خبرگزاری کار ایران

مدرسه انرژی اتمی از بهترین مدارس تیزهوشان تهران را بهتر بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۴۶۲

در سیستم آموزشی ایران هم مثل خیلی از کشورهای دیگر مدارس مختلفی با شرایط کمی و کیفی گوناگون وجود دارد. مدارس دولتی، نیمه دولتی، هیئت امنایی، خصوصی و غیر انتفاعی و... انواع مختلفی از همین مدارس هستند. همین مسئله باعث شده دست خانواده‌ها برای انتخاب مدرسه متناسب با بودجه‌شان باز باشد.

قاعده کلی طبقه‌بندی مدارس به این شکل است که مدارس دولتی و کاملا رایگان تقریبا می‌توان گفت همیشه حداقل امکانات را برای دانش‌آموزان تامین می‌کنند. مدارس گفته شده به ترتیب هزینه و شهریه بیشتری دارند و به طور کلی هرچه این مدارس هزینه بیشتری از خانواده‌ها دریافت کنند، امکانات و خدمات آموزشی و رفاهی بیشتری در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند.

مدارس تیزهوشان هم یکی از انواع مدارس موجود در نظام آموزشی کشور هستند که نسبت به مدارس دولتی شرایط بسیار متفاوتی دارند. از امکانات آموزشی و رفاهی مختلف تا اجرای متدهای گوناگون آموزش برای دانش‌آموز، همه‌وهمه این مدارس را به مدارس برتری تبدیل کرده‌اند که استعداد و توانمندی دانش‌آموزان را به بهترین شکل شکوفا می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین مدارس تیزهوشان تهران را به شما معرفی کنیم.

نگاهی به کیفیت عملکرد مدارس تیزهوشان

مدرسه تیزهوشان به مدرسه‌ای گفته می‌شود که نسبت به مدارس عادی سبک تدریس نوین، سطح علمی بسیار بالا، امکانات و تجهیزات علمی متنوع، وسایل کمک آموزشی حرفه‌ای، امکانات رفاهی و خدمات آموزشی متفاوت، دبیران باتجربه و کارآمد و... دارند. این مدارس گاها دولتی، اما بیشتر مواقع به صورت امنایی و حتی خصوصی اداره می‌شوند و اصلا منشا دولتی ندارند.

در تهران از این نوع مدارس حداقل به اسم زیاد است و برای انتخاب مدرسه درست باید شناخت درستی هم از مدرسه داشته باشید. مدرسه انرژی اتمی یکی از بهترین نمونه‌های حاضر در تهران است که فقط دانش‌آموزهایی با سطح نمره بالا، شرایط درسی خوب و به اصطلاح استعداد درخشان را ثبت نام می‌کند و با ارائه آموزش‌های متفاوت نوع تحصیل آن‌ها را تغییر می‌دهد. اما این مدرسه دقیقا چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخچه مدرسه و شرایط انرژی اتمی

مدرسه انرژی اتمی زیر نظر سازمان انرژی اتمی کشور و موسسه صنعت هسته‌ای کشور اداره می‌شود. این مدرسه درواقع برای هدفندی و ارتقای سطح علمی دانش آموزهای مستعد ایجاد شد و به همین دلیل نیز به بهترین نحو توانسته دانشمندان با استعدادی را به سیستم هسته‌ای کشور تقدیم کند.

اگر بخواهیم سه هدف اصلی این مدرسه را نام ببریم، می‌توان به هدفندی دانش‌آموز، ارائه برنامه و ارائه مشاوره دقیق در این مدرسه اشاره کرد. کارد دفتر، مدیریت و آموزش این مدارس عزم خود را جزم کرده‌اند که ایران حداقل در زمینه آموزش و کشف استعدادهای درخشان مشکلی نداشته باشد

هرچند مدرسه انرژی اتمی شعب متعددی در پایتخت دارد، اما شعبه اصلی این مدرسه بیشترین امکانات را داشته و تمرکز اصلی پرسنل هم بر همان شعبه است. این شعبه مرکزی در محله امیرآباد تهران قرار دارد و امکانات رفاهی و آموزشی قابل‌توجهی برای دانش‌آموزان فراهم کرده است.

سطح علمی مدرسه انرژی اتمی

با کمی جست‌وجو در فضای مجازی می‌توانید متوجه شوید که این مدرسه و دانش‌آموزان آن چه جایگاهی در المپیادهای سالانه کشوری و بین‌المللی دارند. همین امر نشان می‌دهد که این مدرسه سطح علمی بسیار خوبی دارد، زیرا دانش‌آموز ضعیف نمی‌تواند به رتبه‌هایی در کنکور یا المپیادها برسد.

خروجی‌های درخشان و قابل‌توجه این مدرسه آن را به یکی از قطب‌های آموزشی کشور تبدیل کرده است که رقابت با دانش‌آموزان آن سخت خواهد بود.

شرایط ثبت نام در مدرسه انرژی اتمی

این مدرسه به لطف امکانات رفاهی و آموزشی ممتاز، نتایج درخشان و عملکرد فوق‌العاده، محبوبیت و متقاضیان زیادی دارد. به همین دلیل برای پذیرش دانش‌آموزان در هر سال تحصیلی آزمون‌های مختلفی را برگزار می‌کند تا دانش‌آموزان برتر را انتخاب کند.

اگر فرزند شما با این آزمون، نحوه سوال‌ها و شرایط آن‌ها آشنا و مسلط نباشد، نمی‌تواند برای قبولی در این مدرسه شانسی داشته باشد. پیشنهاد می‌دهم با دریافت مشاوره از گروه آموزشی کاراتدریس، این چالش را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. گروه کاراتدریس یکی از معروف‌ترین، کارآمدترین و بهترین گروه‌های آموزشی به ویژه در زمینه تدریس ریاضی است که دانش‌آموزهای زیادی را به این مدارس فرستاده است.

هرچه از مدرسه انرژی اتمی به عنوان ویژگی برتر یاد کنیم، کم گفته‌ایم. مدرسه‌ای برتر در زمینه‌های علمی و تحصیلی که نه تنها به امکانات رفاهی بی‌توجه نیست، بلکه در سطح یک هتل به دانش‌آموزها رسیدگی می‌کند. در این مدرسه کتابخانه‌ای مجهز با چندین جلد کتاب، اتاق‌های کامپیوتر حرفه‌ای، سالن‌های ورزشی همراه با سرویس دوش و حمام، کلاس‌های هوشمند، شرایط مناسب استخر، ژیمناستیک، فوتبال، سالن‌های کنفرانس و سالن‌های آزمایشگاهی ساخته شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

هرچند مدرسه انرژی اتمی تنها سراغ استعدادهای برتر می‌رود، اما خیلی‌ها می‌گویند این مدرس پتانسیل آن را دارد که دانش‌آموزی تنبل و دور از ورزش را به یک ورزشکار حرفه‌ای تبدیل کند. در مدرسه انرژی کلاس‌های اختیاری و بعضا اجباری ورزشی متفاوتی نیز وجو دارد که فقط مخصوص دانش‌آموزهای کم تحرک بوده و برای افزایش نشاط و شادی آن‌ها است.

راهکار تضمین‌شده قبولی در مدرسه انرژی اتمی

اگر قصد انتخاب مدرسه‌ای در سطح آموزش، علمی و رفاهی بسیار بالا را دارید، مدرسه انرژی اتمی بهترین گزینه برای شما خواهد بود؛ اما فراموش نکنید برای قبولی در این مدرسه راه سختی در پیش دارید.

در صورتی که می‌خواهید قبولی در آزمون ورودی مدرسه انرژی اتمی را برای خود تضمین کنید، همین حالا با تیم حرفه‌ای تدریس خصوصی ریاضی کاراتدریس تماس بگیرید و برنامه درسی خود را با آن‌ها تدوین کنید تا بهترین نتیجه را از آزمون این مدرسه برتر بگیرید. چرا که این تیم حرفه‌ای بر شیوه آموزش، تدریس، امتحان و سوالات آزمون ورودی این مدرسه تسلط کافی دارد و بهترین راهنما برای شما خواهد بود.

شاید با حضور در فضای آموزشی و رقابتی این مدرسه با فشاردرسی و روانی  بیشتری مواجه شوید، اما مطمئنا بعدها ثمره تلاش خود را به شیرین‌ترین شکل ممکن خواهید دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز