خبرگزاری کار ایران

فرش سروش پایتخت ، هدیه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد در خانه شما

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۶۳۸

. فرش سروش پایتخت یکی از معتبرترین تولیدکنندگان فرش در کاشان است که زیباترین فرش‌های ایرانی را برای خریداران خوش‌ذوق و سلیقه ایرانی عرضه می‌کند. فرش‌هایی که نقش‌ها و رنگ‌بندی‌های آن‌ها تنها دلیل تمایزشان نیست.

فرش در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد. فرش ایرانی که با دستان هنرمند و توانای بافندگان ایرانی بافته می‌شود، همواره زیباترین نقش‌ها و بهترین کیفیت‌ها را داشته است. تا جایی که آوازه آن تا آن‌سوی دنیا نیز رفته و اکنون در بهترین مکان‌های دنیا می‌توان ردپای فرش ایرانی را پیدا کرد. فرش سروش پایتخت یکی از معتبرترین تولیدکنندگان فرش در کاشان است که زیباترین فرش‌های ایرانی را برای خریداران خوش‌ذوق و سلیقه ایرانی عرضه می‌کند. فرش‌هایی که نقش‌ها و رنگ‌بندی‌های آن‌ها تنها دلیل تمایزشان نیست.

داستان فرش سروش پایتخت از کجا شروع شد؟

سال 1386 بود که این شرکت فرش‌های 700 شانه خود را با برند سانا و فرش‌های 1000 و 1200 شانه خود را با برند اکسیر در دل شهر کاشان تولید و روانه بازار کرد. در همان سال‌ها با تلفیق دانش روز دنیا با هنر اصیل فرش‌بافی ایرانی به مشتریان نشان داد که فرش اکسیر یکی از متفاوت‌ترین فرش‌هایی است که تابه‌حال دیده‌اند.

سه سال بعد حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز ثابت کرد که محصولات این شرکت دل خریداران خارجی را می‌برد و می‌تواند نماینده‌ای برای صدور هنر ایرانی به فراتر از مرزها باشد.

در دهه 90 فرش اکسیر موفق شد با ثبت نام خود به‌عنوان اولین تولیدکننده فرش‌های VTR، گل برجسته و شنل سری در سرها دربیاورد و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. در این سال‌ها این شرکت با استفاده از هنر طراحان مدرن و فوق مدرن دریچه‌های جدیدی را در طراحی فرش ایرانی باز کرد. این طرح‌های مدرن و متفاوت در کنار خلاقیت‌های دیگر شرکت اکسیر درب‌های مجامع بین‌المللی را به روی آن باز کرد و در سال 91 کلید فعالیت‌های بین‌المللی آن با حضور در نمایشگاه دموتکس آلمان خورد.

اکنون و در آستانه قرن جدید فرش سروش پایتخت با پشت سر گذاشتن 13 سال تجربه هنوز هم به فکر خلاقیت و نوآوری در دنیای فرش است و با طرح‌های جدید خود توانسته شرکت‌های خارجی زیادی را جذب زیبایی فرش‌های اصیل ایرانی کند. این شرکت افق‌های روشنی پیش روی خود می‌بیند و تلاش می‌کند خانه شما را با فرش‌هایی با طرح‌های متنوع، کیفیت عالی و دوام بالا برای همیشه زیبا و خوش‌نقش‌ونگار نگه دارد.

جدیدترین دستاورد شرکت اکسیر چیست؟

بسیاری از ایرانیان آرزو دارند که در منزل خود یک فرش دستباف داشته باشند. اما معمولا قیمت زیاد این فرش‌ها آن را به آرزویی دست‌نیافتنی برای آن‌ها تبدیل می‌کند. فرش سروش پایتخت در شرکت اکسیر فرشی دستباف گونه را معرفی کرده که همان زیبایی و لطافت فرش‌های دستباف را دارد اما با دست بافته نشده است.

این شرکت با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های تولید فرش ماشینی اقدام به بافت فرشی با شانه‌های بیشتر و تراکم بالاتر کرده است. فرشی که ماشین‌ها آن را می‌بافند اما هنرمندان و بافندگان زبره آن‌ها را با دست پرداخت می‌کنند.

فرش دستباف گونه ازنظر ظاهری دقیقا شبیه فرش‌های دستباف است. این فرش با استفاده از الیاف طبیعی بامبو و ریشه ابریشمی بافته شده است و دارای 1200 شانه با تراکم 3600 است. همین موضوع باعث می‌شود که طرح و نقش آن به ظرافت نقش‌هایی باشد که یک بافنده ماهر با دقت تمام بر روی فرش پیاده کرده است.

فرش سروش پایتخت ، هدیه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد در خانه شما

در این فرش دوردوزی، زیگزال‌دوزی و ریشه دوزی ریشه‌ها نیز توسط استادکاران برجسته فرش‌بافی و با دست انجام می‌شود.

قیمت فرش دستباف گونه اکسیر به نسبت فرش‌های دستباف بسیار مناسب است و محدودیتی در طرح و اندازه آن وجود ندارد. همچنین طول عمر بالای آن خریداران این فرش جدید و منحصربه‌فرد را از انتخاب خود پشیمان نخواهد کرد.

زیرمجموعه‌های فرش سروش پایتخت ( فرش اکسیر ) را بشناسید

  • مجموعه فرش باستان

همه فرش‌های این مجموعه از الیاف طبیعی گیاهان بامبو و رنگ‌های گیاهی تهیه شده‌اند. فرش باستان شامل فرش‌های 1200 شانه با تراکم 3600 است که طرح‌هایی اصیل و متنوع در رنگ‌بندی‌های متفاوت را ارائه می‌دهد. در فرش‌های این مجموعه از المان‌های باستانی استفاده‌شده و ظاهر فرش به‌صورت کهنه‌نما است. بنابراین می‌توان در آن‌ها گذر زمان را احساس کرده و تلفیقی از هنرهای باستانی و تکنولوژی روز دنیا را در آن دید.

  • مجموعه فرش ابریشم (قم)

ظرافت نخ‌های ابریشمی زیبایی دوچندانی به فرش‌های این مجموعه بخشیده است. این فرش‌ها دارای طرح‌های ریز و ظریفی هستند که پس از بافت با ماشین توسط بهترین استادکاران با دست پرداخت شده‌اند. رنگ‌بندی‌های متنوع، طرح‌های ظریف و جذاب، کیفیت و بافت مناسب و دوام و طول عمر بالا از دلایل محبوبیت این فرش‌ها است.

  • مجموعه گلدن ادیشن

پیاده‌سازی طرح‌های مدرن با رنگ طلایی دلیل اصلی تمایز این فرش‌ها است. فرش‌های گلدن ادیشن با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های آلمانی و بلژیکی بافته می‌شوند و حضور رنگ طلایی در آن‌ها گرما و درخشش را به فضای منزل شما هدیه می‌دهد. این فرش‌ها برای منزلی با دکوراسیون مدرن بهترین انتخاب هستند.

  • مجموعه فرش وینتیج

فرش‌های وینتیج فرش‌هایی گل برجسته با طرح‌ها و نقشه‌های قدیمی و ظاهری کهنه‌نما هستند. این فرش‌ها می‌توانند انتخاب مناسبی برای کسانی باشند که به طرح‌های قدیمی علاقه دارند و دوست دارند فرشی شبیه فرش‌های دستباف قدیمی در منزل خود پهن کنند. مجموعه وینتیج یکی از پرفروش‌ترین مجموعه فرش‌های فرش سروش پایتخت است. زیرا علاوه بر رنگ‌های متنوع و جذاب دارای بافت مناسب و ظاهر زیبایی است که دل هر بیننده‌ای را می‌برد.

  • مجموعه فرش مدرن

فرش مدرن مخصوص خریداران خاص پسندی است که طرح‌های امروزی را می‌پسندند. در این فرش‌ها می‌توان انواع طرح‌های متناسب با همه سبک‌های طراحی دکوراسیون مدرن را پیدا کرد. اکثر فرش‌های این مجموعه با رنگ‌های طوسی، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شوند و ضمن داشتن بهترین کیفیت دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

فرش سروش پایتخت ، هدیه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد در خانه شما

  • مجموعه فرش شمسه

طرفداران طرح‌های کلاسیک می‌توانند فرش‌های 1000 شانه شمسه را با تراکم 3000 خریداری کنند. این فرش‌ها تلقی از خورشید و تلالو نور آن را به نمایش می‌گذراند. طرح‌های شمسه به دوران صفویه برمی‌گردند و عمده رنگ‌بندی آن‌ها بژ، کرم و گردویی است. تنوع جنس، رنگ، طرح و نخ مصرفی این فرش‌ها باعث شده است که دارای تنوع قیمتی بالایی باشند. بنابراین خانواده‌های مختلف با سطح درآمدی متفاوت می‌توانند منزل خود را با این فرش‌ها زیباتر و جذاب‌تر کنند.

فرش سروش پایتخت تنها یک فرش‌فروشی نیست

این شرکت برای همه مشتریان خود فرصت‌های جذابی برای خرید انواع فرش‌های ماشینی با طرح‌های سنتی و مدرن فراهم کرده است. اما فرش سروش پایتخت تنها یک فروشنده نیست. این شرکت برای همه کسانی که در حوزه فرش فعالیت می‌کنند و دستی بر آتش دارند، فرصت‌های شغلی مناسبی فراهم کرده است. اگر سری به سایت این شرکت بزنید، می‌توانید جدیدترین فرصت‌های شغلی آن را مشاهده کنید. در حال حاضر فرش اکسیر به دنبال تعدادی طراح فرش ماهر و خلاق است که بتوانند طرح‌های متنوع و جذاب فرش‌های جدید این شرکت را طراحی کنند.

همچنین این شرکت به دنبال افرادی می‌گردد که بتوانند محصولات را به‌خوبی به مشتریان معرفی کرده و مزیت‌ها و وجوه تمایز شرکت را به‌طور کامل برای آن‌ها توضیح دهند. به‌این‌ترتیب تعداد مشتریان و سوددهی شرکت بالا رفته و کارشناسان فروش نیز می‌توانند در این سود سهیم باشند. درنهایت شرکت اکسیر به دنبال کسی است که اهل حساب دودوتاچهارتای آن را با مشتریانش نگه دارد. پس اگر هرکدام از این مهارت‌ها هستید و به دنبال محل کاری مطمئن، متفاوت و جذاب می‌گردید، فرم استخدام این شرکت را پرکرده و رزومه خود را برای آن‌ها ارسال کنید.

فروشگاه فرش اکسیر کجا است؟

علاوه بر وبسایت فرش اکسیر می‌توانید به نمایندگی فرش سروش پایتخت در تهران که همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب پذیرای شما هم‌وطنان خوش‌ذوق و خوش‌سلیقه است مراجعه نمایید. شمایی که دوست دارید فضای منزل خود را با طرح‌های متنوع فرش‌های ایرانی جذاب کنید و از زندگی در فضایی اصیل و هنری لذت ببرید. دفتر فروش این شرکت در تهران، انتهای یادگار امام جنوب، خیابان سبحانی، پلاک 12، فرش تهران واقع شده است. این دفتر همچنین پذیرای فرش‌فروشان محترمی که به دنبال محصولات باکیفیت ایرانی با طرح‌ها و نقش‌های سنتی و مدرن می‌گردند، هست. این شرکت همچنین در تهران، ایران مال، طبقه G0 نمایشگاهی دارد که می‌توانید برای بازدید از جدیدترین فرش‌های آن به این آدرس مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز