خبرگزاری کار ایران

سنگینی سایه کرونا در زمان تعمیر لوازم برقی در منزل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۴۹۶

از مزایای تعمیر لوازم برقی در منزل می­ شود به سه دلیل عمده اشاره کرد اولین مزیت این است که خود شما نظاره گر تعمیر جاروبرقی یا تعمیر ماکروفر یا تعمیر ماشین لباسشویی و... در منزل خود هستید و به تمام مراحل تعمیر نظارت خواهید کرد.

به دلیل رقابتی بودن خدمات تعمیرات لوازم برقی مثل تعمیر جاروبرقی، تعمیر ماکروفر، تعمیر ماشین لباسشویی و... شرکت‌ها و اشخصات فعال در حوضه تعمیرات لوازم برقی به این باور رسیده اند که ارائه خدمات در منزل مثل تعمیر جاروبرقی در منزل، تعمیر ماکروفر در منزل می‌تواند جزوی از مزایا رقابتی با سایر همکاران خود باشد.

از طرفی استفاده از خدمات در محل یا در منزل مثل تعمیر ماشین لباسشویی، برای خدمت گیرنده بسیار بهتر از آن روش سنتی است که تعمیرات در کارگاه یا نمایندگی انجام شود.

حال امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا، استفاده از خدمات در منزل به دلیل رفت و آمد تعمیرکاران به داخل منزل با چالش مواجه شده است که تاثیر زیادی در جریان درآمدی تعمیرکاران لوازم برقی گذاشته است.

آیا تعمیر لوازم برقی به صرفه است؟

با توجه به وجود برندهای مختلف و قیمت­های سر سام آور وسایل برقی، طبیعتا ارزان ترین روش برای استفاده مجدد از لوازم برقی تعمیر آنهاست برای مثال اگر جاروبرقی شما خراب شود بهترین راه حل در زمان کرونا چه خواهد بود؟

سنگینی سایه کرونا در زمان تعمیر لوازم برقی در منزل

با توجه به اینکه اکثر مراکز تجاری و اداری و... در قرنطینه و تعطیل هستند و اکثر فروشگاه­ها و مغازه­ها و سازمان­های اداری در تهران و شهرستان ها بخاطر وضعیت قرمز تعطیل شده­اند، بهترین راه حل این است که کارهایی مثل تعمیر جاروبرقی، تعمیر ماکروفر، تعمیر لباسشویی در منزل صورت پذیرد.

با توجه به این که قیمت لوازم منزل چند برابر رشد داشته و به همین خاطر از نظر اقتصادی مردم توانایی خرید دوباره لوازم برقی را ندارند و یکی از آسانترین و مقرون به صرفه ترین کارها تعمیر جاروبرقی یا تعمیر ماشین لباسشویی و سایر لوازم برقی خواهد بود.

چرا که علاوه بر هزینه ­های حمل و نقل و جابجایی، کلی زمان ماندن در ترافیک و رفتن در مکان های شلوغ که احتمال مبتلا شدن به کرونا بسیار بالا می­رود و علاوه بر صرف هزینه های بالا برای بارگیری و کرایه وانت، سلامتی خودتان را نیز به خطر خواهد ­افتاد.

به همین خاطر تعمیر جاروبرقی در منزل به چند دلیل سودمند می­باشد:

  • اول اینکه مستقیما با تماس با نمایندگی تعمیر جاروبرقی، نیروی تکنسین با رعایت پروتکل های بهداشتی به محل اعزام می­شود.
  • دوما از صرف هزینه­های بارگیری و کرایه وانت و... جلوگیری می­شود.
  • سوما سلامتی شما به خطر نمی­افتد.
  • چهارما در سریع ترین زمان ممکن خرابی و تعمیر جاروبرقی انجام می­شود.

مزایای تعمیر لوازم برقی در منزل

از مزایای  تعمیر لوازم برقی در منزل می­ شود به سه دلیل عمده اشاره کرد اولین مزیت این است که خود شما نظاره گر تعمیر جاروبرقی یا تعمیر ماکروفر یا تعمیر ماشین لباسشویی و... در منزل خود هستید و به تمام مراحل تعمیر نظارت خواهید کرد.

مزیت دومی که دارد تعمیرجاروبرقی، تعمیر ماکروفر، تعمیر ماشین لباسشویی و... در زمان کوتاه تری انجام خواهد شد، چرا که وسیله برقی یکبار به نمایندگی تعمیر جاروبرقی فرستاده شود و تعمیر صورت پذیرد و دوباره از نمایندگی وسیله را به منزل عودت دهند پروسه زمانبری را طی خواهد کرد.

مزیت سوم این است که در زمانی که لوازم برقی  برای تعمیر به نمایندگی‌ها فرستاده می­شود در حین حمل و نقل، امکان صدمه دیدن بدنه وسایل برقی وجود خواهد داشت و به دلیل حساس بودن خانوم های خانه، بهتر است که تعمیر لوازم برقی در منزل صورت پذیرد.

اهمیت بالای لوازم برقی در آسایش و آرامش زندگی انسان ها باعث شده است که هر روزه استفاده بیشتر از وسایل برقی جز لاینفک کارهای روزمره قرار گیرد، مثلا استفاده از جاروبرقی و ماکروفر و ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و... به بالاترین حد خود رسیده است و در زمان کرونا با توجه به قرنطینه شدن اکثر کسب و کارها، انسان ها باید ساعات زیادی را در قرنطینه به سر ببرند و همین در خانه ماندن باعث استفاده بیشتر از وسایل برقی خواهد شد و با بالا رفتن زمان استفاده از وسایل برقی، زمان مستهلک شدن وسایل هم بالا می­رود و استفاده از وسایل خدماتی منزل منوط به تعمیر جاروبرقی و تعمیر ماکروفر و تعمیر ماشین لباسشویی و... خواهد بود.

تعمیر یا تعویض قطعات لوازم برقی؟

با توجه به طول عمر مفید هریک از وسایل برقی، قبل از خریدن وسایل جدید به این فکر کنید که آیا تعمیر لوازم برقی به صرفه است یا تعویض وسایل برقی؟

چون در برخی از اوقات طول عمر معین و مفید قطعات طی نشده می توان با تعمیر کردن ماشین لباسشویی، جاروبرقی، ماکروفر و ... دوباره مثل روز اول از آن لوازم برقی به خوبی استفاده کرد.

طبق چارت سازمان استاندارد ایران طول عمر مفیدی که به صورت میانگین برای وسایل برقی در نظر گرفته شده است به ترتیب عبارتند از: جاروبرقی 7سال و ماشین لباسشویی 10سال، یخچال 13 سال، فریزر 11سال، ماشین ظرفشویی 9سال، تلویزیون 5سال و... می­توان اشاره نمود.

البته تعمیر جاروبرقی و تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر ماکروفر و... بستگی به مراقبت و شرایط نگهداری و کیفیت برند و قطعات آنها دارد هرچقدر زمان کمتری از دستگاه­های برقی استفاده شود به طبع عمر مفید بیشتری نیز خواهد داشت.

افزایش قیمت تعمیر لوازم برقی به چه عواملی بستگی دارد؟

افزایش قیمت تعمیر لوازم برقی به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین این عوامل را با هم بررسی خواهیم کرد:

اولین عامل تجربه و تخصص نیروی تکنسین تعمیر لوازم برقی می باشد چرا که هرچقدر تکنسین مجرب تر و آگاهی بیشتری داشته باشد از تعویض قطعاتی که نیاز به تعمیر دارند خودداری خواهد نمود و این باعث جلوگیری از صرف هزینه های گاها هنگفت خواهد شد.

دومین عامل در هنگام تعویض قطعات استفاده از قطعات اصلی است، چون اگر به هر دلیلی نیروی تکنسین از قطعات تقلبی استفاده نماید کار به خوبی پیش نمی­رود و دوباره باعث خراب شدن قطعات دیگر نیز خواهد شد.

سومین عامل با مراجعه نیروی تکنسین در محل از صرف هزینه های جانبی جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز