خبرگزاری کار ایران

مکمل‌ غذایی، راهکاری برای بهبود سلامت و زیبایی پوست

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۸۹۷

سبک زندگی ناسالم و عدم رعایت رژیم غذایی مناسب در دنیای امروز سبب شده است تا بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن از طریق رژیم غذایی معمول افراد تأمین نشود.

این در حالی است که رژیم غذایی متعادل و مغذی امری ضروری برای داشتن پوستی سالم و زیبا است. مکمل‌های غذایی به عنوان راهکاری برای بهبود سلامت و زیبایی پوست، حاوی موادی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی، پروتئین‌ها، فیبر، اسیدهای چرب یا اسیدهای آمینه و آنزیم ها هستند که نقص حاصل از عدم دریافت مواد مغذی را جبران می‌کنند.

مکمل‌ غذایی که به شکل قرص، کپسول، پودر و مایعات نوشیدنی مصرف می‌شود، هیچ گاه به صورت تزریقی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

نکات مهم در خرید مکمل‌ غذایی

طبق قوانین وزارت بهداشت، مکمل‌های‌ غذایی تنها در داروخانه‌ها و سایت‌های داروخانه‌ای دارای مجوز که تحت نظارت دکتر داروساز هستند، عرضه می‌شوند. اکثر مکمل‌های غذایی پوست و مو بدون نیاز به نسخه پزشک قابل تهیه هستند. بنابراین توجه به هشدارهای مصرف، ترکیبات به کار رفته در محصولات، تداخلات دارویی و عوارض جانبی احتمالی نکته‌ی حائز اهمیتی است که مصرف‌کنندگان باید نسبت به آن آگاه باشند.

مصرف بیش از اندازه مکمل‌های غذایی می‌تواند باعث به خطر افتادن سلامتی فرد یا بروز نشانه‌های حساسیت در او شود. برای مصرف مکمل‌ تغذیه‌ای به شیوه‌ی صحیح، پیروی از دستورالعمل چاپ شده به روی بسته‌بندی محصول یا مشورت با پزشک، توصیه می‌شود.

آشنایی با مکمل‌های غذایی درمکس

درمکس، برندی تازه متولد شده از شرکت داروسازی پارس حیان و در حوزه مکمل‌های غذایی است که در سال ۹۹ به بازار  عرضه شد. 

تا کنون بیش از ۴۰۰ محصول درمانی، آرایشی و بهداشتی در لابراتوارهای پارس حیان تولید و در بازارهای بین‌المللی به رقابت پرداخته‌اند. مکمل‌های تغذیه‌ای درمکس به تازگی به سبد محصولات این شرکت که زیر مجموعه ۱۴ برند نام آشنا است، اضافه شده است.

برند مکمل غذایی درمکس فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه تولید مکمل‌های تغذیه‌ای برای پوست، مو و ناخن آغاز کرد. درمکس با تولید مکمل‌های پوست و مو قدم بزرگی در جهت بهبود دسترسی مصرف کندگان ایرانی به جدیدترین مکمل‌های غذایی دنیا برداشته است.

  • رجوا: مکمل تغذیه‌ای تقویت پوست، مو و ناخن است که در کنار کلاژن دریایی، عصاره گیاه دم اسب و ۵۰۰۰ میکروگرم بیوتین، انواع ویتامین‌ها، املاح و مواد طبیعی را شامل می‌شود.
  • پیگمنتا: مکمل تغذیه‌ای روشن کننده پوست که با مکانیسم‌های مختلف منجر به کاهش تولید ملانین(رنگدانه پوست) شده و ضمن روشن نمودن پوست، منجر به بهبود طراوت و شادابی آن می‌شود.
  • سولاریس: فرآورده تغذیه‌ای ضد آفتاب که به واسطه وجود ویتامین‌ها، مواد معدنی و مجموعه‌ای از آنتی اکسیدان‌ها، از چشم و پوست در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می‌کند.
  • هلیو برنز: فرآورده تغذیه‌ای برنزه کننده پوست، تنها محصول خوراکی برنزه کننده پوست موجود در بازار ایران است که به افزایش سرعت برنزه شدن، ماندگاری بیشتر رنگ پوست و محافظت از پوست در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید کمک می‌کند.

مکمل‌ غذایی، راهکاری برای بهبود سلامت و زیبایی پوست

مکمل‌های تغذیه‌ای درمکس با قیمت مناسب در مقایسه با محصولات مشابه خارجی، ترکیبات و کارکردهای منحصر به‌فرد، انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که به سلامت پوست و زیبایی ظاهری خود اهمیت می‌دهند.

با افزایش آگاهی در مورد مکمل‌های غذایی مؤثر در سلامت پوست و انتخاب محصولات مناسب، می‌توانیم  سلامت بدن و زیبایی ظاهری خود را تقویت کنیم. برای کسب آگاهی بیشتر در مورد مکمل‌های غذایی و نقش آن‌ها در بهبود سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن‌ها، به وب سایت درمکس مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز