خبرگزاری کار ایران

معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۷۶۱

انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال و استاندارد مناسب منزل برای حذف آلاینده های آلوده موجود در آب لوله کشی شهری، با توجه به متعدد بودن برندهای آب تصفیه کن در بازار ایران کمی دشوار شده است.

با این حال با توجه به نظرات در مورد دستگاه تصفیه آب و بررسی مشخصات انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، بدون شک تصفیه آب مینروا Minerva تایوان، میتواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب و خرید باشد و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران محسوب میشود.

شرکت تصفیه آسا عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران، نمایندگی فروش تصفیه آب مینروا میباشد که در مدل های زیر این مارک معروف را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد که پیشنهاد میشود جهت دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل و مشاوره جهت خرید دستگاه تصفیه آب از تصفیه آسا با کارشناسان فروش شرکت شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید :

  • آب تصفیه کن هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • آب تصفیه کن هفت مرحله ای یونیزه قلیایی ساز مینروا مدل Minerva RO8_ALKALINE
  • آب تصفیه کن شش مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G
  • آب تصفیه کن هشت مرحله ای لامپ یو وی دار فرابنفش مینروا مدل Minerva RO8_UV

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

در میان انواع سیستم های تصفیه کننده آب آشامیدنی، سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا محسوب میشود که انواع مدل های برند مینروا نیز از همین روش برای تصفیه ی آب آشامیدنی بهره میگیرند. اسمز معکوس یک فرآیند حذف املاح و آلاینده های آلوده موجود در آب لوله کشی شهری است که تا ابعاد 0,0001 میکرون آب آشامیدنی را تصفیه و پاکسازی مینماید. انواع مدل های دستگاه مینروا دارای پمپ و مخزن ذخیره تحت فشار بوده که هم در زمان قطع برق و هم در زمان قطع آب، تا 12 لیتر آب آشامیدنی تصفیه شده در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد و املاح مضری همچون نیترات، آرسنیک، آلومینیوم، نیتریت و... که سرطان زا بوده و از مواد شیمیایی وارد آب شده اند را به طور کامل تصفیه مینماید.

همچنین تصفیه آب مینروا، توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارا بوده و طبق استاندارد جهانی بهداشت NSF کیفیت آب خروجی تصفیه شده را کاملا استاندارد سلامت بدن انسان خواهد کرد. طبق مقاله بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی سایت تابناک که در رابطه با شرکت معتبر تصفیه آسا https://www.tasfiyeasa.com منتشر شده است :

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران

عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva

عملکرد کلی آب تصفیه کن مینروا طبق مقاله معرفی لیست انواع برندهای معتبر دستگاه آب تصفیه کن مناسب خانه موجود در بازار ایران در سایت تصفیه آسا با توجه به هر مرحله فیلتراسیون متفاوت است که به بررسی مرحله به مرحله فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا میپردازیم. پرفروش ترین و کامل ترین مدل دستگاه مینروا، تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مدل RO8_O2PLUS است که در زیر هر مرحله از فیلتراسیون اسمز معکوس این دستگاه با وظایف و زمان تعویض آن ذکر شده است تا به خوبی با فرآیند تصفیه ی آب آشامیدنی آشنا شوید :

فیلتر مرحله اول مینروا : فیلتر پلی پروپیلن مرحله اول یک فیلتر الیافی بوده که توانایی حذف املاح درشت موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد 5 میکرون را داراست. این املاح مضر باعث بروز سنگ کلیه در بدن انسان میگردند پس میبایست کاملا حذف شوند تا در کلیه و کتری آب جوش رسوب نکنند. از جمله املاح درشت موجود در آب لوله کشی شهری  میتوان به شن و ماسه و گل و لای و زنگ لوله اشاره نمود.

فیلتر مرحله دوم مینروا : فیلتر کربن فعال گرانول اکتیو یک فیلتر کربن دانه ای ساخته شده از کربن گیاهی پوسته نارگیل است که با آزاد سازی یون مثبت و منفی در آب لوله کشی، کلر موجود در آن را تصفیه مینماید. حذف کلر از آب آشامیدنی امری ضروری برای افزایش سلامت بدن انسان محسوب میشود زیرا کلر باعث ریزش مو و چروک شدن پوست بدن انسان شده و ضررهای جبران ناپذیری برای انسان خواهد داشت. همچنین با توجه به این که کلر یک ماده شیمیایی است میتواند باعث بروز بیماری های معدوی نیز شود.

فیلتر مرحله سوم مینروا : فیلتر کربن بلاک یک فیلتر کربنی فشرده گیاهی است که تکمیل کننده مراحل دوم و سوم بوده و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را از آب تصفیه مینماید. ضمن این که عملکرد این فیلتر در همین جا ختم نمیشود و وظیفه مهم دیگر آن نیز جلوگیری از عبور املاح درشت و ورود آنها به فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب مینروا است.

زمان تعویض فیلترهای سه گانه تصفیه آب هر چهار الی شش ماه میباشد که توسط کارشناسان شرکت تصفیه آسا به شما اطلاع رسانی شده و سرویس های دوره ای در زمان های اصولی برای شما عزیزان انجام خواهد شد.

فیلتر مرحله چهارم مینروا : قلب اصلی انواع مدل های آب شیرین کن خانگی مینروا، فیلتر ممبران اسمز معکوس میباشد. بهترین مارک فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی، فیلمتک Filmtec تحت لیسانس آمریکا بوده که از 13 لایه ریزبافت تولید شده و توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست. ضمن این که ممبران اسمز معکوس املاح بسیار ریز و مضر آب لوله کشی را پس از تصفیه به پساب فاضلاب هدایت خواهد نمود. بهترین زمان تعویض فیلتر ممبران هر یکسال و نیم الی دو سال با توجه به سختی آب خروجی دستگاه است. سختی آب آشامیدنی پس از عبور از ممبران فیلمتک تا زیر 100 کاهش پیدا مینماید که نرمال و استاندارد سلامت بدن انسان بوده و کارشناسان فنی تصفیه آسا پس از نصب دستگاه با دستگاه سختی سنج آب تصفیه شده و آب شهری را برای شما بررسی و عملکرد صحیح دستگاه را تحویل خواهند داد.

فیلتر مرحله پنجم مینروا : فیلتر پست کربن خطی post carbon با حذف بو طعم و رنگ آب، در واقع دستگاه مینروا را به یک دستگاه آب شیرین کن خانگی تبدیل مینماید. این عمل توسط کربن گیاهی انجام شده و طعم تلخ و رنگ آب لوله کشی که ناشی از زنگ لوله به قرمز و قهوه ای در آمده را کاملا شفاف مینماید.

فیلتر مرحله ششم مینروا : فیلتر مینرال معدنی ساز املاح معدنی مفیدی همچون منیزیم، سدیم، بی کربنات و کلسیم را طبق استاندارد جهانی بهداشت و در جهت جلوگیری از کاهش بیش از اندازه سختی آب آشامیدنی در آب حفظ مینماید.

فیلتر مرحله هفتم مینروا : فیلتر آلکالاین یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح پی اچ ph آب علاوه بر جلوگیری از مضرات نوشیدن آب اسیدی که باعث ریفلاکس معده نیز میشوند به آن خواص بسیار قوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی خواهد داد. سلول های سرطانی در یک محیط قلیایی توانایی رشد ندارند و با مصرف آب قلیایی میتوانید از فواید نوشیدن آب قلیایی بیشترین استفاده را دریافت نمایید.

فیلتر مرحله هشتم مینروا : فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز مینروا با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی به حذف انواع باکتری های مضر موجود در آب میپردازد. افزایش اکسیژن آب آشامیدنی باعث هیدراته نگه داشتن و سرحال بودن انسان در طول روز میگردد.

معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در سایت تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد .

تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که به صورت روزانه به ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازد.

از محصولات برند مینروا Minerva، که توسط نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران عرضه میشوند دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات و همچنین تضمین قیمت نیز میباشند و شما عزیزان میتوانید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات نصب و ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید. قیمت آب تصفیه کن خانگی در مدل های مختلف را میتوانید با تخفیفات فروش ویژه تصفیه آسا مشاهده نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز