خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین مدل ‌های قفل دیجیتال کاداس

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۹۲۹

برای کمک به شما در انتخاب صحیح بهترین مدل‌ های قفل دیجیتال کاداس این مقاله را در نظر گرفتیم؛ در ادامه همراه ما باشید.

مهم است که اطمینان حاصل کنید که ورودی‌های خانه تان به درستی محافظت شده تا وسایل و خانواده شما در امنیت باشند. انتخاب صحیح قفل درب باعث می‌شود تا راه‌های ورودی خانه شما به راحتی در دسترستان قرار داشته باشد؛ اما در برابر متجاوزان بسته بماند. قفل‌های دیجیتال درب شامل مکانیزمی ‌حرفه‌ای برای دو دکمه درب و زبانه قفل است که می‌تواند در برگیرنده ویژگی‌های دیگری مانند ورود بدون کلید، اتصال wi_fi یا صفحه کنترل لمسی باشد. بیشتر قفل‌های سنتی موجود در بازار به یک کلید برای باز کردن قفل احتیاج دارند؛ اما اگر کلیدهای خود را گم کنید؛ می بایست با یک قفل ساز تماس بگیرید تا بتوانید به آن محل وارد شوید.

بنابراین قفل درب می‌بایست در حالی که شما را ایمن نگه می‌دارد؛ باید بتواند دسترسی آسان شما و اعضای خانواده‌تان را فراهم ‌کند. از این رو به صراحت می‌توان گفت با نصب قفل دیجیتال کاداس بسیاری از مشکلات قفل‌های مکانیکی از بین رفته و آسایش و امنیت کاربر به راحتی فراهم می‌شود.

 محبوب ترین مدل‌ های قفل دیجیتال کاداس

کمپانی Kaadas بزرگ‌ترین تولیدکننده قفل دیجیتالی درب در جهان است که در حال حاضر با ارائه بهترین مدل‌ های قفل‌های دیجیتال می‌تواند امنیت هر ساختمانی را بالا ببرد. محصولات این برند با طراحی زیبا و چشمگیر و دارا بودن امکاناتی نظیر سنسور اثر انگشت سوئدی غیرقابل حک، تکنولوژی رمز جعلی، تشخیص چهره سه‌بعدی، تکنولوژی رمز ادمین، اتصال به گوشی همراه یا ریموت کنترل از راه دور، قفل کودک و... توانسته توجه و محبوبیت زیادی را در بین رقیبان خود در بازار قفل دیجیتال کسب کند.  بهترین مدل‌ های قفل دیجیتال کاداس از نظر کاربران عبارتند از: 

 مدل‌های دستگیره‌دار قفل کاداس 

مدل‌های  L7 و S8 دستگیره‌دار قفل دیجیتال کاداس از جمله گزینه‌های عالی می‌باشند که کاربران از استفاده آنها بسیار راضی هستند. البته مدل‌های مشابه زیادی نیز وجود دارد که اکثر آن‌ها دارای رمز، کارت، اثر انگشت و کلید مکانیکی هستند؛ اما این مدل‌ها بنا به دلایلی که در ادامه خواهیم گفت مقبولیت خاصی پیدا کرده اند. 

برند کاداس همواره سعی نموده تا با ارائه محصولات دیجیتال پیشرفته، امنیت قفل درب را برای مشتریان خود فراهم کند. هدف این کمپانی ارائه محصولاتی مطابق با تکنولوژی روز دنیاست، که تا کنون توانسته در این راه موفقیت‌های چشمگیری نیز کسب نماید.

 قفل کاداس مدل L7

معرفی بهترین مدل ‌های قفل دیجیتال کاداس

از جمله محصولات محبوب این برند می‌توان به قفل دیجیتال L7 کاداس اشاره نمود، که علاوه بر زیبایی، ویژگی‌های منحصر به فردی را ارئه می‌دهد. همانطور که از ظاهر آن پیداست، در طراحی قفل L7 از دستگیره‌های قدیمی ‌الهام گرفته شده است. با این تفاوت که دستگیره مجهز به یک صفحه لمسی ضد خش بوده که امکان دسترسی کاربر را به منزل یا محیط کار از طریق اثر انگشت و رمز فراهم می‌کند. طراحی دستگیره قفل دیجیتال کاداس مدل L7 کاملا مثال زدنی ا‌ست. به این شکل که هنگام تماس دست بر روی دستگیره، به طور ناخودآگاه شست دست بر روی سنسور قرار گرفته و در باز می‌شود. بنابراین اگر به دنبال یه گزینه نوستالژیک مدرن هستید؛ این مدل را فراموش نکنید.

قفل دیجیتال کاداس مدل  S8

معرفی بهترین مدل ‌های قفل دیجیتال کاداس

قفل دیجیتال اثر انگشتی کاداس مدل S8 دارای سنسور اثر انگشت سوئدی بوده که قابلیت تشخیص زنده بودن فرد را داشته از این سو به هیچ عنوان قابل حک نیست. قفل کاداس مدل اس ۸ قابلیت ذخیره سازی ۱۰۰ یوزر با اثر انگشت‌های متفاوت را دارد.

همچنین این قفل دیجیتال قابلیت اضافه شدن ریموت کنترل را داشته و شما می‌توانید به وسیله این ویژگی برای منشی و یا منزل خود، دسترسی با امنیت بالاتری را فراهم کنید. دارا بودن قابلیت‌های بیشمار دیگری مانند قفل مهمان، سنسور اثر انگشت، رمز ادمین، کارت هوشمند و کلید مکانیکی سبب شده کاربران رضایت خاطر زیادی از این محصول داشته باشند. 

 قفل دیجیتال کاداس مدل پول و پوش

علاوه بر انواع قفل ستگیره‌دار، برند کاداس مدل‌هایی از سری پول و پوش نیز دارد که تا کنون مورد توجه تعداد زیادی از کاربران قرار گرفته است. از معروف‌ترین مدل‌های پول و پوش این برند بی نظیر می‌توان به مدل K7 که قدیمی‌تر بوده و مدل K9 که به‌روز و بسیار مدرن است و مدل KX که قیمت و امکانات بالایی دارد؛ اشاره کرد.

 قفل دیجیتال کاداس مدل K9 

از قابلیت‌های فنی قابل توجه مدل K9 می‌توان به قابلیت روشن شدن صفحه کلید با صدا یا بدون صدا، سیستم امنیت خروج و سیستم ضد شوک آن اشاره داشت. البته دستگیره دیجیتال کاداس دارای دو عدد کارت KEY TAG می‌باشد که می‌تواند تا 100 عدد کارت را به قفل شناسایی کند. منبع تغذیه این دستگیره دیجیتال از طریق باتری‌های قلمی‌AA  و بدون نیاز به سیم‌کشی برق تامین می‌شود. یک هفته قبل از تمام شدن باتری دستگاه به شما هشدار می‌دهد تا باتری را تعویض کنید. با خرید دستگیره دیجیتال کاداس مدل K9 از یک محصول با ویژگی‌های بی نظیری همچون متریال داخلی آلومینیوم وabs، قابلیت ثبت 100 اثر انگشت، دارابودن 100 کارت حافظه، 10 رمز و 4 زبانه ضد برش بهره‌مند خواهید شد. 

 قفل دیجیتال کاداس مدل KX

به جرات می‌توان گفت قفل و دستگیره دیجیتال پوش و پول مدل کا ایکس تی برند کاداس، منحصر به فرد ترین قفل دیجیتال از نظر تکنولوژی به کار رفته در جهان است. استفاده از شیشه گوریلا گلس ٣ توسط قدرتمندترین تولید کننده صنعت شیشه جهان، شرکت کورنینگ نیویورک که ۴٠ درصد مقاوم تر از گوریلا گلس بوده و گوریلا گلس نیز ٣٠٠درصد مقاوم تر از شیشه‌های معمولی می‌باشد؛ از بارزترین ویژگی این قفل دیجیتال کاداس است. این تکنولوژی در زیبایی و طراحی این قفل نیز بسیار تاثیر گذار بوده؛ از این رو صفحه تاچ آن فوق العاده حساس و دقیق است. 

دیگر قابلیت این شماره یک جهانی، سنسور اثر انگشت نیمه‌ هادی سوئدی است که می‌تواند در کسری از ثانیه بدون کوچک‌ترین خطایی کاربران قفل را شناسایی کند. کارت‌های مایفر و همچنین ریموت کنترل این محصول کد شده بوده؛ از این رو غیر قابل حک می‌باشند. کلید مکانیکی این قفل دیجیتال بی نظیر در گرید سوپر B قرار داشته که امنیتی برابر بانک ایجاد می‌کند. لازم است خاطر نشان کنیم برند کاداس، تنها برندی هست که کلیدهای مکانیکی قفل‌ها را در بسته بندی پلمپ همراه با شماره سریال قرار می‌دهد. بنابراین هنگام خرید از کپی نشدن کلیدها اطمینان خواهید داشت. 

بد نیست بدانید مغزی ٣ زبانه این قفل ضد برش بوده و تحمل نیروی ۶٠٠٠ نیوتون را دارد. در زمان استفاده از این قفل هوشمند در صورت نصب یک برنامه بر روی تلفن خود، هنگامی‌تلفن نزدیک قفل باشد به طور خودکار قفل آن باز می‌شود. این ویژگی سبب می‌شود تا در مواقعی مانند حمل کودک و یا خرید هفتگی، نیازی به جستجوی کلید در در کیف خود نداشته باشید و براحتی قفل برای شما باز شود. این محصول قابلت اضافه شدن ماژول زد ویو را دارد؛ که مکمل تمام قابلیت‌های آن خواهد بود. 

به طور کلی مد نظر داشته باشید برای نصب قفل و دستگیره بر روی انواع درب چوبی و ضد سرقت، دستگیره و قفل دیجیتال کاداس می‌تواند انتخاب مناسبی قلمداد شود. سطح امنیتی که این محصول به کاربر ارائه می‌کند؛ در کنار قیمت مناسب و گارانتی بی نظیر آن توسط کمپانی کاداس، همگی توانسته تا سهم زیادی از رضایت مشتریان این محصول را به خود اختصاص دهد. گارانتی کمپانی کاداس که البته توسط شرکت آداک در ایران به مشتریان عرضه می‌شود؛ تضمینی برای قطعات بکار رفته و کیفیت عالی این محصول است. برای کسب اطلاعات بیش تر درخصوص هر یک از محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز