خبرگزاری کار ایران

بزرگترین تولید کننده پوشاک زنانه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۸۳

تولیدی لباس زنانه سالیکو با کمک گروه متخصص واستفاده از کارشناسان صنعت پوشاک، این نیاز بانوان همیشه خوش پوش ایرانی را شناسایی کرده و سال هاست که روحیه ای سرشار از اعتماد به نفس را به مشتریان وفادارش هدیه می دهد.

تولیدی لباس زنانه سالیکو پل ارتباطی میان خانم های شیک پوش است که می خواهند از تغییرات دنیای مد عقب نمانند و لباس های شان توی خانه ، مهمانی ودر محیط کار حرف اول را بزند.تولیدی لباس زنانه سالیکو با کمک گروه متخصص واستفاده از کارشناسان صنعت پوشاک، این نیاز بانوان همیشه خوش پوش ایرانی را شناسایی کرده و سال هاست که روحیه ای سرشار از اعتماد به نفس را به مشتریان وفادارش هدیه می دهد.

بزرگترین تولید کننده پوشاک زنانه ایران

مانتوهای بهاره وتابستانه

با تغییر هر فصل نیاز به پوشاک زنانه جدید هم ، از راه می رسد .اکنون بهار است و مانتوهای ضخیم جای خود را به مانتوهایی با پارچه های لطیف بخشیده اند. کارشناسانی خبره می دانند که خانم های جوان ، مانتوهای اسپرت را با پارچه های نخی سبک و راحت که رنگ شادی دارند ، بیشتر می پسندند .برای همین پارچه هایی با بافتهای درشت تر را انتخاب می کنند که با انتقال گرمای بدن به محیط ، احساس خنکی را در مصرف کننده به وجود آورد و رنگ های روشنی هم داشته باشند.

آنها همچنین ازمشتریان دیگرشان که خانم هایی با سن و سال بیشتر هستند و وزن بالاتری دارند هم غافل نیستند . نیاز این دسته از مشتریان مانتوهای خوش برش وخوش دوخت مناسب فصل است تا علاوه بر پوشاندن مشکلات اندامی شان ، خوش استایل هم به نظر برسند .اینجاست که طراحان وبرشکاران گروه دست به کار می شوند و پارچه بریده شده را به خیاطان می سپرند تا محصولی که مشتری می خواهد را به او ارائه بدهند .

هر ساله مانتوهای بهاره وتابستانه که ثمره یک کار گروهی در تولیدی لباس زنانه سالیکو می باشد ،از اعتبار ویژه ای نزد تمامی مشتریان جدید وقدیمی شرکت برخوردار است. محصولی ایرانی و با کیفیت که قابل رقابت با هر محصول خارجی ست. چرا که در این شرکت کارشناسانی مجرب ازکلیه نیازهای پوشاک مشتریان وفادار خود آگاهند و با دوخت انواع مانتوهای مجلسی و اسپرت که مطابق با جدیدترین مد روز و با بهترین پارچه های مناسب فصل گرماست ، سالهاست که خیال این همراهان همیشگی را آسوده نگه داشته اند .

پیراهن ساحلی

تمامی بانوان در هر سن وسالی ،جوان باشند یا میانسال، لاغر باشند یا چاق ، در سفر باشند یا مجبور باشند روزهای بلند تابستان را در خانه بگذرانند ،نیاز به لباس های راحت و بلندی دارند که به پیراهن ساحلی شناخته می شوند. این نام به خاطر گشادی وآزاد بودن پیراهن هاست که در انواع بلند وکوتاه ، بی آستین وآستین دار پلیسه وساده در تولیدی لباس زنانه سالیکو دوخته می شود. پارچه های این پیراهن ها نیز جنس خنکی دارند بیشتر حریر ، نخی یا کتان هستند و طرح اغلب آنها گلدار یا ترکیبی از پارچه هاست که در رنگ های شادشان همخوانی دارند . این پیراهن ها به سادگی با انواع شلوار های کوتاه وبلند ست می شوند و نظر هر بانوی خوش سلیقه ای را تامین می کند .

بزرگترین تولید کننده پوشاک زنانه ایران

 

تیشرت و تاپ های زنانه

هنوز هم تیشرت و تاپ دربین لباسهای زنانه به دلیل سبکی و راحتی محبوبیت خاصی دارند. تولیدی لباس زنانه سالیکو تیشرت های آستین کوتاه وآستین بلندش را با انواع یقه های هفت ، گرد وبرگردان برای انواع سلیقه ها می دوزد . تیشرت های مجلسی اغلب کشی هستند وبعد ازپوشیدن به بدن می چسبند وفرم زیبایی به آن می دهند.طراحان تنها به این مدل بسنده نکرده و انواع تیشرت های زیپی و دکمه ای را هم به کارهای تولیدی افزوده اند . این تیشرت ها را می توان با شلوارهای سمبادی ، برمودا و انواع جین وکتان و همچنین دامن های کوتاه و بلند ، تنگ و گشاد که تولیدی خود کارخانه هستند هماهنگ کرد   

ست های ورزشی

عوامل دست اندرکار تولید پوشاک با آگاهی از اینکه ست های ورزشی در سایزها ، مدل ها و رنگ های گوناگون ورزش را برای بانوان به امری پرکشش تبدیل می کند این محصولات را نیز در سبد تولیدی خود قرار داده اند . کالاها و محصولاتی بادوام و ضد حساسیت که ازصفر تا صد آن به طور اختصاصی تهیه شده و با دوخت های خاص نظر هر بانوی اهل ورزشی را تامین می کند و با مناسب ترین قیمت وبه طور بی واسطه در اختیار مشتریان خود در سرتاسر ایران قرار می دهد.

بزرگترین تولید کننده پوشاک زنانه ایران

 

همکاری در فروش

همکاری در فروش لباس با تولیدی پوشاک زنانه سالیکو کار ساده ای ست که برای شروع کردنش به چیزی جز علاقه و پشتکار نیاز ندارید .کسب درآمد بدون داشتن سرمایه بیشتر شبیه به رویاست که ما محققش کرده ایم . کافی ست در تلگرام یا انستاگرام صفحه خود را بسازید ،عکس های محصولات ما را در آن درج کنید و پول به شماره پویا بانک شما سرازیر شود . شما به راحتی محصولات عمده ای که از ما خریداری کرده اید را به هر قیمتی که بخواهید به مشتری می فروشید. بدون اینکه خریدار ازواسطه بودن شما چیزی بداند و این همان درآمدی ست که وعده اش را در همکاری در فروش لباس داده بودیم .

سالیکو تجربه نو در خرید بی واسطه

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز