خبرگزاری کار ایران

خرید انواع گوشی موبایل و مشاهده بهترین قیمت در ایمالز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۳۴۰

امروزه برندهای زیادی را می توان در بازار موبایل پیدا کرد و افرادی که قصد خرید موبایل را دارند، معمولا چندین مدل مختلف از برندهای گوناگون را پیش روی خود خواهند دید. در ادامه قصد داریم چند برند معتبر و محبوب تولید کننده موبایل یعنی برند گوشی هوآوی ، برند گوشی شیائومی و برند گوشی موتورلا را بررسی کنیم.

امروزه برندهای زیادی را می توان در بازار موبایل پیدا کرد و افرادی که قصد خرید موبایل را دارند، معمولا چندین مدل مختلف از برندهای گوناگون را پیش روی خود خواهند دید. در ادامه قصد داریم چند برند معتبر و محبوب تولید کننده موبایل یعنی برند گوشی هوآوی ، برند گوشی شیائومی و برند گوشی موتورلا را بررسی کنیم.

گوشی هواوی

تمامی افرادی که با دنیای فناوری آشنا هستند و به آن علاقه دارند تا کنون قطعا نام برند بزرگ هواوی را شنیده اند. هواوی یکی از بزرگ ترین و معروف ترین کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند می باشد. این برند موفق شده است در سال 2019 جایگاه دوم را در میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند بعد از سامسونگ را از آن خود نماید. پس از درخششی که هواوی داشت آمریکا به دلیل ترسی که از جایگاه این کمپانی داشت سبب گردید تا هواوی نتواند همانند گذشته عمل کند و از می 2019 به بعد در این زمینه افت داشته باشد. با وجود مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمد اما کماکان تولیدات این برند چینی در بازار وجود داشته و افراد بسیاری به خرید آن می پردازند. لازم به ذکر است که محصولات هواوی به دلیل تحریمی که ترامپ برای این برند اعمال نموده است از داشتن خدمات موبایلی گوگل بی بهره هستند اما با این حال هواوی در پی آن است که سیستم عامل اختصاصی خود را عرضه کند که این سیستم عامل با نام هارمونی در سال 2021 عرضه خواهد شد و قطعا با این کار انحصار طلبی آمریکا از بین می رود. با عرضه سری P40 شاهد آن هستیم که این برند کماکان نوآوری و کیفیت ساخت را مدنظر قرار می دهد.

گوشی شیائومی

خرید انواع گوشی موبایل و مشاهده بهترین قیمت در ایمالز

 

یکی دیگر از برندهای تولیدکننده گوشی های هوشمند برند شیائومی می باشد که محصولات با کیفیت و متنوعی را به بازار عرضه می نماید. به دلیل تنوع بالا و تعداد زیاد تولیدات برند شیائومی شاهد سردرگمی افراد در هنگام خرید تولیدات این برند هستیم. اگر به بررسی محصولات شیائومی بپردازیم می توانیم بگوییم که محصول Redmi 9 جایگاه ویژه ای در میان گوشی های اقتصادی این برند دارد و از کیفیت مطلوبی نیز بهره مند است. در میان گوشی های میان رده نیز جایگاه ویژه به گوشی Redmi Note 9s می رسد که قطعا ارزش خرید را دارد.

گوشی Mi Note 10 Lite توانسته رضایت کاربران را در میان گوشی های بالارده کسب نماید. گوشی Poco X3 نیز در میان بهترین گوشی های این برند قرار می گیرد که دارای مشخصات و ویژگی های مثبت بسیاری است و می تواند گزینه ی مناسب جهت خرید به شمار رود

گوشی شیائومی Mi 10T Pro در میان بهترین محصولات شیائومی قرار دارد. این محصول از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار است و با وجود تراشه ی قدرتمندی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است به ثبت بهترین و باکیفیت ترین تصاویر می پردازد و آنها را پردازش می نماید. برای افرادی که به عکسبرداری با کیفیت بالا و حرفه ای علاقمند هستند این گوشی می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد. در میان گوشی های میان رده دو مدل Redmi Note 9 Pro و Poco X3 جز بهترین محصولات به شمار می رود که دارای کیفیت تصاویر مطلوبی می باشد و قطعا می تواند جهت ثبت تصاویر باکیفیت مناسب باشد.

اگر بخواهیم بهترین تولیدات شیائومی را به شما معرفی کنیم شامل 6 مدل خواهد بود. این محصولات جز بهترین میان رده های برند شیائومی قرار می گیرد که به بازار عرضه شده است.  شیائومی Mi Note 10 Lite ، شیائومی Redmi Note 9 Pro ، شیائومی Redmi Note 9S ، شیائومی Redmi Note 8T ، شیائومی Redmi Note 8 Pro مدل های ذکر شده جز بهترین های این برند در میان گوشی های میان رده محسوب می گردد. شیائومی همیشه در تلاش بوده محصولات خود را با کفیت بالا و قیمت مطلوب تولید و روانه بازار نماید که تاکنون توانسته تا حد بسیاری در این زمینه موفق گردد. این برند توانسته امکانات زیادی را با قیمت مناسب در قیاس با محصولات برندهای دیگر عرضه کند که قطعا از ارزش خرید  برخوردار می باشد. در ادامه برایتان از ویژگی ها و وجه تمایز محصولات شیائومی و دیگر برندها سخن خواهیم گفت.

شیائومی توانست با تلاش های بسیار محصولاتی در بخش میان رده و پرچمدار را به تولید برساند که دارای کیفیت بالا و قیمت مطلوب می باشد. پیشرفت هایی که این کمپانی کسب نمود سبب گشت تا برندهای دیگر نظیر ال جی، اچ تی سی، سونی و ... از پیشرفت های این کمپانی بهراسند.

گوشی موتورولا

خرید انواع گوشی موبایل و مشاهده بهترین قیمت در ایمالز

 

موتورولا از دیگر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند می باشد که محصولات باکیفیتی را روانه بازار می کند. این محصولات از قیمت مناسبی برخوردار بوده است که می تواند با کیفیت مطلوب شما را ترغیب به خرید نماید.

با وجود قیمت پایین این گوشی ها شاهد امکانات زیادی در آن هستیم که قطعا ارزش خرید را دارد. در هندست های سری موتو Z شاهد وجود فناوری 5G و موتو مادها هستیم. در سری موتو G می توانیم امکانات ویژه ای را مشاهده کنیم. وجود مشخصات ویژه و قیمت پایین در گوشی های موتورولا وان سبب گشته تا این مدل بتواند با برخی گوشی ها رقابت نماید اما قطعا قادر به رقابت با گوشی هایی نظیر سامسونگ گلکسی S10 و آیفون 11 پرو نخواهد بود. یکی از بهترین تولیدات این برند گوشی تاشو موتورولا ریزر می باشد که از قیمت بالایی برخوردار است که این مدل از طراحی نمادین ریزرهای قدیمی بهره مند می باشد. لازم به ذکر است که با وجود بالا بودن قیمت این گوشی نمی توان گفت که سریع ترین محصول این برند می باشد. این گوشی هنگام تاشدن اندازه ی آن برابر با اندازه ی دیگر گوشی ها می باشد. با وجود آنکه محصولات بسیاری توسط این برند به تولید رسیده است اما کماکان به تولید محصولات جدیدی می پردازد.

برند موتورولا اکنون زیر نظر شرکت لنوو فعالیت خود را ادامه می دهد. کاربران از محصولات این برند رضایت کامل را داشته اند و از کیفیت و قیمت آن راضی هستند. این برند بهترین گوشی های اقتصادی، میان رده و پرچمدار را روانه بازار می کند.

اگر قصد خرید گوشی هواوی ، گوشی موتورلا و گوشی شیائومی را دارید، می توانید برای مشاهده قیمت گوشی هواوی ، قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی موتورلا سری به سایت ایمالز بزنید. ایمالز تمامی مدل گوشی های هواوی ، شیائومی و موتورلا را برای شما نمایش می دهد تا با مقایسه قیمت و مشخصات، بهترین گوشی را خریداری کنید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز