خبرگزاری کار ایران

دیبا سازان باران، مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، ال جی و دوو

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۵۷۰

تعمیرگاه مجاز دیبا با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تعمیر، نصب و سرویس لوازم خانگی ال جی، دوو، سامسونگ، اسنوا و... خدمات خود را به صورت آنلاین و در محل ارائه می‌دهد.

توجه داشته باشید که مجموعه بزرگ ما با بیش از 4 شعبه در شرق، غرب، شمال و جنوب به صورت گسترده خدمات خود را در تمامی نقاط تهران ارائه می دهد. تعمیرگاه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، بوش، ال جی، دوو و... به عنوان یکی از تعمیرگاه های مجاز مرکزی زیر نظر اتحادیه لوازم خانگی فعالیت می کند. این مجموعه مجوز رسمی و قانونی تمامی فعالیت های خود را از اتحادیه دریافت کرده است.

تمامی این موارد موجب شده است که تعمیرگاه معتبر ما برای رفاه حال مشتریان خود و سرعت بخشیدن به فرایند تعمیر، نصب و سرویس، خدمات خود را به صورت آنلاین و در محل شما ارائه دهد. با این کار شما می توانید به صورت مستقیم بر کار تکنسین ها و تعمیرکاران ما نظارت داشته باشید. همچنین از دیگر مزیت های مجموعه ما می توان به ارائه برگه گارانتی به مشتری اشاره کرد که این کار برای جلب رضایت شما عزیزان صورت گرفته است.

نحوه تماس فوری با تعمیرگاه دیباسازان

هنگامی که لوازم خانگی تان دچار نقص فنی می شوند و یا نیاز به سرویس پیدا می کنند، برای جلوگیری از آسیب بیشتر باید با تعمیرگاه تخصصی ما تماس بگیرید و مشکل را با کارشناسان ما در میان گذارید. برای تماس با مجموعه، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین می توانید با تکمیل فرم موجود در سایت، درخواست اعزام تعمیرکار را ثبت نمایید.

خدمات تعمیرگاه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، ال جی و دوو

تعمیرگاه معتبر ما تمامی خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. این خدمات که تمامی برند های سامسونگ، ال جی و دوو را در بر می گیرد عبارت است از:

  • تعمیر، نصب و سرویس انواع مدل های لباسشویی
  • تعمیر، نصب و سرویس انواع مدل های ظرفشویی
  • تعمیر، نصب و سرویس یخچال، یخچال فریزر، یخچال دوقلو و ساید بای ساید
  • تعمیر، نصب و سرویس تلویزیون
  • تعمیر، نصب و سرویس ماکروفر، سولاردام و ماکروویو
  • تعمیر، نصب و سرویس کولرگازی
  • تعمیر، نصب و سرویس جاروبرقی

کافی است با کارشناسان ما در مجموعه در ارتباط باشید تا اگر مشکل لوازم خانگی تان، کوچک و قابل حل بود آنها با مشاوره رایگان راه حل رفع آن را در اختیارتان گذارند.

دیبا سازان باران، مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، ال جی و دوو

توجه داشته باشید که برند های سامسونگ، ال جی و دوو از معروف ترین و مرغوب ترین برند های داخل بازار هستند و نمی توان تعمیر آنها را به دست فردی سپرد که مهارت و تجربه کافی را در این زمینه ندارد.

چرا باید به تعمیرگاه مجاز دیباسازان باران اعتماد کنیم؟

تعمیرگاه ما متشکل از بهترین و با سابقه ترین تکنسین ها و تعمیرکاران است که با دقت و مهارت بالا کار تعمیر لوازم خانگی را انجام می دهند. تعمیرکاران مجموعه ما هر ماه در دوره های آموزشی شرکت می نمایند تا تسلط لازم را جهت تعمیر جدید ترین لوازم خانگی دارا باشند. از دیگر ویژگی های بارز مجموعه ما ارائه خدمات پس از فروش است تا رضایت شما عزیزان را کسب نماییم.

لازم به ذکر است که بگوییم، مجموعه مجاز ما اولویت خود را رضایت مشتری قرار داده است. همین امر موجب شد تا ما خدمات خود را به صورت آنلاین و در محل ارائه دهیم. شما می توانید با یک تماس، تعمیرکار مجرب و متخصصی را در محل خود اعزام نمایید. یا این ویژگی منحصر به فرد شما دیگر نیازی به پیمودن مسیر های طولانی برای پیدا کردن تعمیرگاه مجاز ندارید و همچنین دیگر نیازی به حمل دستگاه به مراکز تعمیر نیست.

ویژگی تکنسین های مجموعه دیباسازان باران

  • تکنسین ها و تعمیرکاران مجموعه ما بروزترین دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی را گذرانده اند
  • تمرکز بالا در انجام کار
  • صبور بودن و برخورد مناسب با مشتری
  • پاسخ به تمامی سوالات مشتریان با روی خوش و محترمانه
  • تمامی قطعات استفاده شده توسط تعمیرکاران ما اصل و اورجینال می باشد
  • شما پس از اتمام کار تعمیرات، می توانید از تعمیرکار فاکتور رسمی دریافت کنید
  • در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانید بلافاصله با کارشناسان ما تماس بگیرید
  • مشتریان پس از اتمام کار می توانند برگه ضمانت کار تعمیرکار را دریافت نمایند
  • تکنسین های مجموعه ما سابقه و مهارت بسیار بالایی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارا هستند
  • مهم ترین مزیت این تعمیرکاران، سر وقت بودن و حاضر شدن در سریع ترین زمان در محل شما می باشد

دیبا سازان باران، مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، ال جی و دوو

مزایای استفاده از خدمات دیباسازان باران

مشتریانی که همیشه با ما در ارتباط بوده اند از مزیت های مجموعه ما بهره مند شده اند. مزایای استفاده از خدمات ما عبارت است از:

  • استفاده از خدمات تعمیر و سرویس دستگاه موجب می شود که دستگاه شما طول عمر بیشتری داشته باشد
  • استفاده از خدمات ما این اطمینان خاطر را به شما می دهد که دستگاه همانند روز اول کار می کند
  • با استفاده از خدمات ما شما از قطعات اصل و اورجینال بهره مند می شوید و این مزیت می تواند موجب افزایش طول عمر چند برابری دستگاه تان شود
  • با استفاده از خدمات ما می توانید از تخفیفات ویژه ای که در سایت قرار می گیرد استفاده نمایید
  • از دیگر مزیت های استفاده از خدمات ما شفاف سازی هزینه ها و مهم تر از همه مقرون به صرفه بودن آنها است

تعمیرگاه تخصصی دیبا با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا، خدمات خود را ارائه می دهد. همچنین این تعمیرگاه خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ، ظرفشویی ال جی و تمامی برند های موجود در بازار را به صورت تخصصی انجام می دهد.

کافی است یک بار به ما اعتماد کنید و تا سال ها با استفاده از لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و... از اینکه به ما اطمینان کرده اید رضایت داشته باشید. از مهم ترین مزیت هایی که تعمیرگاه گستره ما را از دیگر تعمیرگاه های دیگر متمایز می کند، هزینه های پایین و مقرون به صرفه تعمیرات است. همچنین با افزایش روز افزون قیمت لوازم خانگی بهتر است در نگهداری از آنها دقت و توجه لازم را داشته باشیم.

منبع: https://dibarepairs.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز