خبرگزاری کار ایران

کاربرد نرده‌های شیشه‌ای در صنعت ساختمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۱۲

با توجه به اینکه شیشه در صنعت ساختمان سازی بسیار پرکاربرد شده است استفاده از آن در معماری داخلی و خارجی نیز بیشتر شده است.

یکی از جدیدترین موارد استفاده از شیشه، نرده شیشه ای  می‌باشد که به نام های حفاظ شیشه‌ای وجانپناه شیشه ای نیز شناخته می شود.

نرده های شیشه ای از یراق آلات استیل ضد زنگ تشکیل شده اند وهم چنین شیشه ی بکار رفته در آن از جنس سکوریت نشکن می باشد.این نرده وحفاظ های شیشه ای بسیار مرغوب هستند وبعد از نصب نیازی به تعمیر ونگهداری از آن نمی باشد.از انواع هندریل شیشه ای می توان به نرده شیشه ای با پایه دفنی،پایه اسپیگت،پایه فیکس پوینت وپایه اکسپوز اشاره کرد.

حفاظ شیشه ای بالکن:نرده شیشه ای دفنی از محبوب ترین مدل ها برای حفاظ شیشه ای بالکن می باشد زیرا در این حالت هیچ مانعی برای تماشاگر منظره وجود نخواهد داشت . با استفاده از نرده شیشه ای بالکن می توان فضا را دلباز تر وبزرگتر نشان داد ضمن اینکه این نرده ها مانع خوبی در برابر گردو غبار ونفوذ حشرات می توانند باشند.همچنین به دلیل شفاف بودن شیشه نمای خارجی ساختمان نیز شکیل تر دیده خواهد شد.

نرده شیشه ای پله:نرده شیشه ای پله برای ساختمان های دوبلکس بسیار کاربردی می باشد.همواره در کنار پله ها نیاز به یک محافظ می باشد اگر از حفاظ شیشه ای اسنفاده می کنید،نگرانی بابت شکسته شدن شیشه و ناامنی از این جهت نداشته باشید.زیرا جنس این شیشه ها از سکوریت یا لمینت می باشد.حال اگر پله های شما به صورت  پله اسپیرال باشد می توانید از نرده شیشه ای پله گرد استفاده کنید.البته به خاطر اینکه شیشه های استفاده شده در این کار منحنی می باشد،برای اندازه گیری نیاز به تخصص وابزارهای خاصی می باشدتا خطایی حین کار رخ ندهد.به همین دلیل بهتر است از بهترین شرکت مجری هندریل های شیشه ای در این زمینه استفاده کنید.

 

کاربرد نرده‌های شیشه‌ای در صنعت ساختمان

شرکت درتیس با سابقه ی چندین ساله در زمینه ی محصولات شیشه ای یکی از پر آوازه ترین شرکت ها در زمینه ی طراحی ،نصب،واجرای انواع نرده شیشه ای می باشد. درتیس با پرورش نیروهای زبده ومتخصص در این زمینه خطای کاری را به صفر رسانده وهمواره در این مورد در بین سایر شرکت های مجری هندریل شیشه ای زبانزد بوده است همچنین از آنجاییکه تمامی محصولات استفاده شده در کیفیت بسیارمرغوب می باشند درتیس خدمات گارانتی بی قید و شرط را برای آسودگی خیال شما ارائه می دهد...شما می توانید با مراجعه به سایت درتیس doortis.ir از کلیه ی محصولات ما دیدن فرمایید.در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با شماره ی 34 30 11 44 021 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد نرده‌های شیشه‌ای در صنعت ساختمان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز