خبرگزاری کار ایران

آشنایی با اصلی‌ترین منابع ارشد پرستاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۸۱

مطلوب‌ترین منابع ارشد پرستاری کدم‌اند؟ و خیلی پرسش‌های دیگر که معمولاً جزئی از دغدغه داوطلبان می‌باشد همان‌گونه که مستحضرید متقاضیان که می‌خواهند در آزمون ارشد شرکت نمایند عمده ترین مسئله آگاهی از منابع ارشد پرستاری می‌باشد.

پرسش‌های بسیاری در ارتباط با منابع ارشد پرستاری مورد توجه واقع شده است؟ برای مثال برای ارشد پرستاری چه منابعی مفید هستند؟ کدام کتاب ها را بایستی مطالعه نمود؟  کتاب ها و رفرنس های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را از کجا می توان تهیه کرد؟ برای آزمون ارشد بهتر است کتاب بخوانیم یا رفرنس؟

مطلوب‌ترین منابع ارشد پرستاری کدم‌اند؟ و خیلی پرسش‌های دیگر که معمولاً جزئی از دغدغه داوطلبان  می‌باشد همان‌گونه که مستحضرید متقاضیان که می خواهند در آزمون ارشد شرکت نمایند عمده ترین مسئله آگاهی از منابع ارشد پرستاری می باشد.

منابع ارشد پرستاری

امروزه شمار بسیاری از سایت هایی که خود را مشاور جا می زنند تلاش می کنند چندین موضوع را درباره اکثر رشته ها داشته باشند تا به‌وسیله این مقالات با داوطلبان در ارتباط باشند اما زمانی که با آن‌ها تماس گرفته می شود عملاً این اشخاص  هیچ اطلاعات و تبحر در این حیطه ندارند. در این هنگام همیشه این ضرب المثل کار ساز است که کار را بایستی به کاردان سپرد آن هم در مورد موضوعی که به آینده داوطلب وابسته است. از طریق سایت های معتبری می توان منابع اصلی و مهم مربوط به رشته پرستاری را پیدا نمود و به کمک آن ها آزمون را به بهترین شکل پشت سر گذاشت. در  اینجا  منابع پیشنهادی برای مطالعه افرادی که قصد شرکت در آزمون ارشد را دارند ارائه خواهیم داد.

داخلی جراحی

پرستاری داخلی ، جراحی ( برونر، سودارث  مربوط به ۲۰۰۴)

کودکان

کودکان مارلو برگردانی آرزو مانیانس

کودکان ویلی و وانگ تدوین آرزو مانیانس

بهداشت جامعه

پرستاری بهداشت جام: لوگان لنکستر

روان پرستاری

روان پرستاری دکتر امیری گام کنکور

بهداشت مادران و نوزادان

پرستاری بهداشت مادران و نوزادان سال ۱۳۸۲ تألیف زهرا ذوالفقاری، نوقابی

معرفی بهترین موسسه 

لازم به ذکر است موسسه گام کنکور به صورت تخصصی در کنکور رشته پرستاری و تغذیه فعالیت دارد، در صورت علاقه مندی شما نیز می‌توانید از منابع ارشد تغذیه یا ارشد پرستاری و آموزش‌ بیوشیمی و فیزیولوژی علوم پایه این موسسه استفاده نمایید.

آشنایی و معرفی ارشد پرستاری کودکان

تا سال ۱۳۹۲ ارشد پرستاری کودک یکی از گرایش های رشته پرستاری بود و داوطلبان تنها از طریق رشته پرستاری می توانستند در این رشته تحصیل نمایند اما از سال 1392 می توان از طریق کلیه رشته های علوم پزشکی به این رشته وارد شد. متقاضیان این رشته بایستی از لحاظ جسمی، روحی و ذهنی از سلامت کامل بهره‌مند باشند و اشخاصی ریز بین و شکیبا باشند تا بتوانند با تحصیل علم و دانش گوناگون استفاده از آنها را در رابطه با بیماری بی آموزند و نیز با به دست آوردن توانمندی های تخصصی و به کارگیری دانش نوین ، خدمات بایسته بهداشتی، مراقبتی و توانبخشی را در جهت آماده سازی ، نگهداری و توسعه سطح سلامت جامعه عرضه نمایند.

حقوق ارشد پرستاری با این گرایش همانند حقوق پرستاری به عوامل گوناگونی مانند  پیشینه کار، محل فعالیت و ... بستگی دارد.

یک پرستار نمی تواند فقط با اتکا بر منابع دانشگاهی در حیطه کاری خود موفق شود لیکن بایستی بتواند از طریق دانش و آموخته های خود در هر وضعیتی به صورت صحیح استفاده نماید و این امر احتیاج به قابلیت ریزبینی و موشکافی مطلوب ، سرعت عمل و تمهید روحی و روانی مساعد دارد. مسئولیت این دوره، تعلیم پرستارانی ، مجرب، کارآزموده، پایبند، متعهد و جوابگو است که با ترکیب و کاربرد دانش پرستاری و دیگر علوم سلامت  نظیر مراکز بهداشتی، درمانی و توانبخشی در زمینه پرستاری کودکان ، تخصص های خود را در حیطه های وابسته در دسترس جامعه قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز