خبرگزاری کار ایران

کدام مدل دزدگیر و ردیاب هوشمند مجیک بوف برای خودروی شما مناسب است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۴۶

اگر شما هم مثل بسیاری از دارندگان خودرو و موتور سیکلت دغدغه سرقت خودرو و یا موتورسیکلت خود را دارید و می خواهید با جدیدترین تکنولوژی روز از وسیله خود مراقبت نمایید بهتر است ردیاب و دزدگیر مجیک بوف را امتحان نمایید.

ما در شرکت دانش بنیان شبکه حسگر مفید مدل های متنوعی را برای نیازهای متفاوت شما آماده نموده ایم. در این مقاله سعی داریم به طور خلاصه مدل های مختلف ردیاب و دزدگیر هوشمند مجیک بوف سری GVT-100 را معرفی کنیم.

GVT-100 به صرفه ی کارآمد:

اگر برای وسیله نقلیه خود به دنبال ردیاب کارآمدی هستید و یا برای جلوگیری ازسرقت وسیله تان از دزدگیرهای قدیمی استفاده می نمایید ، پیشنهاد ما استفاده از سیستم GVT-100 می باشد. فعال و غیر فعال شدن GVT-100 بر اساس پیامک یا تماس یا تلفیقی از هر دو انجام می شود. به زبان ساده کافیست وقتی که خودروی خود را پارک می کنید بوسیله تماس با شماره ردیاب یا ارسال پیامک به آن و یا به کمک اپلیکیشن ما آن را فعال کنید. همچنین وقتی بخواهید خودتان از وسیله استفاده نمایید به همین طریق آن را غیرفعال نمایید.

GVT-105 کارآمد خودکار:

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که نیاز به یک ردیاب هوشمند دارید و نمی‌خواهید دغدغه فعال و غیر فعال کردن آن را داشته باشید ، شاید بهتر باشد نگاهی به مدل GVT-105 بیندازید. این مدل علاوه بر کارآمدی GVT-100، به واسطه ریموت کنترل پیشرفته ما ، خاصیت فعال و غیر فعال شدن خودکار مجیک بوف را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین  ریموت کنترل مجیک بوف در باند 2.4 گیگاهرتز و با یک پروتکل اختصاصی کار می کند و به هیچ عنوان امکان کپی شدن آن وجود ندارد.

GVT-110 محافظ مسلح:

اگرامنیت خوروی شما پایین است و روشن کردن آن زمان زیادی از سارق نمی گیرید لازم است مجیک بوف را به سلاحی قدرتمند و مخفی مسلح کنید. مجیک بوف سری GVT-110  با اضافه کردن قطع کن وایرلس به خودرو شما از سرقت آن جلوگیری می‌کند. .  درصورت روشن شدن غیر مجاز وسیله، مجیک بوف به کمک قطع کن وایرلس خودرو و یا موتورسیکلت شما را خاموش می کند و این یعنی تلف کردن بیشتر زمان سارق و فرصت بیشتر برای رسیدن شما به وسیله تان. اگر میخواهید سارق یا سارقین را بیش از پیش گیج کنید یک خبر ویژه برای شما داریم، به واسطه جود شبکه وایرلس اختصاصی در مجیک بوف، شما می توانید بیش از یک قطع کن استفاده کنید.

برای خرید ردیاب هوشمند مجیک بوف اینجا کلیک نمایید.

GVT-115 محافظ تمام عیار:

آیا می خواهید مجیک بوف همه را به کمک بطلبد؟ با اضافه کردن آژیر و فلاشر، مجیک بوف از تمامی توانش برای جلوگیری از سرقت خودرو شما استفاده می‌نماید. اگر امنیت تمام عیار در مقابل سرقت خودرو خود را می خواهید GVT-115 گزینه مناسب شما است. نگران نباشید از آژیر زمانی استفاده می شود که موبایل کاربر در دسترس نباشد و یا شرایط برقراری تماس برای مجیک بوف فراهم نباشد. دراین صورت مجیک بوف با روشن کردن آژیر و فلاشر سعی در بر هم زدن نقشه سارق می کند.

GVT-120 محافظ امن و هوشمند:

در صورتی که تمایل دارید علاوه بر امنیت تمام عیار، امکانات هوشمند به خودرو خود اضافه کنید، ما به شما استفاده ازکنترلرهوشمند کابین را توصیه می‌نماییم. صندوق پران، بازو بسته شدن درب خودرو، چشمی التراسونیک، استارت از راه دور و ... بخشی از امکاناتی است که مدل GVT-120 به خودرو شما می  دهد. برای نصب این مدل، باید سازگاری آپشن ها با خودروی شما توسط کارشناسان ما بررسی شود.

مهم: به لطف وجود شبکه وایرلس اختصاصی در مجیک بوف سری GVT-100، می توانید فارغ از مدلی که انتخاب می کنید با نصب وسایل جانبی در آینده، مجیک بوف خود را به مدل های بالاتر ارتقاء دهید.

برای دیدن پنل ردیاب هوشمند مجیک بوف اینجا کلیک نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز