خبرگزاری کار ایران

بررسی ساندبار جی بی ال بار 5 مولتی بیم | Jbl bar 5.0 multibeam

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۸۸۲

رنگ مشکی و مات آن با تمامی دکوراسیون های مجموعه هم خوانی دارد. این محصول از ظاهری ساده و شیک بهره برده است به همین دلیل با خیال راحت می توانید در نشیمن خود کنار سایر تجهیزات دکوری از آن استفاده کنید.

ایلنا؛ ساندبار جی بی ال بار 5 مولتی بیم، یکی از جدیدترین و لاکچری ترین محصولات کمپانی JBL است. جی بی ال در ساخت و طراحی سیستم های صوتی مانند اسپیکر، ساندبار، هدفون، ایرفون و ... تبحر خاصی دارد. این مدل از ساندبار JBL در بزرگترین نمایشگاه حوزه تکنولوژی یعنی CES و در سال 2021 برای اولین بار رونمایی شده است.

این محصول یک ساندبار دالبی اتموس است و جزو اولین ساندبارهایی است که به این تکنولوژی مجهز شده است. این محصول از کیفیت و قدرت بسیار بالایی نیز برخوردار است. مهم ترین ویژگی این ساندبار، تولید صدایی فراگیر و عمیق است که می تواند در تمام فضای اطراف شما پخش شود و به اصطلاح یک حالت سه بعدی برای شما ایجاد کند.

در ادامه به بررسی تخصصی تر این ساندبار خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید ساندبار جی بی ال بار 5 مولتی بیم را دارید خواندن این مقاله می تواند به شما کمک شایانی کند.

ساندبار مولتی بیم، یک ساندبار با کیفیت

  • ویژگی های فیزیکی: ساندبارهای Jbl bar 5.0 multibeam به راحتی می توانند جایگزین اسپیکرهای ایستاده کلاسیک و ساندبارهای کتابی قدیمی در یک مجموعه شوند. طراحی این محصولات به شکل مکعب مستطیل و نازک است به همین دلیل به راحتی در تمامی نقاط مجموعه شما جای می گیرد. این محصول را می توانید به راحتی روی میزهای تلویزیون خود قرار دهید. زیرا وزن کمی دارند و به میز شما فشار وارد نمی کنند. اگر جای به خصوصی برای این ساندبار در نظر نگرفته اید می توانید آن را بر روی دیوار نصب کنید. براکت های مخصوص نصب، همراه این محصول ارائه شده اند.

رنگ مشکی و مات آن با تمامی دکوراسیون های مجموعه هم خوانی دارد. این محصول از ظاهری ساده و شیک بهره برده است به همین دلیل با خیال راحت می توانید در نشیمن خود کنار سایر تجهیزات دکوری از آن استفاده کنید.

این محصول تنها از طریق سیم به منبع تغذیه متصل می شود و هیچ گونه باتری ندارد. عدم وجود باتری، سیم و پورت شارژ را نیز حذف می کند. به این ترتیب برای روشن کردن دستگاه به جریان برق شهری نیاز دارید. در واقع منبع تغذیه این ساندبار برق است. با توجه به این که این تجهیزات تنها از برق شهری استفاده می کنند، همواره باید نزدیک پریز برق باشند.

اگر فضای کافی برای نگهداری اسپیکرهای بزرگ و قدیمی را ندارید، بهتر است اسپیکر پر قدرت Jbl bar 5.0 multibeam را جایگزین آن ها کنید. زیرا ابعاد آن بسیار متناسب و کوچک است. این ابعاد از کیفیت این محصول کم نکرده است.

لازم به ذکر است که ظاهر این ساندبار جی بی ال به مدل های قبلی این شرکت و هم چنین به دیگر مدل های هم رده موجود در بازار شباهت دارد. عامل مهمی که سبب تفاوت آن شده است، ویژگی های فنی این محصول است. که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

بررسی ساندبار جی بی ال بار 5 مولتی بیم | Jbl bar 5.0 multibeam

  • ویژگی های فنی: کیفیت و قدرت ساندبار های جی بی ال مدل Jbl bar 5.0 multibeam از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. ساندبار جی بی ال مدل مولتی بیم سری 5، قدرتی معادل 8 بلندگو و یا بیشتر دارد. قابلیت MultiBeam این محصول زیر نظر هارمن است که به پنج بلندگوی پسیو مجهز شده است. این محصول حتی بدون ساب ووفر نیز صدای باس بسیار قوی از خود تولید می کند. به همین دلیل دوستداران موسیقی هیپ هاپ می تواند با خیال راحت از طرق این ساندبار به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند.

عدم وجود ساب ووفر یک مزیت برای این مدل از ساندبار های جی بی ال محسوب می شود زیرا وزن بسیار کم و قیمت مقرون به صرفه ای را برای این محصولات فراهم کرده است.

در سایر ژانرهای موسیقی نیز ساندبار Jbl bar 5.0 multibeam عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. زیرا صدای تولید شده توسط آن ها خنثی است و تمامی سطوح فرکانسی را در بر می گیرد.

در میان تمامی ساندبارهای موجود در بازار، تنها Jbl bar 5.0 multibeam و برای اولین بار از فناوری Virtual Dolby Atmos مجازی استفاده کرده است. به لطف اسپیکرهای Multibeam جی بی ال سری 5، می توانید نشیمن و مکان زندگی خود را به یک سالن سینما و یا سالن کنسرت تبدیل کنید. 

استفاده از ویتورال دالبی اتموس، سبب تولید یک افکت مشابه دالبی می شود. در واقع تکنولوژی Virtual Dolby Atmos، یک افکت مشابه دالبی ایجاد می کند به همین دلیل به آن اصطلاحاً دالبی مجازی نیز گفته می شود. همین امر سبب شده است تا قیمت اسپیکرهای جی بی ال مدل Multibeam  5نسبت به سایر اسپیکرهایی که به سیستم دالبی واقعی مجهز شده اند، بسیار کمتر باشد.

به عنوان مثال ساندبار جی بی ال بار ورژن 9 می تواند صدای دالبی واقعی و بسیار با کیفیتی تولید کند. اما اگر تولید صدای دالبی در کنار قیمتی مقرون به صرفه برای شما مهم است، بدون شبک ساندبار Jbl bar 5.0 multibeam گزینه مناسب تری برای شما است.

این اسپیکر به طور کلی از پنج درایور مجزا استفاده می‌کند. سه درایور اصلی آن در جلوی اسپیکر و دو درایور دیگر آن در گوشه های راست و چپ ساندبار قرار گرفته است. این امر سبب می شود تا صدا در تمامی جهات منعکس شود. برای متصل کردن دستگاه خود به این اسپیکر می توانید از اتصال با سیم و یا بدون سیم استفاده کنید. این محصول به درگاه ‌های ارتباطی نظیر ایر پلی ۲ اپل، بلوتوث و کروم کست مجهز شده است که اتصالی بی سیم و راحت را برای شما فراهم می کنند. یکی از بهترین ویژگی های ساندبار Jbl bar 5.0 multibeam مجهز بودن به دستیار مجازی آمازون الکسا است. به کمک این قابلیت می توانید فرمان های خود را به صورت صوتی و با صدای خود برای این اسپیکر ارسال کنید.

سخن پایانی

محصولات شرکت JBL از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. این محصول یه ساندبار بی نقص و با کیفیت است که با خرید آن به دیگر محصولات صوتی نیاز نخواهید داشت. این ساندبار، هم برای مشاهده فیلم و هم برای گوش دادن به موسیقی گزینه مناسبی است. خصوصیات داخلی این محصول، حی بی ال مولتی بیم 5 را به یک ساندبار کامل و همه کاره تبدیل کرده است. برای خرید ساندبار Jbl bar 5.0 multibeam به مراکز معتبر مانند سایت تهران اسپیکر مراجعه کنید. خرید از فروشگاه های اینترنتی معتبر همچون تهران اسپیکر، اطمینان شما را بابت اصلی و اورجینال بودن کالا افزایش می دهد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز