خبرگزاری کار ایران

راز افزایش درآمد با تله مشاور و تله پرداخت «هایفون» چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۰۴۸

با تله مشاور به مشتریان خود مشاوره بدهید و با تله پرداخت هزینه آن را دریافت کنید. این دو محصول جدید هایفون، می تواند بهره وری مجموعه شما را بیشتر کند. امروزه با گسترش بستر اینترنت، کسب و کارها می توانند در یک زمان کوتاه امکانات زیادی را به مجموعه خود اضافه و ارتباطات موثرتری را در سازمان خود تجربه کنند؛ از مشاوره آنلاین گرفته تا فروش محصولات!

حوزه تلفن هم از این تغییر مستثنی نیست و هر روز شاهد پیشرفت آن هستیم. مرکز تلفن های اینترنتی یا خطوط تلفن اینترنتی امروزه به کمک کسب و کارها برای تجربه یک ارتباط موثر آمده اند.

تلفن امروزه بخش جدایی ناپذیر از مردم و کسب و کارها است و می تواند قابلیت هایی را برای سازمان ها ایجاد کند که شاید بسیاری از این امکانات بر عموم مردم پوشیده باشد. هایفون پس از ارائه امکاناتی از قبیل مرکز تلفن ابری و خط تلفن ابری امروز با دو محصول تله پرداخت و تله مشاور برای کسب و کار شما پیشرفت و افزایش فروش را به ارمغان آورده است.

در این مقاله به تفصیل از این امکانات و مزیت های آن به خصوص معجزه تلفیق این دو محصول صحبت می کنیم.

تله مشاور هایفون، یک دفتر مشاوره مجازی

پلتفرم تله مشاور این امکان را برای شما فراهم می کند که از طریق تلفن به مشتریان و مخاطبان خود مشاوره دهید، حتی از راه دور! سیستم تله مشاور به مشاوران شما این قابلیت را می دهد تا بدون حضور در محل فیزیکی بصورت تلفنی مراجعین خود را در زمینه تخصصی کسب و کارشان مشاوره دهند.

در حقیقت شما با این امکان یک دفتر کاری مجازی برای مجموعه خود افتتاح می کنید و در هزینه های خرید و یا اجاره یک ملک بعنوان دفتر کار صرفه جویی زیادی انجام می دهید. از قابلیت های این پلتفرم می توان به امکان دورکاری کارمندان با مدیریت کامل تماس ها و کیفیت پاسخگویی اپراتورها اشاره کرد.

همچنین به کمک پلتفرم تله مشاور می توانید به مشاوران خود این امکان را بدهید که در زمان مشخص و دلخواه خود با مشتریان شما در تماس باشند. و پلتفرم اختصاصی خودشان را داشته باشند و در صورت تمایل، مکالمه های ضبط شده خود را مرور کنند. مشتریان شما نیز می توانند با کارت شارژی که در ابتدای مکالمه خریداری کرده اند به راحتی با مشاور انتخابی خود تماس بگیرند و یا سوابق و مدارک خود را در سیستم مجازی مشاوره تلفنی بررسی کنند.

 

راز افزایش درآمد با تله مشاور و تله پرداخت «هایفون» چیست؟

مزایای تله مشاور که باید بدانید

  • عدم نیاز به مکان فیزیکی
  • قابلیت ضبط و ثبت مکالمات
  • قابلیت مدیریت و نظارت بر مکالمات
  • قابلیت جابجایی مکانی و عدم نیاز به دفتر فیزیکی
  • امکان کسب درآمد از طریق تلفن
  • پنل گزارش گیری تماس ها
  • پشتیبانی از وب سرویس
  • عدم نیاز به سخت افزار
  • راه اندازی آسان و سریع
  • رابط کاربری ساده و جذاب

با تله پرداخت هایفون پرداختی سریع و امن بدون نیاز به اینترنت را تجربه کنید

تله پرداخت یکی از راه های آسان و سریع پرداخت از طریق تلفن است. شما می توانید علاوه بر دریافت مشاوره بصورت تلفنی، هزینه ویزیت مشاوره خود را نیز به کمک تلفن همراه و یا ثابت بپردازید.

جالب است بدانید؛ سیستم پرداخت تلفنی نیازی به وارد کردن تاریخ انقضا و CVV2 ندارد! تله پرداخت بین مرکز تلفن سازمان و تلفن ثابت مشتری قرار می گیرد و در نهایت به سیستم بانکی متصل می شود و پرداخت از طریق تلفن و تنها با گذراندن چند مرحله ساده و کوتاه انجام می پذیرد.

شاید شما هم از افرادی باشید که دغدغه محرمانگی اطلاعات حساب بانکی خود را دارند و از روش های پرداخت غیر حضوری خودداری می کنند! اما باید این نوید را به شما بدهیم که اطلاعات محرمانه مشتری در این روش پرداخت کاملا محفوظ مانده و مشتری می تواند بدون حضور فیزیکی پرداخت خود را انجام دهد. سیستم تله پرداخت در حقیقت سیستم واسط بین مشتری و بانک است. تله پرداخت به دلیل سرعت بالا، مورد توجه قشر قابل توجهی قرار می گیرد، به خصوص قشری که اینترنت ندارند یا در استفاده از اینترنت محدودیت دارند.

 

راز افزایش درآمد با تله مشاور و تله پرداخت «هایفون» چیست؟

چرا از تله پرداخت استفاده کنیم؟

  • بیشتر مواقع مشتری بعد از شنیدن صدای تلفن گویا و یا کارشناس فروش تصمیم به پرداخت می گیرد اما به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و یا نزدیک نبودن به عابر بانک ها پرداخت وجه را به زمان دیگری موکول می کند و این موضوع گاها موجب از دست رفتن مشتری می گردد. بنابراین با تله پرداخت، سریع و بی دردسر پرداخت صورت می گیرد.
  • پرداخت های زیر صد هزار تومان را بدون نیاز به گرفتن رمز دوم پویا، همان لحظه دریافت کنید. با این اوصاف شما اگر محصول یا خدماتی با هزینه کمتر از صد هزار تومان ارئه می دهید، بدون درگیر شدن با قانون جدید بانک ها برای دریافت رمز دوم پویا، با رمز دوم ثابت مشتری هزینه را دریافت کنید.
  • بسیاری از مشتریان شما یا به اینترنت دسترسی ندارند و یا میانسال می باشند و امکان استفاده از اینترنت را ندارند. شما با تله پرداخت می توانید راهکاری آسان و بدون دردسر را برای مشتریان میانسال خود فراهم نمایید.
  • در فروش، عدم فوت وقت و سرعت در مجاب کردن مشتری به خرید محصول از ویژگی های مثبت تلقی می شود. لذا با استفاده از تله پرداخت، هوشمندانه کسب درآمد کنید و به فروش خود سرعت ببخشید.
  • پرداخت بصورت تلفنی
  • تسهیل در درآمد
  • دارای مستندات فنی
  • قابلیت پرداخت بدون اطلاعاتی از قبیل CVV2 و تاریخ انقضا
  • بدون نیاز به سخت افزار
  • راه اندازی و واگذاری سریع سامانه تله پرداخت
  • تسویه حساب خودکار و آنی

تلفیق تله مشاور و تله پرداخت چه تاثیری در کسب و کار ما دارد؟

با تلفیق این دو امکان تلفنی می توانید بعد از مشاوره دادن به مشتری خود، چه مشاوره های حقوقی و روانشناسی و چه مشاوره درباره محصولات یا خدمات خود، در همان لحظه پرداختی بصورت تلفنی از طرف مشتری خود داشته باشید. هر دو این امکانات بر بستر تلفن صورت می گیرد و کسب درآمد شما را سرعت می بخشد.

چطور می توانیم برای خرید تله پرداخت و تله مشاور اقدام کنیم؟

هایفون با ارائه این امکانات به کمک متخصصان جوان خود در این حوزه، کار را برای شما آسان کرده است. کافیست با مراجعه به سایت هایفون سفارش خود را برای تهیه این پلتفرم ثبت نمایید و یا از طریق تماس با کارشناسان هایفون در ارتباط باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز