خبرگزاری کار ایران

قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۸۷۸

با توجه به اینکه قهوه سوپریم گانودرما پرطرفدار ترین و محبوب ترین طعم در بین قهوه های گانودرما ست بیشترین تنوع قیمتی در بین فرآورده های گانودرما را در رابطه با قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز مشاهده می کنیم.

ایلنا؛ شاید شما هم نام گانودرما را شنیده باشید. گانودرما نام قارچیست که در دو سه سال گذشته زیاد به گوش رسیده و زیاد با آن برخورد داشته ایم و دیگر کمتر کسی پیدا می شود که با عنوان گانودرما غریبه باشد؛ از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام گرفته تا سایتهای اینترنتی و افرادی که اقدام به فروش آن می کنند همه و همه معرف گانودرما و فرآورده های آن می باشند که باعث شناخت بیشتر آن در کشورمان شده اند. در ایران تنها تولید کننده ی استاندارد فرآورده های گانودرما شرکت دکتر بیز می باشد که انحصارا اقدام به تولید و عرضه ی فرآورده های قارچ گانودرما کرده است.

اما نکته ی حائز اهمیت در باره ی این محصولات و فرآورده های گانودرما ی تولید شده توسط شرکت بیز قیمتهای متفاوتی است که ممکن است مصرف کننده با آن برخورد داشته باشد و قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز را با عدد های مختلف و متفاوتی در سایتهای اینترنتی و یا پیج های اینستاگرامی مشاهده کندبه راستی این همه اعداد و ارقام مختلف برای قیمت قهوه گانودرما بیز از کجا آمده و دلیلش چیست؟

قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز

وقتی صحبت از تولید یک محصول انحصاری می شود طبیعتا نباید انتظار مشاهده ی محصول مشابه آن را در بازار داشته باشیم چرا که محصول تولیدی انحصاری دارد. قهوه های گانودرما هم از آن محصولاتی هستند که به شکلی کاملا انحصاری توسط یک شرکت در ایران تولید می شوند پس این محصول انحصاری دارای یک قیمت مشخص و مصوب برای فروش هست که توسط همان شرکت تولید کننده تعریف شده است. پس میتوان نتیجه گرفت که قیمت قهوه دکتر بیز باید در تمامی مراکز عرضه ی این محصول یکسان باشد آن هم دقیقا به همان اندازه ای که شرکت اصلی آن را تعریف کرده است.

با توجه به اینکه قهوه سوپریم گانودرما پرطرفدار ترین و محبوب ترین طعم در بین قهوه های گانودرما ست بیشترین تنوع قیمتی در بین فرآورده های گانودرما را در رابطه با قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز مشاهده می کنیم.

قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز

در واقع قیمت قهوه گانودرما سوپریم بیشترین اختلاف قیمتی را در بین مراکز عرضه کننده ی این محصول داشته است که عمدتا این اختلاف قیمت قهوه گانودرما سوپریم با دلایلی از جمله خرید حداقل چند بسته از این محصول توجیه می شود تا خیلی غیر عادی جلوه نکند.

اما باید این موضوع را خاطر نشان کنیم که این محصول و تمامی محصولات انحصاری شرکت بیز به هیچ وجه کاهش قیمت در رابطه با تعداد بالای خرید محصولات را ندارند و قیمت یک بسته از این محصولات با قیمت پنجاه بسته از این محصولات هیچ تفاوتی ندارد.

قیمت قهوه موکا گانودرما

دومین طعم پر طرفدار در بین قهوه های گانودرما قهوه موکا گانودرما می باشد که اتفاقا اختلاف قیمتی زیادی هم از قیمت قهوه موکا گانودرما را می توانیم در بازار مشاهده کنیم که همانند قهوه سوپریم این اختلاف قیمت گانودرما موکا نیز با عناوینی از جمله خرید پَک های سلامتی به صورت یکجا و یا خرید بیش از یک بسته از این محصول توجیه می شود.

قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز

دانستن این موضوع که یک محصول انحصاری در هر بازاری فقط و فقط یک قیمت مصوب دارد و نمی توان آن را با قیمت های مختلف عرضه کرد کمک می کند تا با آگاهی و اطمینان بیشتری اقدام به خرید محصولات کنیم.

لازم به ذکر است که در حال حاضر قهوه های گانودرما دکتر بیز به شکلهای تاریخ گذشته و نمونه های دست کاری شده و غیر اصلی با همان بسته بندی و وکیوم اصلی در بازار های مختلف از جمله پیجهای اینستاگرامی و سایتهای فروشگاهی و واسطه ای مانند دیجی کالا، ترب و... عرضه می شود.

لذا برای جلوگیری از ضرر مالی و به خطر انداختن سلامتی خود از تهیه و مصرف محصولات و فرآورده های گانودرما از مراکز غیر تخصصی و با قیمتهای نا متعارف اکیدا خودداری کنید.

سایت گانودرما دات آی آر به نشانی ganuderma.ir نمایندگی مستقیم محصولات دکتر بیز را دارا می باشد. در این سایت تازه ترین تولیدات شرکت دکتر بیز از جمله قهوه گانودرما با تخفیف رسمی شرکتی به فروش می رسد. لذا شما می توانید تازه ترین تولیدات دکتر بیز را با تخفیف رسمی (پایین تر از قیمت روی جلد) مستقیما و بی واسطه از شرکت دکتر بیز خریداری نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز