خبرگزاری کار ایران

درب اتوماتیک MIG اولین برند ایرانی درب اتوماتیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۰۹۷

قیمت درب اتوماتیک را نمی‌توان از پیش تخمین زد. زیرا، قیمت نهایی با توجه به نیاز محیط، کاربردهای درب و قطعات و جنس بخش‌های مختلف آن تغییر می‌کند.

گروه صنعتی درب اتوماتیک ایرانی ماندگار با بیش از 20 سال سابقه، در زمینه اجرای درب اتوماتیک شیشه ای، درب های اتوماتیک کرکره ای صنعتی و فروشگاهی، درب سریع بالا رونده، ، انواع مختلف درب اتوماتیک پارکینگی، راه بند، سیستمهای حفاظتی و مدار بسته فعال می باشد.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور عزیزمان ایران، پرسنل فنی و مدیران گروه دربهای اتوماتیک ماندگار را بر آن داشت تا با بهره گیری از تجربیات سالیان اخیر خود و آموزه های خود در زمینه مدیریت استراتژیک، اقدام به طراحی و تولید اولین برند ایرانی درب های اتوماتیک شیشه ای و بیمارستانی از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه با نام تجاری (MIG) - Mandegar Industrial Group همراه با 4 سال گارانتی، نماید.

درب اتوماتیک پارکینگ

عوامل مؤثر در قیمت درب اتوماتیک

قیمت درب اتوماتیک را نمی‌توان از پیش تخمین زد. زیرا، قیمت نهایی با توجه به نیاز محیط، کاربردهای درب و قطعات و جنس بخش‌های مختلف آن تغییر می‌کند. درب برقی انواع مختلفی دارد که در حال حاضر نوع شیشه‌ای گردان از همه لوکس‌تر و قیمتی‌تر است. این نوع درب اتوماتیک را معمولاً در هتل‌ها، شرکت‌های بسیار بزرگ و فروشگاه برندهای لوکس مشاهده می‌کنیم. اما تنها عامل حائز اهمیت در قیمت‌گذاری، نوع درب نیست؛ بلکه موارد زیادی هستند که قیمت نهایی را تعیین می‌کنند.

موتور

موتور قلب تپنده درب اتوماتیک است و با تولید نیروی موردنیاز درب، باز و بسته شدن آن را ممکن می‌سازد. موتور انتخابی شما باید با توجه به میزان عبور و مرور و تعداد دفعات باز و بسته شدن درب انتخاب شود. هرچه مکان نصب درب برقی شلوغ‌تر باشد، به موتور باکیفیت‌تر، قوی‌تر و بادوام‌تری نیاز است. علاوه بر این، قدرت موتور باید برای به حرکت درآوردن درب کافی باشد. برای مثال، درب کرکره‌ای که از تیغه‌های فولادی در آن استفاده‌شده باشد، به دلیل وزن زیاد تیغه‌ها به موتوری قوی جهت باز و بسته کردن درب نیاز دارد.

موتور درواقع با دستور گرفتن از ریموت یا سنسور نیرویی جهت عملکرد باز یا بسته شدن را تولید می‌کند. هرچه موتور قوی‌تر باشد، سرعت عملکرد درب اتوماتیک نیز بالاتر می‌رود. این موتور باید کیفیت و دوام مناسبی داشته باشد و اختلالی در عملکرد درب ایجاد نکند. با توجه به اهمیت بالای موتور درب برقی، هزینه زیادی بابت آن در نظر گرفته می‌شود و نوع موتور انتخابی شما نیز قیمت را تغییر می‌دهد.

تیغه‌ها در درب برقی کرکره‌ای

تیغه‌ها یکی از بخش‌های اصلی و درواقع بدنه درب کرکره‌ای هستند. جنس تیغه‌ها در قیمت نهایی تأثیر چشمگیری دارد. تیغه می‌تواند از جنس فولاد، آلومینیوم، پلی کربنات یا گالوانیزه باشد. هر یک از این تیغه‌ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند.

  • آلومینیم: تیغه‌های آلومینیمی ضد خش، سبک‌تر و ارزان‌قیمت‌تر هستند. این تیغه‌ها به دلیل سبک بودن نیاز چندانی به موتورهای قوی ندارند. تیغه‌های آلومینیمی ضدزنگ هستند و در مناطق شرجی و اماکن پرتردد کاربرد زیادی دارند. به‌صرفه‌‌ترین تیغه، نوع آلومینیومی است.
  • گالوانیزه‌ای: استحکام تیغه‌های گالوانیزه‌ای از آلومینیومی بیشتر است. اما ضد خش نیست و با ایجاد خش بر آن‌ها امکان بروز زنگ‌زدگی در آن‌ها زیاد است. از این نوع تیغه معمولاً در پارکینگ‌ها و ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود.
  • پلی کربنات یا تیغه‌های شفاف: این نوع تیغه به دلیل کاربرد زیاد و ویژگی‌هایی مانند ضد خش، ضد حریق و ضد خش بودن قیمت بالاتری دارد. پلی کربنات‌ها با طرح‌های متفاوت و جذاب، زیبایی خاصی به محیط می‌دهند.

درب اتوماتیک MIG اولین برند ایرانی درب اتوماتیک

درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک پارکینگی یک درب بزرگ برای پارکینگ است که در دو نوع کارکرد دستی و یا توسط یک موتور الکتریکی انجام می شود. گروه درب اتوماتیک ماندگار با توجه به سابقه درخشان و طولانی در این صنعت با توجه به نوع پروژه و انداره درب پارکینگ توانایی طراحی و تولید انواع درب اتوماتیک با توجه به نوع پارکینگ، ابعاد و اندازه و سنگینی درب و تعداد ترددها را دارد. تیم مهندسی درب ماندگار در خصوص انتخاب درب اتوماتیک پارکینگی مدل های مختلفی را با توجه به کاربرد آن پیشنهاد خواهد دارد.

درب اتوماتیک پارکینگی گروه دربهای اتوماتیک ماندگار در مدلهای درب اتوماتیک ریلی (300 تا 2200 کیلوگرم)، درب اتوماتیک زیر سقفی، درب اتوماتیک سکشنال و دو لنگه بازویی (هر لنگه 400 کیلو تا 6 متر عرض) عرضه می گردد. این درب اتوماتیک ساخت کمپانی DEA ایتالیا (220 و24 ولت) می باشد و قابلیتهای ویژه ای همچون نصب باتری، مرکز کنترل دیجیتال، دوسرعته و حساس به مانع و ... را دارا می باشد.

درب اتوماتیک پارکینگی گروه دربهای اتوماتیک ماندگار دارای 36 ماه گارانتی می باشند

چرا درب اتوماتیک ماندگار MIG

  • گروه درب های اتوماتیک ماندگار با سابقه ای درخشان در زمینه اجرا و نصب انواع درب اتوماتیک از جمله درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک پارکینگی، راهبند ها، درب های محافظ سکو مترو آماده مشاوره و اجرای پروژه در تمامی شهر های ایران است.

LARISCO.IR

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز