خبرگزاری کار ایران

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران چه ویژگی هایی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۶۴۹

اهمیت دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، به دلیل توسعه اینترنت و تعامل مشتریان در شبکه های اجتماعی، بطور فزاینده ای در حال افزایش است.

 برای انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران، ابتدا باید نکاتی مهم را بیان کنیم و به دنیای دیجیتال مارکتینگ سفری کنیم. با خبرگزاری ایلنا همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing مفهومی کلی برای کانال های توزیع پیام های بازاریابی شرکت ها از طریق بهینه سازی موتور های جستجو (سئو)، طراحی سایت، تبلیغات کلیکی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و ... است. بصورت کلی استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای برند ها در سه مورد خلاصه میشود:

  • برندینگ و توسعه مارک تجاری
  • افزایش فروش محصولات
  • تقویت PR سازمان برای تاثیر گذاری بیشتر

چگونه بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنیم؟

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران چه ویژگی هایی دارد؟

آژانس های دیجیتال مارکتینگ می توانند یکی از موارد اصلی موفقیت و شکست شما در بازار آنلاین باشند. بنابراین برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ خود به آژانسی مطمئن، بسیار مهم است. لطفاً در هنگام جستجو برای انتخاب بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ، به نکات زیر دقت کنید:

  1. آیا آژانس مدنظر شما، حوزه کسب و کار شما را کامل درک می کند؟

به عنوان یک برند، تمرکز شما بر روی تجارت، رقبا و دستیابی به اهداف فروش است؛ به همین دلیل است که شما فعالیت های دیجیتال برند خود را برون سپاری کرده اید. اگر شرکت دیجیتال مارکتینگ مدنظر، با سبک کاری و رقبای شما غریبه باشد، رساندن برند به اهداف مورد نظر کمی سخت به نظر می رسد. به همین دلیل است که همیشه می گوییم قبل از واگذاری خدمات به یک شرکت ثانویه، از نمونه کار ها و نحوه گزارش دهی آنها اطلاعات کافی کسب کنید.

2. آیا آژانس دیجیتال مارکتینگ، خدمات یکپارچه ای را ارائه می دهد؟

ارائه خدمات بصورت یکپارچه به معنای این است که یک آژانس دیجیتال مارکتینکگ برتر نمی تواند صرفا در حوزه شبکه های اجتماعی قوی باشد. بعد از درک نیاز ها و خواسته های شما، شرکت باید در تمامی حوزه ها شامل طراحی سایت، سئو، شبکه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و ... بصورت یکپارچه فعالیت کند.

3.پاسخگویی و بیلان دهی منظم

شما به عنوان مالک کسب و کار خود، حق این را دارید که در جریان فعالیت های دیجیتال برند قرار بگیرید. اغلب شرکت های برتر در این حوزه، بیلان های ماهیانه ای را در اختیار شما گذاشته و شما را در جریان روند رشد و فعالیت های خود قرار می دهند.

در مورد بازنگری اهداف و بودجه خود نیز این موارد را در نظر بگیرید:

4. نیاز های خود را ارزیابی کنید.

تعداد بسیار زیادی آژانس دیجیتال مارکتینگ برای برون سپاری خدمات وجود دارد. برای انتخاب برترین شرکت، باید نیاز خود را شفاف مطرح کنید و پاسخ به دو سوال زیر، می تواند مقدمه ای برای انتخاب باشد:

  • آیا نیاز به خدمات گسترده دارید؟ به عنوان مثال نیاز به طراحی سایت، سئو و سوشال مدیا باهم دارید یا فقط به بهبود رتبه در صفحات گوگل فکر می کنید؟
  • سابقه فعالیت و نمونه کار های آژانس مدنظر چه تعداد است و آیا موفق بوده اند؟                                                                                                                                                                                                                                                                                        5.  میزان بودجه تخصیص داده شده شما برای دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟

جان وانامیکر یکی از بزرگان تبلیغات، جمله ماندگاری دارد که میگوید: «نیمی از پولی را که صرف تبلیغات کردم به هدر رفته است و مشکل در این است که من نمی‌دانم کدام بخش از پول به هدر رفته است.»

میزان هزینه شما برای فعالیت های آنلاین چقدر است؟ آیا صرفا قصد تبلیغ در شبکه های اجتماعی را دارید یا نیازمند حضوری قدرتمند در تمامی عرصه ها هستید؟

معرفی بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران چه ویژگی هایی دارد؟

       

برای انتخاب بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال در ایران فاکتور های زیر را در نظر بگیرید:

  • میزان سابقه و فعالیت مستمر شرکت
  • تعداد و کیفیت نمونه کار ها
  • گستره خدمات مانند سئو، طراحی سایت، عکاسی و ...
  • نحوه تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ
  • قدرت ایده پردازی
  • قیمت گذاری رقابتی و مناسب

با توجه به فاکتور های ارائه شده در بالا، آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف یکی از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در ایران است. از جمله نمونه کار های این شرکت میتوان به طراحی سایت اختصاصی شرکت پاکسان، مشاوره سئو مجموعه دکتر عبیدی، طراحی اختصاصی سامانه کارت هدیه بانک پاسارگاد، مدیریت شبکه های اجتماعی، طراحی سایت و سئو مجموعه اکسیرکادووس، سئو سایت سیناپکینگ، سئو سایت آهنیتو و ... اشاره کرد.

همچنین برای مشاهده لیستی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران و جهان، به این مقاله مراجعه کنید و مشاوره لازم را در این انتخاب مهم دریافت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز