پارتیشن‌های یو پی وی سی از مقاومت بالایی برخوردارند.

2-پارتیشن‌های آلومینیومی گرما را از خود عبور می‌دهند و رسانای گرما هستند. برعکس آن‌ها یو پی وی سی عایق حرارت و گرما است و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

3-پارتیشن‌های آلومینیومی در برابر گرما سریع از بین می‌روند ولی برعکس آن‌ها یو پی وی سی آتش نمی‌گیرد و از بین نمی‌رود.

4-مقاومت و استحکام پارتیشن یو پی وی سی از آلومینیومی بیشتر است.

در چه فضاهایی می‌توان از پارتیشن‌های آلومینیومی استفاده کرد؟

راهنمای خرید پارتیشن آلومینیومی

این نوع پارتیشن برای محیط‌های اداری به کار می‌روند و ساختار آن نیز همان‌طور که از اسمش پیداست از جنس آلومینیوم است. برای همین شامل خصوصیاتی هم‌چون سبکی، دوام و زیبایی است.

این نوع پارتیشن با چوب ام دی اف و هم‌چنین شیشه ادغام می‌شود. در دو طرح افقی و عمودی تولید می‌شود که شما می‌توانید نسبت به محیط اداره خود نوع آن را سفارش دهید. در هنگام خرید حتما به این نکات توجه داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید.

امیدواریم که مطالب بالا در انتخاب نوع پارتیشن محل کار و شرکت‌تان به شما کمک کرده باشد. همچنین توانسته باشیم بهترین را به شما معرفی کرده باشیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز