خبرگزاری کار ایران

کشاورزی خاص؛ تولیدکننده محصولات و سبزیجات گلخانه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۳۱۹

در این مطلب برخی از محصولات فروشگاه کشاورزی خاص را معرفی خواهیم کرد تا از آن‌ها مطلع شوید و در صورت مناسب بودن آن‌ها با نیازتان به خرید آن‌ها بپردازید.

سبزیجات و محصولات گلخانه‌ای تازه

همان‌طور که می‌دانید امروزه سبزیجات میکروگرین ها و گیاهان جایگاه ویژه‌ای را در رژیم غذایی انسان‌ها به دست آورده‌اند؛ به طوری که بسیاری از افراد بخش وسیعی از غذاهای خود را از میان سبزیجات و گیاهان انتخاب می‌کنند. حال موضوعی که در این رابطه وجود دارد، انتخاب و خرید سبزیجات و گیاهان با کیفیت و ارگانیک است. در این راستا باید فروشگاهی را برای خرید سبزیجات و گیاهان انتخاب کنید که از کیفیت محصولات آن مطمئن هستید؛ بنابراین ما به شما فروشگاه کشاورزی خاص را پیشنهاد می‌دهیم.

این فروشگاه محصولات گوناگونی را برای شما آماده کرده و شما می‌توانید به راحتی انواع سبزیجات گلخانه‌ای را از این فروشگاه در بالاترین کیفیت تهیه کنید.

ویژگی دیگری که این فروشگاه برای مشتری‌های خود در نظر گرفته، این است که شما می‌توانید در این فروشگاه انواع محصولات و سبزی‌ها که شاید در جای دیگری آن‌ها را پیدا نکنید را به راحتی بخرید و استفاده کنید. از جمله محصولات این فروشگاه می‌توان به انواع کاهو سالادی، فرانسوی، لولوروزا، رنگی، فیسالیس، کلم کیل، لیتل جم، اوکلیف، انواع نعناع، بی بی اسفناج، روکولا، خردل، ریحان ایتالیایی، سورل، جعفری و انواع گیاهان دارویی اشاره کرد.

این فروشگاه که در کرج واقع شده است، محصولات را با بهترین بسته بندی و کیفیت به تمامی شهرها ارسال می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه از محصولات گوناگون آن مطلع شوید و متناسب با نیازی که دارید، خرید خود را انجام دهید. در ادامه برخی از محصولات فروشگاه کشاورزی خاص را معرفی خواهیم کرد تا از آن‌ها مطلع شوید و در صورت مناسب بودن آن‌ها با نیازتان به خرید آن‌ها بپردازید.

محصولات گلخانه‌ای فروشگاه کشاورزی خاص                                                                         

محصولات گلخانه‌ای از جمله محصولاتی به حساب می‌آیند که می‌توان آن‌ها را در تمام فصول سال کشت کرد. فروشگاه کشاورزی خاص نیز شرایطی را فراهم آورده تا بتواند محصولات گوناگونی را به صورت گلخانه‌ای در اختیار مشتری‌ها قرار دهد؛ البته دقت داشته باشید که محصولات گلخانه‌ای این فروشگاه همگی تازه و ارگانیک هستند و مصرف آن‌ها می‌تواند برای افراد مناسب باشد.

از جمله محصولات گلخانه‌ای فروشگاه کشاورزی خاص می‌توان انواع کاهو، انواع سبزیجات، انواع صیفی‌جات، انواع نشا و انواع گیاهان دارویی را نام برد. همچنین باید متذکر شد که هر یک از این دسته‌ها خود شامل مواردی دیگر می‌شوند که در ابتدای متن به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. حال به بررسی برخی از محصولات خاص و ویژه این فروشگاه می‌پردازیم.

انواع سبزیجات و محصولات 

نعنا فلفلی

نعنا فلفلی از مدل‌های گوناگون نعنا به حساب می‌آید که طعم آن در مقایسه با مدل‌های دیگر کمی تندتر و تیز تر به نظر می‌رسد. همچنین نعناع فلفلی نسبت به مدل معمولی آن آبدارتر است. از همین جهت و با توجه به این ویژگی‌ها شما می‌توانید از این نعنا برای تهیه و پخت بسیاری از سالادها و غذاها استفاده کنید.

این محصول در دو مدل خشک و تازه قابل تهیه است و از آنجایی که طعم و عطر خاصی را به غذا و نوشیدنی می‌بخشد، بسیار مورد توجه واقع شده؛ البته نکته جالب در رابطه نعنا فلفلی استفاده از آن در صنعت‌های گوناگونی چون ساخت خمیر دندان، صابون، محصولات آرایشی و دهان‌شویه‌ها است. در کنار تمامی موارد می‌توان به خاصیت این گیاه در برطرف کردن مشکلاتی چون حالت تهوع، سردرد و بهبود سرماخوردگی نیز اشاره داشت.

نعنا لیمویی یا موهیتو

از دیگر محصولات فروشگاه کشاورزی خاص که بسیار مورد توجه واقع شده، می‌توان به نعنا موهیتو یا لیمویی اشاره کرد. این مدل از نعنا در مقایسه با نوع معمولی از برگ‌هایی کشیده، براق و تیره‌تر برخوردار است و طعم آن بین تند و شیرین به نظر می‌رسد و از آنجایی که می‌توان با استفاده از آن نوشیدنی محبوب این روزها را تهیه کرد، بسیار مورد توجه قرار گرفته؛ بنابراین شما می‌توانید آن را به راحتی از این فروشگاه به طور عمده یا خرده سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

از جمله خواص بارز نعنا موهیتو می‌توان به مواردی چون موثر در درمان بی‌خوابی، کاهش تب، برطرف کردن آلرژی، کاهش سردرد و حفظ آرامش اشاره کرد. با این اوصاف شما می‌توانید نعنا لیمویی را تهیه و با استفاده از آن یک نوشیدنی لذیذ آماده کنید تا با نوشیدن آن تحت تاثیرات مثبت آن قرار گیرید.

تولید انواع نشا

مهم‌ترین نشاهایی که کشاورزی خاص تولید می‌کند شامل موارد زیر است:

  • نشا گوجه فرنگی (گیلاسی، زیتونی، گلابی) در رنگ‌های زرد، قرمز، مشکی
  • نشا فیسالیس
  • نشا فلفل قلمی و دلمه رنگی (زرد، نارنجی، سبز و قرمز)
  • نشا کاهو فرانسوی بنفش و سبز
  • نشا ریحان ایتالیایی

کشاورزی خاص؛ تولیدکننده محصولات و سبزیجات گلخانه‌ای

میکروگرین ها یا ریزسبزی

میکروگرین ها دیگر محصولات موجود در فروشگاه کشاورزی خاص هستند. حال شاید برای شما سوال پیش آید که میکروگرین یا ریزسبزی چیست و چه تفاوتی با دیگر سبزی‌ها دارد؟ در راستای پاسخ به این سوال باید گفت که میکروگرین ها در واقع بزرگ‌تر از دانه‌ها و جوانه‌های گیاه و کوچک در سبزی‌های کامل رشد کرده هستند.

همین موضوع باعث شده است که ارزش غذایی و خواص میکروگرین ها بیشتر شود. توجه داشته باشید که امکان مشاهده و خرید انواع میکروگرین‌ها و ریزسبزی در فروشگاه کشاورزی خاص برای شما فراهم شده و شما می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود انواع این محصول را تهیه کنید. در ادامه برخی از میکروگرین های موجود در این فروشگاه را نام خواهیم برد تا از آن‌ها مطلع شوید.

  • میکروگرین نعنا
  • میکروگرین جعفری
  • میکروگرین جعفری
  • میکروگرین روکولا
  • میکروگرین خردل
  • میکروگرین سورل
  • میکروگرین اسفناج
  • میکروگرین ریحان سبز و بنفش
  • میکروگرین کوماتسونا
  • میکروگرین سوئیس چارد

همان‌طور که مشاهده می‌کنید در این فروشگاه انواع گوناگون و بسیاری از میکروگرین ها موجود است که در بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. توصیه ما به شما قرار دادن میکروگرین ها در برنامه غذایی خود است؛ چرا که هر یک از انواع این محصول خواص شگفت انگیزی را به خود اختصاص داده‌اند و مصرف آن‌ها می‌تواند تاثیرات مثبتی را به همراه داشته باشد. این ریزسبزی‌ها برای انواع در تهیه غذا و سالادها  در رستوران‌ها و غذاهای خانگی و جهت فروش در فروشگاه‌های میوه و سبزیجات بسیار مناسب است.

کشاورزی خاص؛ تولیدکننده محصولات و سبزیجات گلخانه‌ای

گیاهان دارویی

اگر تصمیم به خرید محصولات گلخانه‌ای از فروشگاه کشاورزی خاص دارید، می‌توانید محصولات مربوط به بخش گیاهان دارویی را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید. مسلما می‌دانید که گیاهان دارویی تاثیرات مثبتی بسیاری را به همراه دارند و در انواع گوناگونی موجود هستند. این فروشگاه محصولات گیاهان دارویی را در گلخانه و در بالاترین کیفیت کشت می‌کند و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود به صورت خرده و عمده خرید خود را انجام دهید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

از جمله محصولات گیاهان دارویی که می‌توانید در این فروشگاه نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید باید مواردی چون گل گاوزبان، آویشن، بادرنجبویه، اورگانو (پونه گیاهی)، رز ماری و چای ترش را نام برد. دقت داشته باشید که این گیاهان دارویی هر کدام خواص مخصوص به خود را دارند. برای مثال آویشن برای درمان بیماری‌هایی چون گلودرد و سرفه مناسب به نظر می‌رسد و اگر شما از بیماری‌هایی چون برونشیت و آسم رنج می‌برید، دم‌نوش این گیاه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

به عنوان مثال دیگر می‌توان گل گاوزبان را نام برد. این گیاه که یکی از گیاهان دارویی معروف و پرخاصیت است، در این فروشگاه در بهترین کیفیت موجود بوده. از جمله خواصی که مصرف دم‌نوش و عرق گل گاوزبان به همراه دارد، می‌توان به نشاط‌آور بودن آن اشاره کرد. از طرفی اگر شما از دسته افرادی هستید که مدام دچار دلهره و نگرانی می‌شوید، توصیه می‌شود دم‌نوش این گیاه را مصرف کنید؛ چرا که این گیاه یک آرام‌بخش قوی به حساب می‌آید. همچنین از آنجایی که گل گاوزبان حاوی منیزیم است، مصرف آن می‌تواند از سرطان نیز پیشگیری کند.

جمع‌بندی

در این مقاله اطلاعات گوناگونی را از محصولات فروشگاه کشاورزی خاص در اختیارتان قرار دادیم و ذکر کردیم که تمام محصولات در این فروشگاه، بالاترین کیفیت را دارند و به صورت ارگانیک کشت می‌شوند. همچنین از آنجایی که این فروشگاه محصولات را به سراسر کشور ارسال می‌کند، می‌تواند یک انتخاب مناسب به عنوان فروشگاه برای خرید محصولات کشاورزی گلخانه‌ای باشد. از همین جهت تنها لازم است که به سایت این فروشگاه وارد شوید و محصول موردنظر خود را از طریق راه‌های در نظر گرفته شده سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان و بهترین شرایط تحویل بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز