خبرگزاری کار ایران

مرکز تولید و پخش پارکت لمینیت و دیوارپوش و قرنیز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۹۲۱

بازرگانی برخورداری بزرگترین و با سابقه ترین تولید کننده پارکت و قرنیز در ایران می‌باشد اگر می‌خواهید بهترین کیفیت پارکت تولید داخل را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید بهترین پیشنهاد همین جا است.

بازرگانی برخورداری بزرگترین و با سابقه ترین تولید کننده پارکت و قرنیز در ایران می‌باشد اگر می‌خواهید بهترین کیفیت پارکت تولید داخل را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید بهترین پیشنهاد همین جا  است.

 بازرگانی برخورداری با توان داخلی پارکتهای مغز ایرانی و مغزی ترکیه و پارکت اروپایی را در ١٠ برند به روز با 15 سال گارانتی ارائه مینماید .

فروش پارکت در طرح ها ورنگ ها و جنس های مختلف

پارکت لمینت درجه ١ با مغزاچ دی اف درجه یک رویه دکور خارجی با لایه ضد خش بهترین پیشنهاد ما میباشد برندهای انحصاری فروش این بازرگانی برندهای  پارکت ارتا ، پارکت ایزوفام ، پارکت مارت فلور ، پارکت داچ فلور، پارکت دنیز فلور ، پارکت اروپایی نیو وی وپارکت کرنو پل مغزی لهستان میباشند که از بهترین پارکتهای در بازار ایران است.

مرکز تولید و پخش پارکت لمینیت و دیوارپوش و قرنیز

 

 کلیه پارکتها دارای ١٢ سال گارانتی کتبی و خدمات بعد از فروش است در مورد خرید پارکت مشتریان محترم حتما به موارد زیر اگاهی کافی داشته باشند تا با خیال راحت این محصول را تهیه کنند.

 در موقع خرید پارکت لمینیت حتما مغزی ان از جنس اچ دی اف با دانسیته 850 به بالا باشد رویه دکور رنگبندی ان باید ضخامت لازم را داشته باشد و برای مکانهایی که با کفش رفت و امد میشود باید حتما رویه اولیه که محافظ دکور پارکت است و ضد خش است و حتما برای نصب از فوم سایلنت استفاده فرمایید مهمترین قسمت خرید شما نصاب شماست که خیلی مهم است که با تجربه باشد.

مرکز تولید و پخش پارکت لمینیت و دیوارپوش و قرنیز

 در مورد انتخاب رنگ پارکت خیلی خیلی دقت فرمایید چون این رنگبندی میتواند روح جدیدی به محل نصب شما ببخشد در دیزاین رنگبندی پارکت معمولا رنگ پارکت رو با رنگ کابینت و دکوراسیون داخلی ست میکنند واین را در نظر داشته باشید برای متراژهای کم رنگهای روشن استفاده بفرمایید تا محیط نصب بزرگتر بِه نظر بیاد و برای متراژهای بزرگتر رنگهای کرم و گردویی و فندقی تهیه فرمایید تا محیطی ارامش بخش برای شما فراهم شود.

 بازرگانی برخورداری با 50 سال سابقه در تولید و پخش پارکت لمینت با بیش از 250 رنگ و انبار بزرگ اختصاصی پارکت با مناسب ترین قیمت در خدمت شما عزیزان میباشد همیشه از تولید کننده و دست اول خرید کنید و دست دلالان را از تولید این مملکت کوتاه کنیم.

  بازرگانی برخورداری بزرگترین نام در صنعت پارکت لمینت و دیوارپوش در ایران

 تلفن واحد فروش 02133283872- 02133283873-02133283874

 مشاوره رایگان از ساعت ١٠ صبح تا ١٠ شب توسط مهندسان معمار و دانشجویان معماری : 1331896-0912

 

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت www.choobis.com مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز