خبرگزاری کار ایران

بهبود رتبه سایت با سئو در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۹۶۳

سئو شامل فعالیت‌هایی است که در داخل و خارج از وبسایت انجام گرفته و هدف از این فعالیت‌های اصولی، بهبود رتبه وبسایت برای موتور‌های جستجو علی‌الخصوص گوگل می‌باشد تا با این کار افراد بیشتری از وب سایت بازدید کرده، مدت زمان بیشتری را در سایت سپری کنند. با این عمل می‌توانیم کسب وکار و خدمات خود را برای مشتریان بالقوه بهتر ارائه کرده، همچنین افراد بیشتری را برای معرفی خدمات خود جذب نماییم. طبیعتا در نتیجه این فعالیت‌های حساب شده می‌باشد که میزان مشتری‌ و کاربران زیاد شده و مستقیما اینکار به افزایش درآمد منجر می‌شود.

تاثیر سئو در کسب‌وکارها و افزایش درآمد

ممکن است یک کسب و کار خوب در یکی از محلات شهر ارومیه داشته باشید، اما این پتانسیل را در خود می‌بینید که پیشرفت کار خود را افزایش دهید و احتمالا شروع به ایحاد وبسایت اینترنتی برای ارائه خدمات و محصولات خود می‌کنید. اما در حین ایجاد وبسایت بهتر است به این نکته توجه داشته باشد که راه‌اندازی یک وبسایت تنها کاری نیست که منجر به افزایش فروش و درآمد شما گردد. انجام سئو در ارومیه برای وب سایت ایجاد شده همان موردی است که در مرحله بعد از راه‌اندازی وبسایت اهمیت پیدا می‌کند.

در بهینه‌سازی یک وبسایت برای موتورهای جستجو عوامل بسیار زیاد و گاها پیچیده‌ای دخیل می‌باشند و گفتی است سئو تنها افزودن محصولات وبسایت برای یک فروشگاه اینترنتی نمی‌باشد! تولید محتوا، لینک‌سازی های اصولی داخلی و خارجی بخش عمده فعالیت سئو است. اما این مسئه به اندازه‌ای نکات و جنبه‌های مختلفی را شامل می‌شود که یک زمینه کاملا تخصصی می‌باشد.

این موضوع برای کسب‌و‌کارهای حرفه‌ای بسیار حیاتی بوده و اگر اصول حرفه‌ای آن رعایت نشود نه تنها تاثیری در افزایش جایگاه و درآمد وبسایت نخواهد داشت بلکه موجب جریمه شدن سایت توسط گوگل و در نهایت زیان مالی افراد می‌شود. در عوض تاثیر فعالیت‌های سئو به گونه‌ای است که اگر از ابتدا بازار هدف آن مشخص شده و استراتژی آن به خوبی انجام بگیرد، تاثیر بسیار ارزشمندی برای فعالیت تجاری خواهد داشت.

لذا به منظور کسب نتیجه بهتر، بررسی دقیق رقبا و انجام اصولی این کار توصیه می‌شود از مشاوره سئوکاران حرفه‌ای که تجربه کاری خوبی در این زمینه دارند بهره گرفته شود. توجه به این نکته نیز بسیار ضروری می‌باشداه؛ بهتر است هزینه انجام گرفته برای امور سئو سایت خود را یک سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند قلمداد کنید که نتیجه بسیار متفاوتی برای سایت و همچنین افزایش درآمد و فروش شما خواهد داشت.

بهبود رتبه سایت با سئو در ارومیه

فعالیت‌های اصلی سئو

بعد از آشنایی مختصر با تاثیر سئو برای وب سایت‌ها و کسب‌وکارهای خود، در ادامه در زمنیه فعالیت‌های اصلی سئو توضیحاتی ارائه خواهیم کرد. اساسا سئو به سه بخش عمده زیر تقسیم بندی می‌شود:

سئو تکنیکال یا  Technical SEO: این بخش از سئو که بلافاصله بعد از طراحی سایت اهمیت پیدا می‌کند به منظور شناسایی هرچه بهتر محتوای وبسایت برای موتورهای جستجو می‌باشد و مستقیما بر خزش موتورهای جست و جو در وبسایت و به دنبال آن ایندکس سریع صفحات تاثیر می‌گذارد. سرعت سایت، گواهینامه SSL، سایت مپ و غیره از موارد مهم این بخش از سئو می‌باشد.

سئو داخلی یا On-Page SEO : بعد از انجام سئو تکنیکال، امور سئو داخلی اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند زیرا موضوع اصلی آن داخل سایت بوده و جایی است که کاربران به طور مستقیم با آن سر و کار خواهند داشت. موتورهای جست‌وجو نیز به همه این موارد اهمیت بسیار ویژه‌ای داده و هرچقدر این موارد به خوبی رعایت شوند نتیجه بهتر و سریعی در افزاش جایگاه سایت به دنبال دارد.

مواردی همچون سایت کاربرپسند، محتوای منحصر به فرد، وبسایت واکنش گرا که در موبایل و تبلت نیز به خوبی نمایش داده شود، سرعت وبسایت، لینک‌های داخلی اصولی و موارد دیگری که هر یک جایگاه به خصوصی در سئو دارند از موضوعات اصلی سئو داخلی می‌باشد.

سئو خارجی  Off-Page SEO: با انجام دو بخش قبلی بر روی وبسایت، سایت شما راه‌اندازی شده و محیط کاربرپسند و مفیدی خواهد داشت. تا اینجای کار نیز به خوبی تاثیر زیادی برای گوگل به دنبال دارد. اما زمانی که بخواهیم به این فرایند سرعت ببخشیم یعنی وبسایت خود را هرچه بیشتر در معرض دید مشتریان و عموم کاربران قرار دهیم، موضوع سئو خارجی اهیمت پیدا کرده و نقش به سزایی در این امر خواهد داشت. زمینه فعالیت سئو خارجی واقعا گسترده بوده و بسته به موضوع و محتوای یک وبسایت استراتژی آن نیز به کلی عوض می‌شود. اما به صورت کلی لینک‌سازی خارجی موضوع کلیدی آن می‌باشد!

انجام پروژه‌های سئو در ارومیه با شرکت ریکان تک

شرکت ریکان تک با بهره‌مندی از متخصصان این حوزه، آگاهی از اصول حرفه‌ای سئو و سال‌ها تجربه در زمینه طراحی انواع وبسایت و پیشبرد پروژه‌های مختلف سئو را برای انواع وبسایت‌های شرکتی، فروشگاهی، شخصی، پزشکی وغیره در سطح شهر ارومیه، کشور و کشورهای خارجی انجام داده و تجربه بسیار موفقی در این زمینه دارد. این شرکت با آگاهی و شناخت از بازار هدف صنایع مختلف در ارومیه و استان همچنین شناسایی نیاز مشتریان خدمات خود را به بهترین صورت ممکن ارائه می‌نماید.

ریکان تک قبل از انجام هر پروژه‌ای با نیاز سنجی مشتریان و بررسی کامل بازار هدف و رقبا، استراتژی مناسب آن کسب‌وکار را مشخص کرده و با ارائه مشاوره رایگان، دانش مشتری را از فرایند انجام کار هرچه واضح‌تر افزایش می‌دهد. در نهایت با توافق طرفین برنامه راهبردی سئو تدوین شده و در بازه زمانی مناسب اجرا می‌شود.

بهبود رتبه سایت با سئو در ارومیه

هزینه‌ انجام پروژه‌های سئو

تخمین هزینه سئو یک وبسایت بدون بررسی کامل استراتژی و وضعیت سایت، تقریبا ممکن نیست و نیاز مبرمی به بررسی پارامترهای مختلف از جمله وضعیت وبسایت، نیاز مشتری، بازار هدف و رقبای کسب‌وکار دارد. و بعد از بررسی موارد مرتبط با توجه به هزینه‌ای که مشتری تقبل می‌کند برنامه آن تدوین می‌شود. در زیر مهمترین مواردی را که در تعیین هزینه سئو می‌توان لحاظ کرد، ذکر کرده‌ایم:

  • میزان سختی کلمات کلیدی سایت
  • مدت زمان هدف مشتری
  • وضعیت فعلی وبسایت
  • میزان قدرت رقابت پذیری سایت
  • و غیره

به منظور کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه می‌توانید از مشاوره رایگان شرکت ریکان تک بهره‌مند شوید و آشنایی بیشتری با جزئیات سئو و نحوه انجام کار داشته باشید. بدین منظور می‌توانید به آدرس اینترنتی ریکان تک مراجعه کرده و فرم مربوطه را پر کنید و یا با شماره تلفن 04433652480 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز