خبرگزاری کار ایران

لوکس ترین قطارهای رجا کدامند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۶۵۲

افرادی که قصد سفر با قطار را دارند با داشتن حق انتخاب گسترده می توانند از میان انواع کارگزاران ریلی قطار خود را برگزینند. یکی از این کارگزاران پرآوازه که خدمات خوبی به مسافران از اقشار متفاوت ارائه می دهد قطار رجا است.

مسافرانی که خواستار سفری راحت و با کیفیت هستند می توانند بلیط قطار رجا را مختص لوکس ترین قطارهای آن رزرو نمایند. در این گونه قطار ها امکانات بهتری به مسافران ارائه و همچنین واگن های بهتری استفاده می شوند. حال فرض کنید که می خواهید با لوکس ترین قطارهای رجا سفر کنید، این قطار ها کدامند و کدام یک را باید برگزینید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی لوکس ترین قطارهای رجا بپردازیم.

بلیط قطارهای لوکس رجا را می توانید به صورت حضوری و اینترنتی خریداری نمایید مسئله فقط اینجاست که کدام یک را باید انتخاب نمود. قطار زندگی، قطار سیمرغ، قطار پلور سبز، سبز و طوس به عنوان لوکس ترین های رجا شناخته می شوند.

قطار زندگی

این قطار دارای کوپه های چهار نفره ی مجهز به سیستم صوتی و تصویری و تهویه هوا است. در تمامی واگن های این قطار سرویس بهداشتی وجود دارد. همچنین در واگن ها خدماتی از قبیل تنظیم نور و دما در تمامی کوپه ها توسط خود مسافر، سفارش کتاب و روزنامه، درخواست مهماندار، سفارش غذا و نوشیدنی و غیره در دسترس هستند. مسافران می‌توانند با هزینه ای مناسب، بلیط قطار زندگی را خریداری و سفر خود را برنامه ریزی نمایید.

مسافران در قطار زندگی از تجربه عالی پذیرایی عالی مهمانداران مجرب، استفاده از خدمات رفاهی با کیفیت مانند تهویه مطبوع، وای فای، سیستم صوتی تصویری همراه با ریموت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در دو طرف واگن ها برخوردار می شوند. در واقع این قطار دارای سه کلاس مختلف قیمتی است که عبارتند از قطار زندگی با عصرانه، قطار زندگی با شام و البته قطار زندگی با شام ویژه. مسافران می توانند از منوی غذا جذاب قطار انتخاب کرده و از خوردن غذای گرم و خوشمزه در سفر لذت ببرند.

قطار سیمرغ

در کوپه های چهار نفره قطار سیمرغ مسافران می توانند سفری لوکس را تجربه نمایند. این کوپه ها دارای پریز برق 220 ولتی، سیستم صوتی و تصویری با امکان تماشای تلویزیون ایران به صورت ماهواره ای، پذیرایی هزینه دار در صورت نیاز و غیره هستند. همچنین نظافت در این قطار حرف اول را می زند و طراحی کوپه ها نیز باعث زیبایی بیشتر محیط شده است. صندلی و تخت ها از نظر کیفیت بسیار عالی بوده و راحتی میهمانان را به خوبی فراهم می آورند. مسافران می توانند از ساعت 7 صبح تا 23 از رستوران قطار سیمرغ استفاده نمایند. به علاوه مسافران با پرداخت مبلغی اضافی می توانند از تجهیزات سرگرم کننده از قبیل پلی استیشن و کتابخانه نیز برخوردار شوند.

لوکس ترین قطارهای رجا کدامند؟

قطار پلور سبز

قطار پلور سبز دارای واگن های درجه یک لوکس رومانیایی بوده که هرکدام شامل 10 کوپه 4 نفره است. امکانات این قطار شامل سیستم صوتی و تصویری، سیستم تهویه با کیفیت و عایق بندی در برابر صدا و حرارت است تا راحتی و آرامش مسافران تامین باشد. علاوه بر این موارد در این قطار سرویس بهداشتی در هر واگن، پریز برق 220 ولتی، امکان سفارش غذا و نوشیدنی از منوی انتخابی مسافر ارائه می شود.

لوکس ترین قطارهای رجا کدامند؟

قطار سبز

واگن های لوکس اتریشی این قطار سفری آرام و راحت را برای مسافران فراهم می آورد. در هر واگن این قطار 8 کوپه 4 نفره وجود دارد که مجهز به سیستم صوتی و تصویری با قابلیت تماشای کانال های تلویزیون ایران به صورت ماهواره ای هستند. سیستم تهویه در این قطار دارای کیفیت بالایی است و همچنین در هر کوپه یک پریز برق 220 ولتی برای استفاده مسافر وجود دارد. رستوران قطار سبز با سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم و تنقلات از مسافرهای خود پذیرایی کرده و همچنین مسافر می تواند از منو موجود شام خود را انتخاب نماید و از غذای گرم در مسیر لذت ببرد. البته باید بدانید که صرف شام در این قطار هزینه اضافی (غیر از هزینه بلیط) برای شما ایجاد می کند.

قطار طوس

آخرین قطاری که قصد معرفی آن را داریم قطار طوس است. قطار طوس یا خیام دارای واگن های لوکس آلمان شرقی است که هرکدام شامل 9 کوپه 4 نفره می شوند. واگن های قطار طوس از شیشه های دو لایه و بدنه دو جداره ساخته شده که عایق صدا و حرارت هستند و همچنین دارای سیستم تهویه مطبوعند. این قطار از جمله قطارهای شرکت رجا است که بسیاری از مسیرهای متعدد رفت و آمد می‌کند به همین خاطر از فروش بلیط قطار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز