خبرگزاری کار ایران

بهترین شرکت اجاره ماشین در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۲۲۷

اجاره ماشین در کیش، یکی از بهترین کارهایی است که مسافران و گردشگران تور کیش برای تفریح و خوشگذرانی به سمت آن جذب می شوند و خودروی رویایی‌شان را برای چند روزی که شده اجاره می کنند و از گشت و گذار و رانندگی در کیش حسابی لذت می برند.

بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش، راهی مطمئن برای ماشین سواری در جزیره مرجانی 

برای رنت خودرو در کیش نیاز به بررسی بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش است تا مسافران بتوانند با خیالی آسوده ماشین مورد نظرشان را اجاره کنند و طی مدت زمان مشخصی از رانندگی با آن در جزیره مرجانی ایران بهره ببرند. 

بهترین شرکت اجاره ماشین در کیش

با اجاره ماشین در بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش، یک قرارداد رسمی بین اجاره کننده و شرکت رنت کار بسته می شود که در آن قرارداد، فرد اجاره کننده مدت مشخصی خودرو مورد نظر خود مانند بنز در کیش، بی ام و، دوج، شورلت و ... را از شرکت مورد نظر که بسیار هم هستند اجاره کرده و پس از پایان زمان اجاره، ماشین را به شرکت مربوطه باز می گرداند.

شاید چنین فرایندی در شهرهای دیگر ایران هم وجود داشته باشد اما کیش به این دلیل که یک منطقه آزاد و بین المللی در کشور شناخته می شود، واردات انواع و اقسام ماشین های امریکایی و لوکس در آن آزاد است و به همین دلیل عاشقان ماشین را برای چند روزی به رویای سواری گرفتن از مطرح ترین ماشین های خارجی و آمریکایی می رساند.

با این کار تجربه سفر به کیش مسافران و گردشگران بسیار منحصر به فرد شده و برای مدت های مدید در ذهن میهمانان جزیره ثبت می شود.

همانگونه که می دانید هزینه تاکسی‌ها برای گشت و گذار در کیش و بازدید از جاهای دیدنی و یا شرکت در تفریحات آبی کیش ممکن است آن چنان به صرفه نباشد و به همین دلیل اغلب مسافران جزیره مرجانی ایران، ترجیح می دهند به جای پرداخت پول برای استفاده از تاکسی‌ها، به سراغ رنت خودرو در کیش بروند و به راحتی از جای جای جزیره در هر زمان که اراده کردند بازدید داشته باشند. 

رنت ماشین در بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش

بهترین شرکت اجاره ماشین در کیش

همانگونه که پیش تر عنوان کردیم اجاره ماشین در کیش آسان است و به راحتی امکان می پذیرد. لذت سواری با خودروهای لوکس آمریکایی و یا خودروهای خارجی ارزان تنها در کیش امکان پذیر است و می تواند به رویای جوانان علاقه مند به این نوع ماشین‌ها، چند روزی رنگ واقعیت ببخشد.  مسافران و گردشگران می توانند به راحتی و با شرایط فوق العاده آسان، رنت خودرو در کیش را انجام دهند و از ماشین سواری در خیابان‌های چراغانی جزیره آب و آفتاب ، لذت ببرند. لازم به ذکر است که اجاره ماشین در کیش به نسبت اجاره ماشین در سایر شهرهای ایران راحت تر و مناسب تر است و تنها به یک قرار داد رسمی نیاز دارد که در آن پرداخت وجه ضمانت خودرو بعد از بازگرداندن ماشین به فرد عودت می شود. 

از ارزان ترین تا گران ترین ماشین ها را می توان در این جزیره اجاره کرد و از رانندگی با هر کدام از آنها نهایت لذت را برد. برای مثال خودروهای مزدا 6، نیسان جوک، النترا، توسان و ... از ارزان ترین اجاره ماشین در کیش برخوردار هستند که اجاره هر کدام از آنها می تواند مناسب برای خانواده هایی باشد که تمایل دارند یک سفر مقرون به صرفه داشه باشند. اکثر شرکت‌های رنت کار برای ضمانت یک فقره چک از فرد اجاره کننده دریافت می کنند اما هستند شرکت‌های رنت کاری که نیاز مسافران را بدون چک نیز فراهم می آورند.

به این صورت که تنها برای اجاره خودرو در کیش پرداخت ودیعه با توجه به خودرو مورد نظر را دریافت می کنند و پس از تحویل خودرو، مبلغ پرداختی به فرد عودت می شود. 

لذت ماشین سواری در کیش 

با تمام تعاریفی که کردیم لازم است بگوییم که جزیره زیبای کیش یک سری قوانین راهنمایی رانندگی متناسب با شرایط خودش را دارد که گردشگران و مسافران موظف به پیروی از این قوانین هستند. مانند حق تقدم در میدان‌ها، زدن راهنما حتی برای وارد شدن به کوچه‌ها، رانندگی با سرعت مجاز حداکثر 70، رعایت حقوق عابر پیاده و غیره. پس دقت داشته باشید که برای رنت ماشین در کیش، باید به این نکات توجه کنید.

 یکی دیگر از مواردی که نیاز است مسافران و گردشگران تور کیش بدانند پرداخت مبلغ 300 هزار تومان خلافی ماشین مورد اجاره است که باید نزد شرکت رنت کار به مدت یک ماه به عنوان امانت باقی بماند. به این صورت که در این زمان فرد اجاره کننده اگر توسط پلیس راهنمایی رانندگی کیش و یا دوربین های کنترل سرعت جریمه نشده باشد، مبلغ به فرد بازگردانده می شود. بدیهی است که اگر فرد خلافی داشته باشد، جریمه از مبلغ ضمانت کسر شده و مابقی به حساب فرد اجاره کننده واریز می شود. 

دقت داشته باشید که علاوه بر دوربین های کنترل سرعت در تمامی خیابان‌های کیش، پلیس هم در اکثر خیابان‌ها، در حال کنترل گردشگران و مسافران تور کیش در حین رانندگی است؛ پس لطفا برای برهم نزدن نظم و آرامش و همچنین برای جلوگیری از جریمه شدن، شخص خودتان تمام قوانین راهنمایی رانندگی در کیش را جدی بگیرید و از اجاره خودرو با خیال راحت و آسوده لذت ببرید. 

بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش آماده میزبانی از مسافران و گردشگران علاقه مند به ماسین سواری در جزیره است پس با شرکت در یکی از بهترین تورها و رزرو هتل، یک سفر عالی و بدون نقص به جزیره زیبای کیش داشته باشید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز